eitaa logo
※ صافات ※
110 دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.4هزار ویدیو
44 فایل
✅ #امام‌شهید (رحمةالله‌علیه): •علاج پروپاگاندا تبیین است• #جهادتبیین یک واجب فوری و قطعی است. #اتحادمقدس #لبیک‌یاخامنه‌ای‌لبیک‌یاحسین‌است #Minab168🎒 . 🇮🇷 We stand with Palestine 🇵🇸 . ارسال نظرات: @Sarbaznz
مشاهده در ایتا
دانلود
تنگۀ هرمز تا اطلاع بعدی همچنان مسدود است.
هدایت شده از شیخ فرهاد فتحی
؛ من سالها کارم مبارزه با براندازانی بود که عامل موساد هستند، خط موساد رو از چند کیلومتری میفهمم. جریانات اخیر قطعا خط موساد است و هدف اصلی شناسایی مکان رهبری و ترور اوست. نوعا در پشت پرده اینا رو به دوستان موثر میگم ولی کار داره بیخ پیدا میکند و مینویسم تا بعدا خودم را مذمت نکنم و شاید بیدار شدیم. من دیگر شک ندارم این جریان بداند یا نداند با چند واسطه به موساد وصل است. اگر جلوی این جریان گرفته نشود، رهبری باید بیاید و صوت و کلیپی منتشر کند و این کار همان هدف موساد برای شناسایی ایشان است. خط برجسته ی موساد از روز اول این بوده و هست که ایشان یا زنده نیستند یا بر امور مسلط نیستند و این خط برجسته با یک ادبیات دیگر داره وارد داخل میشود و این همان خط موساد است که داخل رو به سمتی میبرد که دو حالت محقق شود؛ اگر رهبری صوت و فیلمی نداد یک عده از این قوم بی حیا میگویند از کجا بدانیم ایشون اطلاع دارند، اگر پیام صوتی و تصویری بدهند مکانشان شناسایی خواهد شد. دقیق تر برای اهل فن بگویم؛ در فضای رسانه‌ای، گاه یک خط روایی مشخص به‌صورت هماهنگ در میان مجموعه‌ای از منابع تکرار می‌شود؛ خطی که هدف آن، القای اختلال در مرکز تصمیم‌گیری و تضعیف تصور انسجام در یک ساختار کلان است. این روایت‌ها معمولاً بر این ایده استوارند که مرجع اصلی تصمیم‌گیری یا دیگر حضور ندارد، یا اگر حضور دارد، نقش مؤثر و مستقلی در هدایت امور ایفا نمی‌کند. نتیجه طبیعی چنین القایی، ایجاد تردید نسبت به ثبات، مرجعیت و قابلیت اتکای آن ساختار در ذهن مخاطب است. خطر زمانی بیشتر می‌شود که همین مضامین، با ادبیاتی تعدیل‌شده‌تر و بومی‌شده، در داخل همان فضا نیز بازتولید شود. در این حالت، روایت اولیه دیگر نه به‌صورت مستقیم و تند، بلکه با کلیدواژه‌هایی نرم‌تر و به ظاهر تحلیلی بازنشر می‌شود؛ اما کارکرد آن تفاوتی نمی‌کند: تضعیف جایگاه مرجع تصمیم، القای فقدان اختیار، و شکل‌دهی به این تصور که اراده و هدایت واقعی در جای دیگری قرار دارد. در چنین شرایطی، مسئله صرفاً اختلاف در برداشت یا تنوع تحلیل نیست، بلکه باید به کارکرد نهایی این روایت‌ها توجه کرد؛ اینکه چگونه می‌توانند به‌تدریج اعتماد عمومی را نسبت به مرکز ثقل یک ساختار کاهش دهند و احساس بی‌سامانی یا خلأ هدایت را تقویت کنند. از این منظر، بازتولید این نوع مضامین، حتی با صورت‌بندی‌های متفاوت، می‌تواند در امتداد همان الگوی اثرگذاری رسانه‌ای موساد فهم شود. یاعلی... ▫️@sheikh_farhad_fathi
هدایت شده از نشان یار
⚠️ کفار در قرآن، همه جا یک اسم و تعبیر دیگری هستند از مرتجعان قرن ها و عصرها. ✅️ همه جا پیغمبر، روشنفکر زمان است، حرف نو و راه نو دارد، به سوی نو دعوت می کند. ❌️ اما کافران، مخالفان، متعصبان، مقلدان، متحجّران و مرتجعانی هستند که راه نوی او را نمی پسندند و نمی پذیرند. «وَ إِذَا قِيلَ لَهُم تَعَالَواْ إِلَىٰ مَآ أَنزَلَ ٱللَّهُ وَ إِلَى ٱلرَّسُولِ» (۱) و چون به آنان گفته شود که به سوی آنچه خدا فرستاده است و به سوی پیامبر(ص) بیایید به جای اینکه بیایند، به جای اینکه فکر کنند، به جای اینکه سعی کنند تا بفهمند و راهشان را انتخاب بکنند 👇🏻 «قَالُواْ حَسبُنَا مَا وَجَدنَا عَلَيهِ ءَابَآءَنَآ» گویند: راه و رسمی که پدران خود را بر آن یافتیم، ما را بس. ما دنبال این حرف های تازه نمی رویم. حرفشان هم این است که: ره چنان رو که رهروان رفتند (۲). جواب قرآن 👈🏻 «أَ وَ لَوْ کانَ آباؤُهُمْ لا یَعْقِلُونَ شَیْئاً وَ لا یَهْتَدُونَ» ولو پدرهایتان هیچ چیز نمی فهمیدند، هیچ راهی نمی یافتند، نمی توانستند درست خیر و شر خودشان را بفهمند، باز هم شما از آنها تقلید می کنید؟! ─━━━━━━⊱ـ❁ـ⊰━━━━━━─ 📚 ۱) سوره مائده، آیه ۱۰۴ ۲) این نصیحت قبول کن از ما/ تا در آیی به جنّتُ الماوی ره چنان رو که رهروان رفتند/ راه رفتند و راه را رفتند (شاه نعمت الله ولی) ☞ @neshaneyaar
فرمانده هوافضا: گوش به فرمان ولایت باشید و از هر کلامی که اتحاد مقدس شما را به خطر می‌اندازد دوری نمایید 🔹سردار سید مجید موسوی: ملت بصیر و غیور که در خونخواهی امام شهید مبعوث گشتید و در راه تحقق ارمانهای بلند انقلاب اسلامی و اقتدار و سرافرازی ایران عزیز، با امام حاضر عهدی تازه بستید، هوشیار باشید که از شئون متعهد بودن تبعیت کردن است. پس نه یک گام جلوتر و نه یک گام عقب‌تر، بلکه همراه با ولی خویش باشید. اخبار لحظه ای و موثق 👇 🛑عضوکانال‌تخصصی‌ شو👇 @secret_irib
🔺از پیام دبیر شورای عالی امنیت ملی اینگونه بر می آید که ایران به حمله امروز اسرائیل به ضاحیه جنوبی بیروت پاسخ خواهد داد. حتی اظهارات میانجیگرانه ترامپ با اجرای نقش پلیس خوب هم احتمالا نمیتواند جلوی این پاسخ را بگیرد. اسرائیل باید بداند، توافق هرچقدر هم مهم باشد، ایران در مقام دفاع از حزب الله بر سر اسرائیل خواهد کوبید و این باعث نمیشود تا اجازه نقض آتش بس به رژیم داده شود. آن طرفی که سخت دنبال توافق است ایران نیست؛ ما صرفا با میاجیگری دیگران و در پی درخواست آمریکا به پیام ها پاسخ داده ایم! @Ansari_rahim
هدایت شده از 🏴آگاهانه🏴
❌️ شعام: پاسخ رزمندگان اسلام در پیش است، الوعده وفا 🇮🇷 @agahanee 🇮🇷
هدایت شده از محمدباقر قالیباف
📍پس از چراغ سبز آمریکا به رژیم برای تجاوز به ضاحیه، سخن گفتن از ادامه مسیر ممکن نیست دکتر محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای 🔖اسلامی در پستی در حساب شخصی خود در شبکه ایکس نوشت: 📌تجاوز صهیونیست‌ها به ضاحیه بار دیگر نشان داد آمریکا یا اراده‌ای برای اجرای تعهدات خود ندارد یا توان آن را. با چراغ سبز نشان دادن به رژیم نمی‌توانید امتیاز بگیرید. بازی پلیس بد و پلیس خوب قدیمی شده است. اگر اراده و توان اجرای تعهدات خود را ندارید، سخن گفتن از ادامه مسیر ممکن نیست. 📮 پایگاه اطلاع‌رسانی محمدباقر قالیباف ▫️ @Ghalibaf 🔗 Ghalibaf.ir
هدایت شده از محمدباقر قالیباف
قالیباف: مجاهدت‌ رزمندگان لبنان و دیپلماسی مقتدرانه ایران حاکمیت و تمامیت ارضی لبنان عزیز را تضمین می‌کند / هرگز نمی‌توانند هیچ بخشی از ارکان مقاومت را تک و تنها گیر بیاورند دکتر محمدباقر قالیباف رئیس هیئت مذاکره‌کننده جمهوری اسلامی ایران در پیامی در صفحه شخصی خود در شبکه ایکس نوشت: هرگز نمی‌توانند هیچ بخشی از ارکان مقاومت را تک و تنها گیر بیاورند؛ مجاهدت‌های رزمندگان لبنان و دیپلماسی مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران حاکمیت و تمامیت ارضی لبنان عزیز را تضمین می‌کند و بساط دیوانه‌بازی و جنگ‌افروزی رژیم اسرائیل را بر هم خواهد زد، بچرخ تا بچرخیم.
هدایت شده از حاج احمد پناهیان
علامه شیخ معين دقیق، رئیس دفتر نمایندگی حزب‌ الله لبنان در قم: رزمندگان حزب الله دشمن اشغالگر صهیونسیتی را با قدرت حملات خود کلافه کردند؛ از جمهوری اسلامی تشکر می کنیم روز گذشته، حجت الاسلام حاج احمد پناهیان با علامه شیخ معين دقیق، رئیس دفتر نمایندگی حزب‌ الله لبنان در قم دیدار و گفتگو کردند. علامه شیخ معین دقیق در این گفتگو ضمن تشریح وضعیت کنونی لبنان، با اشاره به عملیات روزانه حزب الله علیه رژیم صهیونیستی، و در نتیجه کلافه شدن نیروهای اشغالگر از این حملات، وضعیت مقاومت حزب الله را مناسب ارزیابی کرده و در عین حال، وضعیت مردم آواره از شهرهای جنوبی لبنان و ضاحیه را نگران کننده توصیف کردند. رئیس دفتر نمایندگی حزب‌ الله لبنان در قم این ادعا که: «جمهوری اسلامی در حمایت از حزب الله و مردم لبنان کوتاهی کرده است» را رد کرد و ضمن تشکر از حمایت تمام قد جمهوری اسلامی از حزب الله و مردم لبنان، بخصوص در حملات موشکی هفته گذشته در جواب تجاوز رژیم صهیونیستی به ضاحیه (که باعث ایجاد کاروانهای شادی مردم لبنان در خیابانها شد)، تصریح کرد ما هم در لبنان در انتظار نتیجه مذاکرات هستیم و به آینده خوش بین هستیم. @panahian_ahmad
📝 توصیه‌ام به رسانه‌های داخلی کشورمان با همه تفاوتهای فکری، سیاسی و فرهنگی که ممکن است داشته باشند این است که از پرداختن به نقاط ضعف بطور جدی خودداری کنند. ۲۹ اسفند ۱۴۰۴ 📲 @rahbar_enghelab_ir
الان رسانه‌ی رهبری عزیز، مجدد این پست رو منتشر کرد به نظر شما مخاطب این پست کیه؟! قطعا کانال بنده و امثال بنده نیست😊 کدوم رسانه‌ها و اشخاص به نقاط ضعف می‌پردازند؟!
https://virasty.com/Fakher56/1781424998065518670 یعنی باور کنیم که نمایندگان این جریان هتاک نمیدانندکه طبق نص صریح قانون، فرمان صدور جنگ یا دستور به ، فقط و فقط با اذن ولی‌فقیه صورت میگیرد؟! یعنی باور کنیم اینها نادانند؟! بعید میدانم که این بدیهی‌ترین اصل قانون اساسی را ندانند. اگر روزی انجمن حجتیه با ساواک همکاری داشت، امروز با موساد!!