eitaa logo
※ صافات ※
110 دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.4هزار ویدیو
44 فایل
✅ #امام‌شهید (رحمةالله‌علیه): •علاج پروپاگاندا تبیین است• #جهادتبیین یک واجب فوری و قطعی است. #اتحادمقدس #لبیک‌یاخامنه‌ای‌لبیک‌یاحسین‌است #Minab168🎒 . 🇮🇷 We stand with Palestine 🇵🇸 . ارسال نظرات: @Sarbaznz
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از خبرگزاری فارس
🔴 سردار شکارچی: تداوم جنایات در لبنان برای نیروهای مسلح ایران قابل تحمل نخواهد بود 🔹سخنگوی ارشد نیروهای مسلح: رژیم متجاوز و کودک‌کش صهیونیستی با سوءاستفاده از فرصت آتش‌بس و تجاوز آشکار به خاک لبنان، بیش از ۳ هزار نفر از مردم بی‌گناه، از جمله زنان و کودکان را به خاک و خون کشیده است. 🔹درحالی که حکام کشورهای غربی، راهکار سکوت یا حمایت از این جنایات ضد بشری را در پیش گرفته‌اند. 🔹به سران رژیم ددمنش صهیونیستی و حامیان آن، هشدار داده می‌شود تداوم جنایات وحشیانه علیه لبنان، برای نیروهای مسلح ایران قابل تحمل نخواهد بود. @Farsna
هدایت شده از خبرگزاری فارس
عراقچی: نقض آتش بس در یک جبهه، نقض آتش‌بس در تمام جبهه‌هاست 🔹آتش‌بس میان ایران و آمریکا، بدون هیچ ابهامی، آتش‌بسی در تمامی جبهه‌ها، از جمله لبنان، محسوب می‌شود. 🔹نقض این آتش‌بس در هر یک از جبهه‌ها، به منزلۀ نقض آن در تمامی جبهه‌هاست. 🔹آمریکا و اسرائیل مسئول پیامدهای هرگونه نقض این آتش‌بس خواهند بود. @Farsna
هدایت شده از -عِــینْطاٰء-
‌‌ ایران بیخیال لبنان شده؟ قالیباف میترسه وارد جنگ بشه؟ آهان.حله ما به شما ها میگیم دایه مهربون تر از مادر چرا؟! چون تنها کسی که از طرف رهبر شهید مامور شد که بعد از شهادت سیدحسن بره جنوب لبنان درحالی که جنگنده های اسراییلی بالا سرش عملیات انجام دادن همین قالیباف بود. اونوقت تویی که ته تاثیرگذاریت تو این ۹۰ روز نوشتن پلاکاردو گردوندن پرچم بوده سردار رو به ترسو بودن متهم میکنی؟! خوبه.ادامه بده... @ein_ta
هدایت شده از مهدی قاسم زاده
🔺جناب قالیباف (از طرف تیم مذاکره کننده)، عراقچی (از طرف دستگاه دیپلماسی و دولت) و سخنگوی ارشد نیروهای مسلح کشورمان، همگی حملات رژیم صهیونی و تشدید جنایات جنگی در لبنان را نقض آشکار آتش‌بس و گویای عدم پایبندی آمریکا به آن دانسته‌اند؛ یک صدای واحد، هشدار جدی و ضرب الاجل اعلامی از داخل کشورمان که نشان میدهد، همانطورکه اقدامات گاه و بی‌گاه آمریکا در تنگه هرمز و جنوب ایران، بدونِ هیچ تعارف و نگرانی (بابت مذاکرات) پاسخ داده میشود، تصمیمات لازم برای انجام اقدامات تنبیهی بابت آنچه در لبنان رخ میدهد نیز گرفته شده است؛ از منظر جمهوری اسلامی، آمریکا نمیتواند با جداسازی ظاهری از رژیم صهیونی، از زیر بار تعهدات‌ش بابت لبنان فرار کند و همزمان با پشتیبانی از حملات این رژیم در لبنان، دست خودش را برای مذاکرات با کشورمان پُر کند! @mahdi_ghasemzadeh
سازمان اطلاعات سپاه: هرکه باد بکارد، طوفان درو می‌کند.
هدایت شده از خبرگزاری فارس
🔴 هشدار قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا به ساکنان سرزمین‌های اشغالی 🔹نتانیاهو در ادامه شرارت‌های خود در منطقه، ضاحیه و بیروت را تهدید به بمباران نموده و برای ساکنان آن هشدار تخلیه اعلام کرده است. 🔹با توجه به نقض مکرر آتش‌بس توسط رژیم، در صورت عملی‌شدن این تهدید به ساکنان بخش های شمالی و شهرک های نظامی در سرزمین های اشغالی هشدار می‌دهیم اگر نمی‌خواهند آسیب ببینند منطقه را ترک نمایند. @Farsna
منبع مطلع ایرانی: ایران تبادل پیام‌ها با آمریکا را به اعتراض به جنایات صهیونیستی متوقف کرده و تهدید به گشایش جبهه‌های دیگر و بستن کامل تنگه هرمز کرده است. اخبار لحظه ای و موثق 👇 🛑عضوکانال‌تخصصی‌ شو👇 @secret_irib
هدایت شده از بر پا
لبنان، بعد از روز نودم 🔺قبل از آنکه بگوییم درباره نبرد حزب الله با رژیم چه خواهیم کرد، اول باید این نکته را توضیح دهیم که تا امروز در نسبت با حزب الله چه کرده ایم؟ چهار اقدام : 🔹اولا لبنان از روز نخست آتش بس و تبادل پیام و مذاکرات، یک ضلع اصلی گفتگوها بوده، شیخ نعیم قاسم در پیامهای خود از این نقش ایران یاد میکند و آن را میستاید، اصل اضافه شدن لبنان به آتش بس و مذاکرات ، فارغ از اتفاقات میدان، بسیار پر معنا است، چه معنایی؟ اینکه اراده ایران بالعیان نشان دادن اتصال کل جبهه مقاومت در مقابل اتصال اسراییل و آمریکا است. حالا ضمانت اجرای مذاکرات ایران چیست؟ قدرت ایران، بده بستان ایران، تهدید و فشار و اراده ایران، هر چه هست شامل لبنان هم میشود. 🔹ثانیا اتاق فرماندهی مشترک کل جبهه مقاومت که سردار قاآنی بارها آن را گوشزد کرده. اینکه تمام تصمیمات مرتبط با کل جبهه در یک اتاق فرماندهی مشترک گرفته میشود. این نکته مهمی است که خیلی ها فراموش میکنند. اصل این خبر یعنی ایجاد یک پیکره واحد. 🔹ثالثا درباره نسبت اسراییل و آمریکا دو نظر وجود دارد، برخی میگویند اسراییل است که آمریکا را جهت میدهد، برخی میگویند آمریکا است که اسراییل را جهت میدهد و کنترل میکند. کدام نظر درست است؟ رهبران مقاومت به درستی معتقدند دومی. یعنی آمریکا اصل است نه اسراییل. پس چرا مسوولین سیاسی دائما دم از اول اسراییل میزنند در توییتها؟ دلیلش تقدم در اهداف راهبردی است نه تقدم در فرماندهی و تصمیم گیری. یعنی حاکمان آمریکا برایشان اسراییل خیلی مهم است. اینجا نقطه حیاتی حکمرانیشان بر دنیا است. نابودی اسراییل یعنی نزدیک شدن نابودی آمریکا، این را خود نتانیاهو هم در سنا اذعان کرده. حالا سید حسن شهید و رهبر شهید معتقد بودند بریدن دست آمریکا در حمایت اسراییل قدم پیش از محو اسراییل است. ایران مشغول چه بود؟ بریدن دست آمریکا از منطقه. این اتفاق مهم راهبردی که ایران دنبال میکند، چه با مذاکره چه جنگ چه هر اقدام دیگری، خالی کردن زیر بنای اسراییل در منطقه است. 🔹رابعا فرماندهان نیروهای ایرانی که دوشادوش حزب الله میجنگند و شهید میشوند. 🔺خوب این که تا اینجا. حالا داریم چه میکنیم؟ 🔹با تشدید فشار اسراییل، در قدم اول ایران اصل تبادل پیام و مذاکرات غیر مستقیم را تبدیل به اهرم فشار برای کنترل اسراییل کرد. کاری که در ابتدای آتش بس هم انجام داد. 🔹در قدم دوم ایران رسما آرایش جنگی میگیرد برای زدن اسراییل، کاری که الان آغاز کرده و در ابتدای آتش بس هم شروع کرده بود که آنجا تا حدی منجر به کنترل اسراییل شد. 🔹قدم سوم زدن اسراییل است. 🔺حالا چرا ایران این مقدار روی لبنان حساس است؟ به چند دلیل 🔹اولا حزب الله و کل جبهه مقاومت اهرم اصلی قدرت ایران در منطقه اند مثل تنگه هرمز. ایران و کل جبهه مقاومت به کمک هم مقابل دشمن ایستاده اند. پشت هم را خالی کنند، زیر پای خود را خالی کرده اند. 🔹ثانیا آینده منطقه، نظم نوینی خواهد داشت و بین الملل اسلامی بر پایه مقاومت شکل خواهد گرفت. پیام صریح شیخ نعیم قاسم به دولت لبنان برای تغییر دولت را ذیل طرح کلان تری باید دید، طرحی راهبردی و تمدنی در امت سازی. 🔹ثالثا دوران دیگری آغاز شده، دورانی که همه امور در آن بر ملا و عیان شده، دلیلش هم تغییر واقعی و قطعی ساختار قدرت در منطقه است، ایران این اقتدار خود را به رخ خواهد کشید. سر بسته اینکه این به رخ کشیدن برای آینده منطقه و دنیا لازم است. @ali_mahdiyan
هدایت شده از خبرگزاری فارس
🖼 ولایتی: بمباران ضاحیه ونقض آتش‌بس عجله‌ی رژیم جعلی برای پایان دادن به تاریخ نحس خویش است. 🔹شما آغاز کردید، اما برخلاف انفعال تماشاچیان منطقه، ایران و جبهه مقاومت تا آخر کنار مردم عزیز لبنان، از مسلمان تا مارونی ایستاده است. 🔹 تاریخ تکرار میشود و پاسخی از جنس «ذات‌السلاسل» در راه است تا زنجیرهای اسارت را بگسلد. «نقطه‌ی پایان این کتاب باماست». @Farsna
14.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📌الحمدالله؛ هنوز هم کنارِمردم‌لبنان ایستاده‌ایم... 🎥 غذای گرم تهیه‌شده با مشارکت هیأت‌های حسینی، توسط کشافة المهدی لبنان به دست خانواده‌های مظلوم و مقاوم لبنانی رسید. 📆 خردادماه ۱۴۰۵ در روزهایی که بسیاری از خانواده‌های شیعه لبنان با سختی‌های فراوان دست‌وپنجه نرم می‌کنند، کمک‌های شما همچنان به دست مردم مظلوم و آواره می‌رسد و سفره‌های امید را در میان آنان گسترده نگه می‌دارد. ما کیلومترها دورتر هستیم؛ اما دل‌هایمان با مردم مقاوم لبنان گره خورده است. 🇱🇧 شماره کارت و شماره شبا حساب اختصاصی کمک به لبنان:
5041721113532130
440700010002211322774002
بنیادخیریه جامعه‌ایمانی‌مشعر ⚠️ به جز برنامه «آپ» که برای حساب‌های حقوقی محدودیت در تعداد واریزهای روزانه دارد، از هر برنامه دیگر بانکی و... واریز کنید مشکلی نخواهید داشت. 🔻حلقه آخر این زنجیره نباشید، علاوه بر کمک‌های خودتان به جبهه مقاومت، با بازنشر این پیام، دوستان دیگر را همراه کنید. 📥 پاسخ‌گویی به سوالات: @Hamiane_ghaze ☎️ 09128118362 🚩 احرار|هیأت‌ و جهانی‌اندیشی ▫️https://eitaa.com/joinchat/2345468379C8708b302f7