eitaa logo
※ صافات ※
110 دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.4هزار ویدیو
44 فایل
✅ #امام‌شهید (رحمةالله‌علیه): •علاج پروپاگاندا تبیین است• #جهادتبیین یک واجب فوری و قطعی است. #اتحادمقدس #لبیک‌یاخامنه‌ای‌لبیک‌یاحسین‌است #Minab168🎒 . 🇮🇷 We stand with Palestine 🇵🇸 . ارسال نظرات: @Sarbaznz
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از بر پا
مقایسه با برجام 🔺در معامله برجام شما چه میدادید، چه میگرفتید؟ به طور خلاصه، بخشی از ثروتی که به زحمت به دست آورده بودید میدادید و برداشتن تحریمها را به دست میآوردید. 🔺خوب ، ضمانت اجرای توافق چه بود؟ هیچی. اصل توافق. مسوولین معتقد بودند این توافق که جلوی چشم دنیا و با حضور همه قدرتها و با آنهمه کار رسانه ای بسته شده، امکان ندارد نقض شود و امکان ندارد عمل نشود. این میشد ضمانت اجرا 🔺رهبر شهید معتقد بود دست خود را با قدرت ایمانی مردم در اقتصاد پر کنید، تا حربه دشمن بی خاصیت شود، ورود قدرت ایمانی مردم در اقتصاد یعنی چه؟ اقتصاد مقاومتی. این کار کلا باعث میشد حربه شیطان بی اثر شود. متاسفانه کسی این دستور را آن زمان جدی نگرفت. نه علاقمندان به برجام نه منتقدین برجام. 🔺اما الان چه وضعی داریم؟ در یک کلام میگوییم رها کن تا رها کنیم. ضمانت اجرای شما چیست؟ قدرت، قدرت جدیدی به نام اعمال حکمرانی بر تنگه هرمز به ضرر دشمن. این قدرت جدید با سه عامل به دست آمد: اول هوشمندی شما در تعامل با دشمن، کاری کردید که او با حمله به شما در تله بیفتد. مذاکرات مستقیم قبل از جنگ اگر هیچ نفعی برایتان نداشت لااقل باعث میشد مشروعیت جنگ در چشم همه با شما باشد. این حکمت اصل مذاکرات در یک سال اخیر بود. دوم قدرت مردم در خیابان که اجازه ضربه به کشور را نمیداد. و ریشه همه قدرتهای ما هم همین است. سوم قدرت موشکی شما که با علم بومی و توان داخلی به دست آمد. یعنی عقل و علم و ایمان مردم باعث فعال شدن قدرت جدید تنگه هرمز میشد. 🔺کمی الهیاتی هم تقریر کنم صحنه را، ببینید با شیطان بدون قدرت الهی مواجه نشوید. این فحوای اصلی مجموعه آیات قران درباره تعامل با شیطان است. اما اگر متکی به قدرت ناشی از ایمان بودید، حتی شیطان هم باعث رشد شما میشود، حتی مذاکره تان با او تبدیل به تقابل و مقاومت و شکست او میشود. الان چه دارد ایران؟ تنگه هرمز، هسته ای، موشکی، که همه بوسیله تدبیر و حکمت و علم بدست آمده اند که جوشیده از قدرت بعثت ایمانی مردم است. این همان مصداق عینی و عملی پناه بردن و استعاذه به الله است که باعث غلبه بر شیطان میشود. در زمان برجام هم رهبر شهید همین را مطالبه میکرد، معنای اقتصاد مقاومتی همین بود، معنای نگذاشتن همه تخم مرغها در سبد برجام و اتکا به قدرت داخلی همین بود. 🔺پ.ن. حالا این روزها عده ای به انگیزه نقد مذاکرات که ولو اشتباه کنند اما اشکالی هم ندارد لکن در عین حال خواسته و یا ان شاء الله ناخواسته در حال تخریب عامل اصلی قدرت ایران هستند. رهبر شهید بیش از هر چیز نگران ضربات نرم افزاری به ذهن مردم بود که "اتحاد مقدس" آنها را مخدوش کند. امروز یک عده در تقابل رسمی با دستور روشن رهبری فعلی هستند که گفت اختلاف ولو با دلایل موجه ایجاد نکنید، ایجاد یاس و بددلی و بی انگیزگی و سرخوردگی در مردم نکنید، این خبر پشت پرده نیست، این پر تکرارترین سخن رهبری است. طرف خطابش جان فداها و خواص است و این زمان مگر جان فداها تمرکزشان به چیزی جز جنگ با آمریکا است، میگوید در همین موضوع ولو با ادله موجه اختلاف نسازید، اما اینها در حال لگد زدن به مهمترین عنصر قدرت امروز ما مقابل شیطانند. نمیفهمند (ان شاء الله که نمیفهمند) چه غلطی دارند میکنند. مردم سرخورده، پر اختلاف، مایوس، با احساس شکست، همان است که دشمن میخواهد. هزار تنگه هرمز و هسته ای و موشکی نمیتواند جای این عامل اصلی همه قدرتها را بگیرد. افسوس و صد افسوس @ali_mahdiyan
موضع رسمی سپاه : دیپلماسی و میدان در خدمت تامین حقوق ملت ایران است سردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی : میدان نظامی، حضور مردم و دیپلماسی مکمل یکدیگر هستند و هدف مشترک آنها صیانت از منافع و حقوق ملت ایران است. 📍سلاح برتر ملت ایران نه موشک و جنگنده، بلکه شعار «الله اکبر» است و این سلاح، متعلق به ملت موحد و خداپرستی است که پشتوانه خود را قدرت الهی می‌داند. نیروهای مسلح جمهوری اسلامی با چشمانی باز و دستانی بر ماشه آماده پاسخ به هرگونه شرارت هستند. اخبار لحظه ای و موثق 👇 🛑عضوکانال‌تخصصی‌ شو👇 @secret_irib
پست جدید رسانه رسمی رهبرانقلاب حدود نیم ساعت پیش بارگذاری شده. 📍 اطاعت از خواسته ولی‌امر اخبار لحظه ای و موثق 👇 🛑عضوکانال‌تخصصی‌ شو👇 @secret_irib
تنگۀ هرمز تا اطلاع بعدی همچنان مسدود است.
هدایت شده از شیخ فرهاد فتحی
؛ من سالها کارم مبارزه با براندازانی بود که عامل موساد هستند، خط موساد رو از چند کیلومتری میفهمم. جریانات اخیر قطعا خط موساد است و هدف اصلی شناسایی مکان رهبری و ترور اوست. نوعا در پشت پرده اینا رو به دوستان موثر میگم ولی کار داره بیخ پیدا میکند و مینویسم تا بعدا خودم را مذمت نکنم و شاید بیدار شدیم. من دیگر شک ندارم این جریان بداند یا نداند با چند واسطه به موساد وصل است. اگر جلوی این جریان گرفته نشود، رهبری باید بیاید و صوت و کلیپی منتشر کند و این کار همان هدف موساد برای شناسایی ایشان است. خط برجسته ی موساد از روز اول این بوده و هست که ایشان یا زنده نیستند یا بر امور مسلط نیستند و این خط برجسته با یک ادبیات دیگر داره وارد داخل میشود و این همان خط موساد است که داخل رو به سمتی میبرد که دو حالت محقق شود؛ اگر رهبری صوت و فیلمی نداد یک عده از این قوم بی حیا میگویند از کجا بدانیم ایشون اطلاع دارند، اگر پیام صوتی و تصویری بدهند مکانشان شناسایی خواهد شد. دقیق تر برای اهل فن بگویم؛ در فضای رسانه‌ای، گاه یک خط روایی مشخص به‌صورت هماهنگ در میان مجموعه‌ای از منابع تکرار می‌شود؛ خطی که هدف آن، القای اختلال در مرکز تصمیم‌گیری و تضعیف تصور انسجام در یک ساختار کلان است. این روایت‌ها معمولاً بر این ایده استوارند که مرجع اصلی تصمیم‌گیری یا دیگر حضور ندارد، یا اگر حضور دارد، نقش مؤثر و مستقلی در هدایت امور ایفا نمی‌کند. نتیجه طبیعی چنین القایی، ایجاد تردید نسبت به ثبات، مرجعیت و قابلیت اتکای آن ساختار در ذهن مخاطب است. خطر زمانی بیشتر می‌شود که همین مضامین، با ادبیاتی تعدیل‌شده‌تر و بومی‌شده، در داخل همان فضا نیز بازتولید شود. در این حالت، روایت اولیه دیگر نه به‌صورت مستقیم و تند، بلکه با کلیدواژه‌هایی نرم‌تر و به ظاهر تحلیلی بازنشر می‌شود؛ اما کارکرد آن تفاوتی نمی‌کند: تضعیف جایگاه مرجع تصمیم، القای فقدان اختیار، و شکل‌دهی به این تصور که اراده و هدایت واقعی در جای دیگری قرار دارد. در چنین شرایطی، مسئله صرفاً اختلاف در برداشت یا تنوع تحلیل نیست، بلکه باید به کارکرد نهایی این روایت‌ها توجه کرد؛ اینکه چگونه می‌توانند به‌تدریج اعتماد عمومی را نسبت به مرکز ثقل یک ساختار کاهش دهند و احساس بی‌سامانی یا خلأ هدایت را تقویت کنند. از این منظر، بازتولید این نوع مضامین، حتی با صورت‌بندی‌های متفاوت، می‌تواند در امتداد همان الگوی اثرگذاری رسانه‌ای موساد فهم شود. یاعلی... ▫️@sheikh_farhad_fathi
هدایت شده از نشان یار
⚠️ کفار در قرآن، همه جا یک اسم و تعبیر دیگری هستند از مرتجعان قرن ها و عصرها. ✅️ همه جا پیغمبر، روشنفکر زمان است، حرف نو و راه نو دارد، به سوی نو دعوت می کند. ❌️ اما کافران، مخالفان، متعصبان، مقلدان، متحجّران و مرتجعانی هستند که راه نوی او را نمی پسندند و نمی پذیرند. «وَ إِذَا قِيلَ لَهُم تَعَالَواْ إِلَىٰ مَآ أَنزَلَ ٱللَّهُ وَ إِلَى ٱلرَّسُولِ» (۱) و چون به آنان گفته شود که به سوی آنچه خدا فرستاده است و به سوی پیامبر(ص) بیایید به جای اینکه بیایند، به جای اینکه فکر کنند، به جای اینکه سعی کنند تا بفهمند و راهشان را انتخاب بکنند 👇🏻 «قَالُواْ حَسبُنَا مَا وَجَدنَا عَلَيهِ ءَابَآءَنَآ» گویند: راه و رسمی که پدران خود را بر آن یافتیم، ما را بس. ما دنبال این حرف های تازه نمی رویم. حرفشان هم این است که: ره چنان رو که رهروان رفتند (۲). جواب قرآن 👈🏻 «أَ وَ لَوْ کانَ آباؤُهُمْ لا یَعْقِلُونَ شَیْئاً وَ لا یَهْتَدُونَ» ولو پدرهایتان هیچ چیز نمی فهمیدند، هیچ راهی نمی یافتند، نمی توانستند درست خیر و شر خودشان را بفهمند، باز هم شما از آنها تقلید می کنید؟! ─━━━━━━⊱ـ❁ـ⊰━━━━━━─ 📚 ۱) سوره مائده، آیه ۱۰۴ ۲) این نصیحت قبول کن از ما/ تا در آیی به جنّتُ الماوی ره چنان رو که رهروان رفتند/ راه رفتند و راه را رفتند (شاه نعمت الله ولی) ☞ @neshaneyaar
فرمانده هوافضا: گوش به فرمان ولایت باشید و از هر کلامی که اتحاد مقدس شما را به خطر می‌اندازد دوری نمایید 🔹سردار سید مجید موسوی: ملت بصیر و غیور که در خونخواهی امام شهید مبعوث گشتید و در راه تحقق ارمانهای بلند انقلاب اسلامی و اقتدار و سرافرازی ایران عزیز، با امام حاضر عهدی تازه بستید، هوشیار باشید که از شئون متعهد بودن تبعیت کردن است. پس نه یک گام جلوتر و نه یک گام عقب‌تر، بلکه همراه با ولی خویش باشید. اخبار لحظه ای و موثق 👇 🛑عضوکانال‌تخصصی‌ شو👇 @secret_irib
🔺از پیام دبیر شورای عالی امنیت ملی اینگونه بر می آید که ایران به حمله امروز اسرائیل به ضاحیه جنوبی بیروت پاسخ خواهد داد. حتی اظهارات میانجیگرانه ترامپ با اجرای نقش پلیس خوب هم احتمالا نمیتواند جلوی این پاسخ را بگیرد. اسرائیل باید بداند، توافق هرچقدر هم مهم باشد، ایران در مقام دفاع از حزب الله بر سر اسرائیل خواهد کوبید و این باعث نمیشود تا اجازه نقض آتش بس به رژیم داده شود. آن طرفی که سخت دنبال توافق است ایران نیست؛ ما صرفا با میاجیگری دیگران و در پی درخواست آمریکا به پیام ها پاسخ داده ایم! @Ansari_rahim
هدایت شده از 🏴آگاهانه🏴
❌️ شعام: پاسخ رزمندگان اسلام در پیش است، الوعده وفا 🇮🇷 @agahanee 🇮🇷
هدایت شده از محمدباقر قالیباف
📍پس از چراغ سبز آمریکا به رژیم برای تجاوز به ضاحیه، سخن گفتن از ادامه مسیر ممکن نیست دکتر محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای 🔖اسلامی در پستی در حساب شخصی خود در شبکه ایکس نوشت: 📌تجاوز صهیونیست‌ها به ضاحیه بار دیگر نشان داد آمریکا یا اراده‌ای برای اجرای تعهدات خود ندارد یا توان آن را. با چراغ سبز نشان دادن به رژیم نمی‌توانید امتیاز بگیرید. بازی پلیس بد و پلیس خوب قدیمی شده است. اگر اراده و توان اجرای تعهدات خود را ندارید، سخن گفتن از ادامه مسیر ممکن نیست. 📮 پایگاه اطلاع‌رسانی محمدباقر قالیباف ▫️ @Ghalibaf 🔗 Ghalibaf.ir
هدایت شده از محمدباقر قالیباف
قالیباف: مجاهدت‌ رزمندگان لبنان و دیپلماسی مقتدرانه ایران حاکمیت و تمامیت ارضی لبنان عزیز را تضمین می‌کند / هرگز نمی‌توانند هیچ بخشی از ارکان مقاومت را تک و تنها گیر بیاورند دکتر محمدباقر قالیباف رئیس هیئت مذاکره‌کننده جمهوری اسلامی ایران در پیامی در صفحه شخصی خود در شبکه ایکس نوشت: هرگز نمی‌توانند هیچ بخشی از ارکان مقاومت را تک و تنها گیر بیاورند؛ مجاهدت‌های رزمندگان لبنان و دیپلماسی مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران حاکمیت و تمامیت ارضی لبنان عزیز را تضمین می‌کند و بساط دیوانه‌بازی و جنگ‌افروزی رژیم اسرائیل را بر هم خواهد زد، بچرخ تا بچرخیم.
هدایت شده از حاج احمد پناهیان
علامه شیخ معين دقیق، رئیس دفتر نمایندگی حزب‌ الله لبنان در قم: رزمندگان حزب الله دشمن اشغالگر صهیونسیتی را با قدرت حملات خود کلافه کردند؛ از جمهوری اسلامی تشکر می کنیم روز گذشته، حجت الاسلام حاج احمد پناهیان با علامه شیخ معين دقیق، رئیس دفتر نمایندگی حزب‌ الله لبنان در قم دیدار و گفتگو کردند. علامه شیخ معین دقیق در این گفتگو ضمن تشریح وضعیت کنونی لبنان، با اشاره به عملیات روزانه حزب الله علیه رژیم صهیونیستی، و در نتیجه کلافه شدن نیروهای اشغالگر از این حملات، وضعیت مقاومت حزب الله را مناسب ارزیابی کرده و در عین حال، وضعیت مردم آواره از شهرهای جنوبی لبنان و ضاحیه را نگران کننده توصیف کردند. رئیس دفتر نمایندگی حزب‌ الله لبنان در قم این ادعا که: «جمهوری اسلامی در حمایت از حزب الله و مردم لبنان کوتاهی کرده است» را رد کرد و ضمن تشکر از حمایت تمام قد جمهوری اسلامی از حزب الله و مردم لبنان، بخصوص در حملات موشکی هفته گذشته در جواب تجاوز رژیم صهیونیستی به ضاحیه (که باعث ایجاد کاروانهای شادی مردم لبنان در خیابانها شد)، تصریح کرد ما هم در لبنان در انتظار نتیجه مذاکرات هستیم و به آینده خوش بین هستیم. @panahian_ahmad