هدایت شده از رسانه رهبر انقلاب اسلامی
💬 «مکتب خامنهای عزیز، همان مکتب خمینی کبیر در امتداد #اسلام_ناب محمّدی صلیاللهعلیهوآلهوسلم است.» ۱۴/خرداد/۱۴۰۵
📲 @rahbar_enghelab_ir
✅ تحقیر رژیم صهیونیستی در نبرد نظامی واگرایی کشورها از این پادگان را رقم زد.
📌 #دشمن با شکست در میدان نظامی بر تابآوری مردم و ایجاد خطای محاسباتی مسئولان تمرکز دارد.
🗒 #دشمن_خبیث، حال که در مصاف با فرزندان دلاور شما در نیروهای مسلح دچار شکست شده و بخصوص بخاطر مواجهه با ضربهی قاطع، چه در نبرد نظامی و چه در میدان و خیابان، تحقیری پرمعنا و عمیق را تجربه میکند که در اثر آن واگرایی ملموس کشورها از او را سبب شده، کِیدِ خود را در جنگ ترکیبی بر دو نقطه متمرکز ساخته است:
یکی #تابآوری مردم؛
دیگری ایجاد #خطا در #دستگاهمحاسباتی مسئولان کشور.
#ابزار_اصلی او در این هر دو؛ کاشت بذر #تردید، #یأس، #ترس، #بدگمانی و #اختلاف است.
💬 لذا در مقام مقابله با این بدخواهیها باید همگان با #ایستادگی و #روشنبینی و #حفظ_وحدت و #انسجام و #اعتماد_متقابل و #همصدایینکردنبادشمن، نقشهی شوم او را خنثی نمایند.
🔺 در این مقام، نقش مسئولان در پشتیبانی از این امور بسیار مهم است.
هرگونه اقدامی که موجب #بدبینی و #سرخوردگی آحاد مردم شود، نوعی #کمک_به_دشمن این کشور و مردمانش محسوب میگردد.
✍🏼 بخشی از پیام رهبر انقلاب اسلامی بهمناسبت سی و هفتمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) ۱۴/خرداد/۱۴۰۵
📲 @rahbar_enghelab_ir
هدایت شده از چراغ نفتی
🟢 آقای شهیدمون توی کتابِ طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن میگفتن:
همیشه در ایام عید غدیر، معمول است این را میخوانند مردم: «اَلحَمدُ لِلَّهِ الَّذِي جَعَلَنَا مِنَ المُتمَسِكين بولاية علي بن أبي طالبٍ عَلَيْهِ السَّلام»
بنده به دوستانم غالباً این جور میگویم، میگویم نگویید «الحَمدُ اللَّهِ الَّذِي جَعَلَنا». میترسم دروغ باشد!
بگویید: «اَللّهُم أجْعَلنا مِنَ المُتمسكين بولايَةِ عَلي بن أبي طالب عَلَيْهِ السَّلام» خدایا ما را از متمسکین به ولایت قرار بده. ببینیم هستیم یا نه. آن وقت خواهیم رسید به این مطلب، آن هم یک بعد دیگر از ابعاد ولایت است.
[درس ولایت جلسه ۲۳ ص ۴۱۷]
🌱اگه تو هم متنِ بالا رو توی ذهنت،با لحنِ خودِ آقا خوندی؛ یه صلوات برای شادیِ روحشون بفرست🙂 تا امشب که در بهشت، مهمانِ امیرالمؤمنین هستن ازمون یاد کنن. 💚
#قسمت_اول
#همچو_علی (ع)
❈ @cheragh_nafti ❈
هدایت شده از چراغ نفتی
آقای سید علی! 🙂💚
من که زمانِ امام علی نبودم؛ ولی خوشحالم که بخشی از عمرم رو همزمان با مردی از تبار علی گذروندم :)✨
شما زندگی و حکومتت علوی بود.
این صهیونیستها هم بخاطر همین بُغض و خُوف از شما رو توی دلشون داشتن...💔
•جنگ ۱۲روزه رو روزِ عید غدیر شروع کردن
•کودتای دیماه رو همزمان با ولادت امام علی شروع کردن
•و در جنگ رمضان، در ماهی که به نام مولا علی بود، شما رو با زبان روزه و همراه خانواده شهید کردن...
●ولی آقای سیدعلی، قسم به کنندهی درِ خیبر که ما انتقامت رو از این صهیونیستها میگیریم. اونا تورات خوندن و خوب میدونن ایلیا کیه :)
#قسمت_دوم
#همچو_علی (ع)
❈ @cheragh_nafti ❈