eitaa logo
※ صافات ※
110 دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.4هزار ویدیو
44 فایل
✅ #امام‌شهید (رحمةالله‌علیه): •علاج پروپاگاندا تبیین است• #جهادتبیین یک واجب فوری و قطعی است. #اتحادمقدس #لبیک‌یاخامنه‌ای‌لبیک‌یاحسین‌است #Minab168🎒 . 🇮🇷 We stand with Palestine 🇵🇸 . ارسال نظرات: @Sarbaznz
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از عمار۱۱۰
لبنان چی شد؟ فایل سوم.mp3
زمان: حجم: 3.3M
🔴چرا لبنان تنها شد؟ فایل سوم: 3/3 - چرا اسراییل رو نزدیم؟! - می‌زدیم چی می‌شد؟؟ - پیش شرط آتش بس مگه نداشتیم؟ - آیا ایران لبنان رو تنها گذاشت؟ زکریایی 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا 👇 🆔 |➺ @ammar110
MP3 Recorderچند نکته راجه به کمک به حزب الله.mp3
زمان: حجم: 7.5M
🚨⚠️ چند نکته راجع به کمک به حزب الله ❓درخواست حزب الله از ایران چه بوده است؟ 🔻پی‌نوشت: برخی دوستان عزیز خیرخواهانه و دغدغه مندانه نقدهایی دارند ولی بنا به دلیل اطلاعات ناقص و از روی احساسات گاهی روایت ضعف از جمهوری اسلامی ایران میدهند. دقیقاً همان که دشمن میخواهد. ╭┅───────┅╮ @porseshgar📻🌿📮°  ╰┅───────┅╯
هدایت شده از عمارآنلاین
مهم سردار قاآنی: جیهه مقاومت قوی‌تر و منسجم‌تر از هر روز دیگری است فرمانده نیروی قدس سپاه در آپ‌اسکرول نوشت: وحدت و انسجام در سراسر جبهه مقاومت قوی‌تر و منسجم‌تر از هر روز دیگر است و امروز تمرکز بر حمایت از حزب‌الله و سایر اجزاء جبهه مقاومت قرار دارد. تاریخ گواهی می‌دهد رژیم صهیونیستی در دهه‌های اخیر هیچ جنگی را با تحقق اهدافش به پایان نرسانده است. شکست در جنوب لبنان، استمرار همین تقدیر تاریخی است. @ammaronlin
🔺کاش واقعا دلسوز لبنان بودید! 🔹خدا میداند که یک تار مو از سر عزیزان لبنانی کم بشود غم سراسر وجود ما را میگیرد، اما آن حجم از آه و ناله ای که کانال داران جریان خاص در ایتا راه انداخته اند از دلسوزی نیست، بلکه برای تخریب هیئت مذاکره کننده کشورمان و منفعل نشان دادن آنها است؛ حال آنکه مقاومت لبنان خود چنین نگاهی به جبهه ندارد، و اساسا ورود ایران در این مقطع را با توجه به برخی شرایط داخلی لبنان جایز نمیداند. 🔹اتفاقا بر اساس برخی اطلاعات، ایران آماده ورود به درگیری بوده و هست، اما حزب الله فعلا ترجیح میدهد خود شرایط را مدیریت کند تا منتقدان حزب الله در داخل و نتانیاهو به اهدافشان نرسند. بیانیه های حزب الله هم ادعاهای کانال داران ایتایی را تایید نمیکند. حملات اخیر اسرائیل هم آسیبی به حزب الله وارد نکرده، بلکه برای تحمیل فضای استیصال، تزریق نا امیدی در جامعه لبنان، ایجاد تفرقه و ایجاد تنفر از حزب الله و ایران، با توجه به پنجره زمانی کوتاه و محدودی که دارد، مراکز جمعیتی را هدف قرار میدهد. 🔹در ایران هم کانال داران طرفدار جریان خاص طوری مطلب مینویسند که انگار سپاه قدس بیکار نشسته، سپاه بی خیال حزب الله شده، و نظام هم جز مذاکره به چیزی فکر نمیکند! هی مینویسند غم لبنان ما را کشت؛ آه از غم لبنان؛ و یک ساعت بعد چند تبلیغ چهار میلیون تومانی هم جهت تقویت جهاد تبیین خود و تسکین درد لبنان منتشر میکنند! @Ansari_rahim
هدایت شده از خبرگزاری فارس
🔴 سردار شکارچی: تداوم جنایات در لبنان برای نیروهای مسلح ایران قابل تحمل نخواهد بود 🔹سخنگوی ارشد نیروهای مسلح: رژیم متجاوز و کودک‌کش صهیونیستی با سوءاستفاده از فرصت آتش‌بس و تجاوز آشکار به خاک لبنان، بیش از ۳ هزار نفر از مردم بی‌گناه، از جمله زنان و کودکان را به خاک و خون کشیده است. 🔹درحالی که حکام کشورهای غربی، راهکار سکوت یا حمایت از این جنایات ضد بشری را در پیش گرفته‌اند. 🔹به سران رژیم ددمنش صهیونیستی و حامیان آن، هشدار داده می‌شود تداوم جنایات وحشیانه علیه لبنان، برای نیروهای مسلح ایران قابل تحمل نخواهد بود. @Farsna
هدایت شده از خبرگزاری فارس
عراقچی: نقض آتش بس در یک جبهه، نقض آتش‌بس در تمام جبهه‌هاست 🔹آتش‌بس میان ایران و آمریکا، بدون هیچ ابهامی، آتش‌بسی در تمامی جبهه‌ها، از جمله لبنان، محسوب می‌شود. 🔹نقض این آتش‌بس در هر یک از جبهه‌ها، به منزلۀ نقض آن در تمامی جبهه‌هاست. 🔹آمریکا و اسرائیل مسئول پیامدهای هرگونه نقض این آتش‌بس خواهند بود. @Farsna
هدایت شده از -عِــینْطاٰء-
‌‌ ایران بیخیال لبنان شده؟ قالیباف میترسه وارد جنگ بشه؟ آهان.حله ما به شما ها میگیم دایه مهربون تر از مادر چرا؟! چون تنها کسی که از طرف رهبر شهید مامور شد که بعد از شهادت سیدحسن بره جنوب لبنان درحالی که جنگنده های اسراییلی بالا سرش عملیات انجام دادن همین قالیباف بود. اونوقت تویی که ته تاثیرگذاریت تو این ۹۰ روز نوشتن پلاکاردو گردوندن پرچم بوده سردار رو به ترسو بودن متهم میکنی؟! خوبه.ادامه بده... @ein_ta
هدایت شده از مهدی قاسم زاده
🔺جناب قالیباف (از طرف تیم مذاکره کننده)، عراقچی (از طرف دستگاه دیپلماسی و دولت) و سخنگوی ارشد نیروهای مسلح کشورمان، همگی حملات رژیم صهیونی و تشدید جنایات جنگی در لبنان را نقض آشکار آتش‌بس و گویای عدم پایبندی آمریکا به آن دانسته‌اند؛ یک صدای واحد، هشدار جدی و ضرب الاجل اعلامی از داخل کشورمان که نشان میدهد، همانطورکه اقدامات گاه و بی‌گاه آمریکا در تنگه هرمز و جنوب ایران، بدونِ هیچ تعارف و نگرانی (بابت مذاکرات) پاسخ داده میشود، تصمیمات لازم برای انجام اقدامات تنبیهی بابت آنچه در لبنان رخ میدهد نیز گرفته شده است؛ از منظر جمهوری اسلامی، آمریکا نمیتواند با جداسازی ظاهری از رژیم صهیونی، از زیر بار تعهدات‌ش بابت لبنان فرار کند و همزمان با پشتیبانی از حملات این رژیم در لبنان، دست خودش را برای مذاکرات با کشورمان پُر کند! @mahdi_ghasemzadeh
سازمان اطلاعات سپاه: هرکه باد بکارد، طوفان درو می‌کند.