eitaa logo
※ صافات ※
110 دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.4هزار ویدیو
44 فایل
✅ #امام‌شهید (رحمةالله‌علیه): •علاج پروپاگاندا تبیین است• #جهادتبیین یک واجب فوری و قطعی است. #اتحادمقدس #لبیک‌یاخامنه‌ای‌لبیک‌یاحسین‌است #Minab168🎒 . 🇮🇷 We stand with Palestine 🇵🇸 . ارسال نظرات: @Sarbaznz
مشاهده در ایتا
دانلود
منبع مطلع ایرانی: ایران تبادل پیام‌ها با آمریکا را به اعتراض به جنایات صهیونیستی متوقف کرده و تهدید به گشایش جبهه‌های دیگر و بستن کامل تنگه هرمز کرده است. اخبار لحظه ای و موثق 👇 🛑عضوکانال‌تخصصی‌ شو👇 @secret_irib
هدایت شده از بر پا
لبنان، بعد از روز نودم 🔺قبل از آنکه بگوییم درباره نبرد حزب الله با رژیم چه خواهیم کرد، اول باید این نکته را توضیح دهیم که تا امروز در نسبت با حزب الله چه کرده ایم؟ چهار اقدام : 🔹اولا لبنان از روز نخست آتش بس و تبادل پیام و مذاکرات، یک ضلع اصلی گفتگوها بوده، شیخ نعیم قاسم در پیامهای خود از این نقش ایران یاد میکند و آن را میستاید، اصل اضافه شدن لبنان به آتش بس و مذاکرات ، فارغ از اتفاقات میدان، بسیار پر معنا است، چه معنایی؟ اینکه اراده ایران بالعیان نشان دادن اتصال کل جبهه مقاومت در مقابل اتصال اسراییل و آمریکا است. حالا ضمانت اجرای مذاکرات ایران چیست؟ قدرت ایران، بده بستان ایران، تهدید و فشار و اراده ایران، هر چه هست شامل لبنان هم میشود. 🔹ثانیا اتاق فرماندهی مشترک کل جبهه مقاومت که سردار قاآنی بارها آن را گوشزد کرده. اینکه تمام تصمیمات مرتبط با کل جبهه در یک اتاق فرماندهی مشترک گرفته میشود. این نکته مهمی است که خیلی ها فراموش میکنند. اصل این خبر یعنی ایجاد یک پیکره واحد. 🔹ثالثا درباره نسبت اسراییل و آمریکا دو نظر وجود دارد، برخی میگویند اسراییل است که آمریکا را جهت میدهد، برخی میگویند آمریکا است که اسراییل را جهت میدهد و کنترل میکند. کدام نظر درست است؟ رهبران مقاومت به درستی معتقدند دومی. یعنی آمریکا اصل است نه اسراییل. پس چرا مسوولین سیاسی دائما دم از اول اسراییل میزنند در توییتها؟ دلیلش تقدم در اهداف راهبردی است نه تقدم در فرماندهی و تصمیم گیری. یعنی حاکمان آمریکا برایشان اسراییل خیلی مهم است. اینجا نقطه حیاتی حکمرانیشان بر دنیا است. نابودی اسراییل یعنی نزدیک شدن نابودی آمریکا، این را خود نتانیاهو هم در سنا اذعان کرده. حالا سید حسن شهید و رهبر شهید معتقد بودند بریدن دست آمریکا در حمایت اسراییل قدم پیش از محو اسراییل است. ایران مشغول چه بود؟ بریدن دست آمریکا از منطقه. این اتفاق مهم راهبردی که ایران دنبال میکند، چه با مذاکره چه جنگ چه هر اقدام دیگری، خالی کردن زیر بنای اسراییل در منطقه است. 🔹رابعا فرماندهان نیروهای ایرانی که دوشادوش حزب الله میجنگند و شهید میشوند. 🔺خوب این که تا اینجا. حالا داریم چه میکنیم؟ 🔹با تشدید فشار اسراییل، در قدم اول ایران اصل تبادل پیام و مذاکرات غیر مستقیم را تبدیل به اهرم فشار برای کنترل اسراییل کرد. کاری که در ابتدای آتش بس هم انجام داد. 🔹در قدم دوم ایران رسما آرایش جنگی میگیرد برای زدن اسراییل، کاری که الان آغاز کرده و در ابتدای آتش بس هم شروع کرده بود که آنجا تا حدی منجر به کنترل اسراییل شد. 🔹قدم سوم زدن اسراییل است. 🔺حالا چرا ایران این مقدار روی لبنان حساس است؟ به چند دلیل 🔹اولا حزب الله و کل جبهه مقاومت اهرم اصلی قدرت ایران در منطقه اند مثل تنگه هرمز. ایران و کل جبهه مقاومت به کمک هم مقابل دشمن ایستاده اند. پشت هم را خالی کنند، زیر پای خود را خالی کرده اند. 🔹ثانیا آینده منطقه، نظم نوینی خواهد داشت و بین الملل اسلامی بر پایه مقاومت شکل خواهد گرفت. پیام صریح شیخ نعیم قاسم به دولت لبنان برای تغییر دولت را ذیل طرح کلان تری باید دید، طرحی راهبردی و تمدنی در امت سازی. 🔹ثالثا دوران دیگری آغاز شده، دورانی که همه امور در آن بر ملا و عیان شده، دلیلش هم تغییر واقعی و قطعی ساختار قدرت در منطقه است، ایران این اقتدار خود را به رخ خواهد کشید. سر بسته اینکه این به رخ کشیدن برای آینده منطقه و دنیا لازم است. @ali_mahdiyan
هدایت شده از خبرگزاری فارس
🖼 ولایتی: بمباران ضاحیه ونقض آتش‌بس عجله‌ی رژیم جعلی برای پایان دادن به تاریخ نحس خویش است. 🔹شما آغاز کردید، اما برخلاف انفعال تماشاچیان منطقه، ایران و جبهه مقاومت تا آخر کنار مردم عزیز لبنان، از مسلمان تا مارونی ایستاده است. 🔹 تاریخ تکرار میشود و پاسخی از جنس «ذات‌السلاسل» در راه است تا زنجیرهای اسارت را بگسلد. «نقطه‌ی پایان این کتاب باماست». @Farsna
14.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📌الحمدالله؛ هنوز هم کنارِمردم‌لبنان ایستاده‌ایم... 🎥 غذای گرم تهیه‌شده با مشارکت هیأت‌های حسینی، توسط کشافة المهدی لبنان به دست خانواده‌های مظلوم و مقاوم لبنانی رسید. 📆 خردادماه ۱۴۰۵ در روزهایی که بسیاری از خانواده‌های شیعه لبنان با سختی‌های فراوان دست‌وپنجه نرم می‌کنند، کمک‌های شما همچنان به دست مردم مظلوم و آواره می‌رسد و سفره‌های امید را در میان آنان گسترده نگه می‌دارد. ما کیلومترها دورتر هستیم؛ اما دل‌هایمان با مردم مقاوم لبنان گره خورده است. 🇱🇧 شماره کارت و شماره شبا حساب اختصاصی کمک به لبنان:
5041721113532130
440700010002211322774002
بنیادخیریه جامعه‌ایمانی‌مشعر ⚠️ به جز برنامه «آپ» که برای حساب‌های حقوقی محدودیت در تعداد واریزهای روزانه دارد، از هر برنامه دیگر بانکی و... واریز کنید مشکلی نخواهید داشت. 🔻حلقه آخر این زنجیره نباشید، علاوه بر کمک‌های خودتان به جبهه مقاومت، با بازنشر این پیام، دوستان دیگر را همراه کنید. 📥 پاسخ‌گویی به سوالات: @Hamiane_ghaze ☎️ 09128118362 🚩 احرار|هیأت‌ و جهانی‌اندیشی ▫️https://eitaa.com/joinchat/2345468379C8708b302f7
هرچند تجربه ثابت کرده که نباید زیاد به صحبت‌های دشمن اعتماد کرد اما گویا فعلا صدای واحد و تهدید جدی ایران باعث عقب‌نشینی صهیونیست‌ها شده؛ عقب‌نشینی‌ای که دوباره ثابت کرد ترامپ فقط زبان زور را می‌فهمد و علی‌رغم تمام رجزخوانی‌های مجازی‌اش، از دست برتر ایران در میدان نظامی و قدرت جبهه‌ی مقاومت بخوبی اطلاع دارد و به شدت هم نیازمند توافق با ایران است؛ البته پرچم حزب‌الله و جبهه‌ی مقاومت هم دوباره در لبنان و در تقابل با دولت خود فروخته‌ی این کشور بالا رفت و نشان‌ داد برخلاف برخی تحلیل‌های غلط و عجولانه، تصمیمات در جبهه‌ی مقاومت، کاملا هماهنگ و بموقع گرفته می‌شود...
هدایت شده از مبشرصبح
🔰یادمان هست؟! 🔹حقیر هم چه در جلسات حضوری و چه در فضای مجازی، نگرانی خود را نسبت به مسئله و تحولات جبهه مقاومت، مانند بسیاری از عزیزان مؤمن و غیرتمند، بارها عرض کرده‌ام. 🔻طبیعی است که انسان نسبت به خون شهدا، سرنوشت مقاومت و آینده امت اسلامی بی‌تفاوت نباشد. 🔸اما باید مراقب باشیم این نگرانیِ بجا، ما را به واکنش‌های هیجانی، قضاوت‌های شتاب‌زده و تخریب نظام، فرماندهان و تصمیم‌گیران وادار نکند. 🔹ماجرای «وعده صادق۲» و فضای پس از شهادت سید عزیز، شهید را فراموش نکنیم؛ در همان ایام، بسیاری از ما دچار اضطراب، عصبانیت و حتی سرزنش مسئولان و فرماندهان شده بودیم و بعضاً ایران را مقصر می‌دانستیم. ⬅️اما رهبر معظم انقلاب در خطبه‌های تاریخی ، با صراحت فرمودند: «جمهوری اسلامی هر وظیفه‌ای در این زمینه داشته باشد با و و انجام خواهد داد. ما در انجام این وظیفه ، .  آنچه که منطقی است، آنچه که معقول است، آنچه که درست است به نظر تصمیم گیران نظامی و سیاسی در وقت خود در هنگام خود انجام می‌گیرد، کمااینکه انجام گرفت و در آینده هم اگر لازم شد باز انجام خواهد گرفت. ۱۴۰۳/۷/۱۳» 🔹این منطقِ عقلانیت انقلابی است؛ 🔺نه انفعال و سکوت، 🔻و نه هیجان‌زدگی و بی‌محابا سخن گفتن. 🔸دوستان غیور انقلابی باور کنید می‌شود هم نگران بود، هم دغدغه داشت، هم مطالبه‌گر بود، اما همزمان حرمت جبهه خودی، اعتماد عمومی و انسجام جبهه مقاومت را نیز حفظ کرد. 🔹ان‌شاءالله فضایی فراهم شود که بتوانیم هم دلسوزانه دغدغه‌مند باشیم، هم از افراط و تخریب و قضاوت‌های غیرمنصفانه پرهیز کنیم؛ چراکه در میانه جنگ ترکیبی، حفظ عقلانیت و انسجام، خود بخشی از مقاومت است. 🇮🇷 را به دوستانتان معرفی بفرمایید. https://eitaa.com/joinchat/2129985567C4b22f9eb1d
| ⚠️🚨هماهنگی «میدان» و «دیپلماسی» یعنی همین. ✅از یک سو، روند مذاکرات متوقف می‌شود ✅از سوی دیگر، فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا رژیم صهیونیستی را به پاسخ قاطع تهدید می‌کند. 🚨 نتیجه؟ 👇 تنها دقایقی بعد، رژیم صهیونیستی ناچار به تعویق حملات به حومه جنوبی بیروت می‌شود. با این حال، هنوز عده‌ای در تلاش‌اند میان میدان و مذاکره دوقطبی‌سازی کنند و مذاکره‌کنندگان را به خیانت به جبهه مقاومت متهم سازند؛ در حالی که واقعیت، هم‌افزایی و تکمیل‌کنندگی این دو عرصه را نشان می‌دهد.| مهدیه شادمانی ╭┅───────┅╮ @porseshgar📻🌿📮°  ╰┅───────┅╯
🚨سخنان نماینده‌ی ولی‌فقیه در سپاه (هم اکنون شبکه خبر)👇 ما نرفتیم مذاکره کنیم که با دشمن دوستی کنیم... ما حقمان را می‌گیریم ما چه مذاکره کنیم چه نکنیم نسبت به آمریکا بغض داریم دشمنی‌ِما هیچ‌وقت با استکبار تمامی ندارد و به هیچ وجه به آنها اطمینان نداریم اما با قدرت وارد می‌شویم اما دیدیم می‌خواهد خیانت کند پاسخ می‌دهیم ما از موضع قدرت سخن می‌گوییم نه از موضع ضعف.... ما از سر استیصال وارد مذاکره نشدیم ما اعتماد به مردم و نیروهای مسلح وارد شدیم ما جنگ طلب نیستیم ولی مرد جنگیم ما با احتیاط از موضع پیروزی، به شرط تحقق خواسته‌های‌مان، جنگ را تمام می‌کنیم برای ما گزینه‌ی اصلی مذاکره نیست گزینه‌ی اصلی مردم هستند ما با احساس قدرت مذاکره می‌کنیم یا در مذاکره تسلیم می‌شوند یا در میدان تسلیم‌شان می‌کنیم
دکتر قالیباف: اعمال محاصره‌ی دریایی و تشدید جنایات جنگی در لبنان‌ توسط رژیم نسل‌کُش صهیونیستی، شواهد روشن عدم پایبندی امریکا به آتش‌بس است. هر انتخابی هزینه‌ای دارد و صورت‌حساب آن هم از راه می‌رسد، همه چیز در نهایت سر جای خودش قرار خواهد گرفت.
هدایت شده از عقل سرخ | مهدی محمدی
🟣 به ابرقدرت جدید سلام کنید 🔹قبلا یک ناو از آمریکا راه می‌افتاد خبر ترس و تسلیم کشورهای منطقه منتشر می‌شد و ارزش دلار به طرز معناداری بالا می‌رفت اما امروز نیروهای مسلح و مسئولین ایرانی توئیت می‌زنند و بیانیه صادر می‌کنند و بلافاصله ترامپ خبر از توقف ماشین جنگ نتانیاهو می‌دهد! 🔹رژیم صهیونی به تحریک برخی خائنین منطقه مانند رژیم امارات با این توهم که «ایران و آمریکا در حال رسیدن به توافق هستند، پس ایران درباره‌ی حمله به غزه و لبنان واکنش نشان نخواهد داد»، تلاش کردند تا یک جنایت جدید را در منطقه رقم بزنند اما این بار هم محاسبه آنها درست از آب در نیامد. ایران مطابق «راهبرد » اثبات کرد که حزب‌الله لبنان و مقاومت غزه هیچ‌گاه تنها نبوده و تنها نخواهند ماند. 🔹واکنش ایران در عالی‌ترین سطوح سیاسی و نظامی برای دفاع از متحدان خود در پیام رئیس مجلس، پیام وزیر خارجه، پیام سخنگوی ارشد نیروهای مسلح و پیام فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (صل‌الله‌علیه‌آله‌وسلم) و آمادگی کامل نیروهای مسلح بار دیگر ثابت کرد دو حوزه‌ی سیاسی و نظامی و میدان و دیپلماسی در هماهنگی کامل با یکدیگر تحت فرماندهی فرمانده کل قوا، جایگاه جدید ایران به عنوان ابرقدرت جدید دنیا را به رخ جهانیان می‌کشند. 🔹 بیانیه‌های ایران به عنوان ابرقدرت جدید، با تکیه بر قدرت نظامی و حقانیت دیپلماسی، امروز چنان معتبر شده که به محض صدور آنها ترامپ ناچار می‌شود سگ هار منطقه‌ای خود را قلاده بزند. امروز آمریکا و اسرائیل فهمیده اند که تهدیدات ایران شوخی بردار نیست. 🔹نباید این حوادث را دست کم گرفت. علائم ابرقدرتی ایران روز به روز بیشتر آشکار می‌شود. این عادی نیست که با چند بیانیه و پیام ایران، سگ هار تمدن غرب یعنی اسرائیل که تمام ناتو و آمریکا و حتی مزدوران منطقه، با تمام قوا پشتیبانش هستند، اینگونه عقب‌نشینی می‌کند. 🔹این تجربه گرانبها در شرایط پساجنگ ۴۰ روزه همچنین ثابت می‌کند معادل‌سازی با ضربات به منافع آمریکا می‌تواند اسرائیل را در منطقه متوقف کرده و تهدید و إعمال فشار در جنگ تنگه‌ها و ضربات با و تهدیدات فرامنطقه‌ای، می‌تواند قدرت إعمال اراده‌ی جمهوری اسلامی ایران بر دشمنان بشریت و جبهه‌ی تمدنی اپستین را افزایش دهد. زنده‌باد مقاومت! زنده‌باد دفاع از سرزمین مادری! زنده‌باد برادری ملت‌ها! ✍ جعفر ولایی‌منش
پیام سردار قاآنی درباره باب‌المندب و شرارت جدید صهیونیست‌ها 🔹شرارت صهیونیست‌ها در لبنان و غزه در سایهٔ حمایت‌های وقیحانه آمریکا، عزم محور مقاومت را برای توسعه پشتیبانی‌ها از هر ۲ جبهه، اقدام برای فعالسازی سایر جبهه‌ها و همسان‌سازی وضعیت ترافیکی تنگهٔ باب‌المندب با تنگهٔ هرمز رقم خواهد زد. 🔹رژیم مفلوک صهیونی بداند جنایت توامان در جنوب لبنان و غزه، او را در گرداب عملیات‌های حزب‌الله و طوفان دوبارهٔ جوانمردان فلسطینی گرفتار خواهد کرد.