eitaa logo
※ صافات ※
110 دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.4هزار ویدیو
44 فایل
✅ #امام‌شهید (رحمةالله‌علیه): •علاج پروپاگاندا تبیین است• #جهادتبیین یک واجب فوری و قطعی است. #اتحادمقدس #لبیک‌یاخامنه‌ای‌لبیک‌یاحسین‌است #Minab168🎒 . 🇮🇷 We stand with Palestine 🇵🇸 . ارسال نظرات: @Sarbaznz
مشاهده در ایتا
دانلود
2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 اعتراف مهم ترامپ به ارسال پیام‌های ضد و نقیض برای تشویش اذهان عمومی در ایران 🔺خبرنگار: این تاکتیک شما که یک چیزی را می‌گویید و بعد آن را عوض می‌کنید، من می‌شنوم که بعضی از مردم در داخل آمریکا هم می‌گویند که از شنیدن اینها مضطرب و گیج می‌شوند. 🔺‌ترامپ: این خوب است! این کار خوب است. اگر آنها گیج می‌شوند ایرانی‌ها هم گیج می‌شوند. ✅ @shebrahimiii | رسانو
هدایت شده از عمار۱۱۰
4.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بعد از تاکید و تقدیر شیخ نعیم قاسم از حمایت ایران دوباره یاد فرمایشات امام راحل عظیم الشان افتادم... کاش اگر واقعاً مرید امام و رهبری هستیم حتما فرمایشات امام راحل ببینیم و هم فرمایشات رهبر انقلاب در خصوص پرهیز جدی از اظهارنظر در موقع ابهام و کم اطلاعی سرلوحه نطق و قلم خود قرار دهیم.... پیام های اخیر حضرت آیت الله امام سیدمجتبی خامنه ای هم که برای دهمین بار حجت را تمام کرد. مراقب گوش هایمان باشیم : ناگفته بر هر خردمندی پیداست که آنچه گفته شد به معنای ندیدن مظلومیت لبنان و صرف نظر کردن از مطالبه و فریاد زدن علیه رژیم کودک کش صهیونی نیست 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا 👇 🆔 |➺ @ammar110
🔺اظهارات بی شرمانه نخست وزیر لبنان: ما توافق آتش‌بس کردیم اما سپاه پاسداران آن را رد کرد؛ شما حق ندارید مسئله لبنان را در مذاکرات خودتتان بگنجانید! 🔹بعد یک عده فکر میکنند بحث لبنان یک بحث ساده است. شرایط حتی طوری بود که خود حزب الله در مقطعی درخواست کرده بود ایران فعلا موضعی نگیرد! @Ansari_rahim
33.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🟨 تیزری علیه میدان انقلاب/ از آقای مقصودی عزیز انتظار نبود که بعد از کسب شهرت از طریق صدا وسیما، بخاطر اندک اختلاف نظر اینک رپرتاژ تجزیه اجتماعی و رفتارهای قبیله ای منتشر کند! 🟡 برادرمان آقای مقصودی یکی از فعالان موثر جبهه رسانه ای انقلاب بوده و است؛ گویا اختلاف نظری با مسئولان رسانه ملی پیدا کرده و تذکراتی در باره برنامه اخیر ثریا پیرامون مذاکرات دریافت کرده است؛ 🔸️حالا برادرمان جناب مقصودی که تمام هویتش را مرهون همین رسانه ملّی است باتولید تیزر وانمود کرده است که حرف هایش را بناست به خیابان انقلاب بکشاند و در تیزری همراه با احساساتِ واکنشی و با ردیف کردن چهره هایی در تیزر که بعضی شان در تولید حرف های ساختار شکنانه اهل بی باکی (و نه شجاعتِ حکیمانه) و وحدت شکنی ها هستند برنامه جدید خود را معرفی کرده است!! 🔸️اولا از برادر مجاهد جناب مقصودی می خواهم که به تلویزیون برگردد و اگر توصیه ای هم به او درباره رعایت برخی چارچوب ها شده است باشرح صدربیشتر و با ملاحظات حداکثری تر و ملّی تر که مخصوص روزهای جنگ مقابل دشمن است به کارش ادامه دهد؛ 🔸️ثانیا از او در خواست می کنم‌ قدر و قیمت میدانِ انقلاب را با دعوت از برخی افراد که با بی پروایی سخن می گویند تنازل ندهد؛ میدان انقلاب تا بحال با مراقبت تهرانی های حماسه سرا و برادر مجاهد جناب حاج محمد طاهری، خوب درخشیده و خواری درچشم دشمنان در پایتخت شد؛ در میدان انقلاب ارکستر سمفونیِ بعثت جریان دارد؛ نباید کنار این ارکستر ملّی که رهبرش امامِ امت است سازهای فردی و ناکوک،کوک کرد ! 🔺️مجتبی زارعی https://eitaa.com/Dr_Zareii_Siasatefetrat
🟪 جنگِ ترکیبی با جدالِ کثیف ! 🟣 برنامه خوب ثریا و سوابق ماقبل این تیزر که معلومه اما توعه لندنی با این تبلیغ تیزر جدید نشان دادی که استودیوی لندن مثل مگسی است که در جنگ ترکیبی روی زخم ها می نشیند ! ⛔️ هیچ وقت یادمان نمی رود که گفتی خامنه ای شهید مسئول کشتار دی ماه است و باید از رهبری کنار برود ! 📌حمایت علیزاده ی خبیث از تیزر جدید ثریا یک نشانه است! آیا برادر مجاهدمان جناب مقصودی این رپرتاژ از شبکه "جدال کثیف" با ساختارهای جمهوری اسلامی را دیده است ! 🔺️مجتبی زارعی 🔹ایتا: https://eitaa.com/Dr_Zareii_Siasatefetrat ✔️ارتباط با ادمین👇 @drzareiadmin 🔹کانال بله: ble.ir/mojtabazareii_50
هدایت شده از عقل سرخ | مهدی محمدی
به دنبال انتقاد من از برنامه ثریا در میدان ولیعصر تهران، آقای مقصودی مجری این برنامه، نامه ای خطاب به من نوشته‌اند. ضمن احترام، متن نامه ایشان و پاسخ من را در ادامه مطالعه بفرمایید.
هدایت شده از عقل سرخ | مهدی محمدی
برادر گرامی جناب آقای مهدی محمدی سلام علیکم پیرو مطلبی که در خصوص برنامه اینترنتی — که در جمع مردم حاضر در میدان ولی‌عصر (عج) اجرا شد — نگاشته‌اید، همان‌طور که در برنامه نیز عرض کردیم، ما در این برنامه آمادگی داریم در گفت‌وگوهای دوسویه در خدمت مسئولان مذاکرات یا افراد نزدیک به تیم مذاکره‌کننده باشیم. لذا از جنابعالی دعوت می‌کنیم در این گفت‌وگوها حضور یابید تا با اشرافی که دارید، به تبیین دقیق موضوع بپردازید و به پرسش‌ها و ابهامات مردم و کارشناسان منتقد پاسخ دهید. اساساً هدف برنامه اینترنتی ، طرح دغدغه‌ها و نگرانی‌های مردم و کارشناسان درباره تحقق ۱۰ شرط شعام و رهبری عزیز است و امیدواریم این مطالبه با پاسخگویی مسئولان یا افراد مرتبط مواجه شود تا ان‌شاءالله نگرانی‌های مردم برطرف گردد. حتماً به مردم حق می‌دهید که با توجه به تجربه‌های پیشین از زیاده‌خواهی و فریب‌کاری دشمن در مذاکرات، و اعتماد برخی مسئولان به دشمن در ماجرای برجام، از روند کنونی نیز نگرانی‌هایی داشته باشند. باید به مردم و کارشناسان فرصت داد تا دغدغه‌های تخصصی خود را مطرح کنند، مبادا خدای‌نکرده «ایجاد خطا در دستگاه محاسباتی مسئولان»، کشور را به سمت تحمیل برجامی دیگر از سوی دشمن سوق دهد. بی‌تردید اتحاد مردم با مسئولان در شرایط بی‌خبری از داخل و پروپاگاندای دروغین روزانهٔ دشمن، خدشه‌دار می‌شود. اگر مردم از ایستادگی مسئولان در برابر دشمن آگاه شوند، اتحاد ملی تقویت می‌گردد. بنابراین حضور جنابعالی و سایر اعضای مرتبط با تیم مذاکره‌کننده برای گفت‌وگو با کارشناسان و پاسخگویی به پرسش‌ها، بهترین کمک برای تبیین موضوع و افزایش اتحاد ملی است. امیدوارم دعوت برنامه «خیابان انقلاب» را بپذیرید و در روزهای آینده میزبان شما نیز باشیم. با احترام محسن مقصودی
هدایت شده از عقل سرخ | مهدی محمدی
"بسمه تعالی" جناب آقای مقصودی عزیز سلام علیکم از اینکه من به برنامه خود دعوت کرده اید سپاسگزارم. من بیش از نود شب است با خانواده خود هر شب در میدان ولیعصر می ایستم و بابت شدت اخلاص، ایمان و پایمردی مردم بر آنها رشک می برم. همه دارایی امروز ما همین مردمی هستند که عاشقانه و مومنانه پای انقلاب ایستاده اند و از هیچ فداکاری دریغ نکرده اند. از اهتمامی که برای تبیین مسائل برای مردم دارید ممنونم اما آنچه می کنید با هدفی که دارید منطبق نیست. همانطور که رهبران حاضر وشهید انقلاب مکررا هشدار داده اند تفرقه، امروز پروژه اصلی دشمن است و نمی توان به نام تبیین، ذهن و دل مردم را آشفته کرد و خیابان، یعنی اصلی ترین سرمایه امروز انقلاب اسلامی را به میدان تفرقه بدل نمود. مردم در خیابان باید دلگرم شوند نه دلسرد. من از روز اول جنگ، به حسب وظیفه، یک شب در میان، با انتشار فایل های صوتی با مردم سخن گفته ام و این کمترین وظیفه ای است که بر عهده من است. از این به بعد هم این کار را خواهم کرد. لذا من مشکل تریبون ندارم و انتظار نداشته باشید در برنامه ای مشارکت کنم که چند ساعت بعد از پیام رهبری درباره ضرورت تاب آوری مردم و اجتناب از تفرقه، در آن می نشینند و می گویند «مذاکره خیانت به خون امام شهید است»، «مذاکره کنندگان عقب مانده هستند» و قس علی هذا. اکنون زمانه حسن روحانی نیست که شما نگران برجام شده اید. غربگرایان مدت هاست دیگر بر کشور حاکم نیستند و نخواهند بود. کشور را سربازان و فدائیان ولی فقیه اداره می کنند. ایران عزیز ما امروز در میانه جنگ است و در این هنگامه، لرزاندن دل مردم، بی اعتماد کردن آنها به مسئولینی چون محمدباقر قالیباف که جانشان کف دستشان است و عمر خود را به مبارزه گذرانده اند، تعقیب اهداف یک جریان سیاسی خاص که در میانه جنگ به فکر بازی های سیاسی و انتخاباتی است و از همه مهم تر، سخن گفتن به گونه ای که گویی امریکا و اسراییلی در کار نیست و هر مشکلی هست در داخل است؛ بازی در زمین دشمن و آب ریختن در آسیابی است که ترامپ و نتانیاهو آن را می چرخانند. خطای محاسباتی مسئولین زمانی رخ خواهد داد که انسجام و وحدت جامعه به چالش کشیده شود. آن روز است که مسئولان خطا خواهند کرد. ضرورت اطلاع رسانی درباره موضوع حساس و پیچیده ای چون مذاکرات، دلیل موجهی نیست تا به جان ذهن و روح جامعه بیفتیم و با نفرت پراکنی علیه سربازان ملت دشمن را به طمع بیندازیم. همین حالا دشمن در انتظار نشسته تا در صفوف ملت تفرقه ای ایجاد شود و 18 دی و 9 اسفند 1404 را تکرار کند. اگر چنین شد فاجعه رخ خواهد داد. مراقب باشید که آب در آسیاب دشمن نریزید، مردم را بی اعتماد و هراسان نکنید، و دشمن را درباره از دست رفتن انسجام داخلی در ایران به اشتباه محاسباتی نیفکنید که اگر چنین شد دوباره این خاک درمعرض تهاجم قرار خواهد گرفت و آنها که در این زمانه حساس قدر انسجام ملت را ندانستند و پروژه سیاسی خود را بر اوامر ولی و منافع و مصالح امت ترجیح دادند، مسئول خواهند بود. از زحماتی که می کشید و دغدغه و اهتمامی که دارید ممنونم. مهدی محمدی 15 خرداد 1405 @mohammadi61
هدایت شده از عقل سرخ | مهدی محمدی
یک توضیح ظاهرا مسئولان برنامه خیابان انقلاب اعلام کرده اند که برنامه آنها در میدان ولیعصر لغو شده است. مطلبی هم از جناب آقای اسماعیل رمضانی دیدم که من را متهم، و سپس انذار کرده بودند. از ایشان که بسیار برای من محترمند و سال ها پای منبرشان بوده ام سپاسگزارم. من نه برنامه ای را لغو کرده ام و نه توانی برای چنین کاری دارم. ظاهرا آن برنامه هم لغو نشده و در مکان دیگری برگزار خواهد شد. آنچه من کردم فقط گذاشتن یک استوری بود و پاسخی محترمانه به جناب مقصودی. از دید من هیچ دلیلی برای لغو هیچ برنامه ای وجود ندارد و آنچه مهم است صیانت از وحدت جامعه و بازی نکردن در زمین دشمن است. اگر کسانی تصمیمی گرفته اند خوب است درباره آن توضیح هم بدهند. آنها هم که بذر تفرقه می پاشند باید بابت صاف کردن جاده دشمن جوابگو باشند. وسط میدان جنگ زمان فتنه گری داخلی نیست. من ان شا الله بدون تهمت، دروغ و تخریب به انجام وظیفه خود ادامه خواهم داد. والعاقبه للمتقین مهدی محمدی ۱۵ خرداد ۱۴۰۵