eitaa logo
※ صافات ※
110 دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.4هزار ویدیو
44 فایل
✅ #امام‌شهید (رحمةالله‌علیه): •علاج پروپاگاندا تبیین است• #جهادتبیین یک واجب فوری و قطعی است. #اتحادمقدس #لبیک‌یاخامنه‌ای‌لبیک‌یاحسین‌است #Minab168🎒 . 🇮🇷 We stand with Palestine 🇵🇸 . ارسال نظرات: @Sarbaznz
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از نشان یار
⚠️ کفار در قرآن، همه جا یک اسم و تعبیر دیگری هستند از مرتجعان قرن ها و عصرها. ✅️ همه جا پیغمبر، روشنفکر زمان است، حرف نو و راه نو دارد، به سوی نو دعوت می کند. ❌️ اما کافران، مخالفان، متعصبان، مقلدان، متحجّران و مرتجعانی هستند که راه نوی او را نمی پسندند و نمی پذیرند. «وَ إِذَا قِيلَ لَهُم تَعَالَواْ إِلَىٰ مَآ أَنزَلَ ٱللَّهُ وَ إِلَى ٱلرَّسُولِ» (۱) و چون به آنان گفته شود که به سوی آنچه خدا فرستاده است و به سوی پیامبر(ص) بیایید به جای اینکه بیایند، به جای اینکه فکر کنند، به جای اینکه سعی کنند تا بفهمند و راهشان را انتخاب بکنند 👇🏻 «قَالُواْ حَسبُنَا مَا وَجَدنَا عَلَيهِ ءَابَآءَنَآ» گویند: راه و رسمی که پدران خود را بر آن یافتیم، ما را بس. ما دنبال این حرف های تازه نمی رویم. حرفشان هم این است که: ره چنان رو که رهروان رفتند (۲). جواب قرآن 👈🏻 «أَ وَ لَوْ کانَ آباؤُهُمْ لا یَعْقِلُونَ شَیْئاً وَ لا یَهْتَدُونَ» ولو پدرهایتان هیچ چیز نمی فهمیدند، هیچ راهی نمی یافتند، نمی توانستند درست خیر و شر خودشان را بفهمند، باز هم شما از آنها تقلید می کنید؟! ─━━━━━━⊱ـ❁ـ⊰━━━━━━─ 📚 ۱) سوره مائده، آیه ۱۰۴ ۲) این نصیحت قبول کن از ما/ تا در آیی به جنّتُ الماوی ره چنان رو که رهروان رفتند/ راه رفتند و راه را رفتند (شاه نعمت الله ولی) ☞ @neshaneyaar
فرمانده هوافضا: گوش به فرمان ولایت باشید و از هر کلامی که اتحاد مقدس شما را به خطر می‌اندازد دوری نمایید 🔹سردار سید مجید موسوی: ملت بصیر و غیور که در خونخواهی امام شهید مبعوث گشتید و در راه تحقق ارمانهای بلند انقلاب اسلامی و اقتدار و سرافرازی ایران عزیز، با امام حاضر عهدی تازه بستید، هوشیار باشید که از شئون متعهد بودن تبعیت کردن است. پس نه یک گام جلوتر و نه یک گام عقب‌تر، بلکه همراه با ولی خویش باشید. اخبار لحظه ای و موثق 👇 🛑عضوکانال‌تخصصی‌ شو👇 @secret_irib
🔺از پیام دبیر شورای عالی امنیت ملی اینگونه بر می آید که ایران به حمله امروز اسرائیل به ضاحیه جنوبی بیروت پاسخ خواهد داد. حتی اظهارات میانجیگرانه ترامپ با اجرای نقش پلیس خوب هم احتمالا نمیتواند جلوی این پاسخ را بگیرد. اسرائیل باید بداند، توافق هرچقدر هم مهم باشد، ایران در مقام دفاع از حزب الله بر سر اسرائیل خواهد کوبید و این باعث نمیشود تا اجازه نقض آتش بس به رژیم داده شود. آن طرفی که سخت دنبال توافق است ایران نیست؛ ما صرفا با میاجیگری دیگران و در پی درخواست آمریکا به پیام ها پاسخ داده ایم! @Ansari_rahim
هدایت شده از 🏴آگاهانه🏴
❌️ شعام: پاسخ رزمندگان اسلام در پیش است، الوعده وفا 🇮🇷 @agahanee 🇮🇷
هدایت شده از محمدباقر قالیباف
📍پس از چراغ سبز آمریکا به رژیم برای تجاوز به ضاحیه، سخن گفتن از ادامه مسیر ممکن نیست دکتر محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای 🔖اسلامی در پستی در حساب شخصی خود در شبکه ایکس نوشت: 📌تجاوز صهیونیست‌ها به ضاحیه بار دیگر نشان داد آمریکا یا اراده‌ای برای اجرای تعهدات خود ندارد یا توان آن را. با چراغ سبز نشان دادن به رژیم نمی‌توانید امتیاز بگیرید. بازی پلیس بد و پلیس خوب قدیمی شده است. اگر اراده و توان اجرای تعهدات خود را ندارید، سخن گفتن از ادامه مسیر ممکن نیست. 📮 پایگاه اطلاع‌رسانی محمدباقر قالیباف ▫️ @Ghalibaf 🔗 Ghalibaf.ir
هدایت شده از محمدباقر قالیباف
قالیباف: مجاهدت‌ رزمندگان لبنان و دیپلماسی مقتدرانه ایران حاکمیت و تمامیت ارضی لبنان عزیز را تضمین می‌کند / هرگز نمی‌توانند هیچ بخشی از ارکان مقاومت را تک و تنها گیر بیاورند دکتر محمدباقر قالیباف رئیس هیئت مذاکره‌کننده جمهوری اسلامی ایران در پیامی در صفحه شخصی خود در شبکه ایکس نوشت: هرگز نمی‌توانند هیچ بخشی از ارکان مقاومت را تک و تنها گیر بیاورند؛ مجاهدت‌های رزمندگان لبنان و دیپلماسی مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران حاکمیت و تمامیت ارضی لبنان عزیز را تضمین می‌کند و بساط دیوانه‌بازی و جنگ‌افروزی رژیم اسرائیل را بر هم خواهد زد، بچرخ تا بچرخیم.
هدایت شده از حاج احمد پناهیان
علامه شیخ معين دقیق، رئیس دفتر نمایندگی حزب‌ الله لبنان در قم: رزمندگان حزب الله دشمن اشغالگر صهیونسیتی را با قدرت حملات خود کلافه کردند؛ از جمهوری اسلامی تشکر می کنیم روز گذشته، حجت الاسلام حاج احمد پناهیان با علامه شیخ معين دقیق، رئیس دفتر نمایندگی حزب‌ الله لبنان در قم دیدار و گفتگو کردند. علامه شیخ معین دقیق در این گفتگو ضمن تشریح وضعیت کنونی لبنان، با اشاره به عملیات روزانه حزب الله علیه رژیم صهیونیستی، و در نتیجه کلافه شدن نیروهای اشغالگر از این حملات، وضعیت مقاومت حزب الله را مناسب ارزیابی کرده و در عین حال، وضعیت مردم آواره از شهرهای جنوبی لبنان و ضاحیه را نگران کننده توصیف کردند. رئیس دفتر نمایندگی حزب‌ الله لبنان در قم این ادعا که: «جمهوری اسلامی در حمایت از حزب الله و مردم لبنان کوتاهی کرده است» را رد کرد و ضمن تشکر از حمایت تمام قد جمهوری اسلامی از حزب الله و مردم لبنان، بخصوص در حملات موشکی هفته گذشته در جواب تجاوز رژیم صهیونیستی به ضاحیه (که باعث ایجاد کاروانهای شادی مردم لبنان در خیابانها شد)، تصریح کرد ما هم در لبنان در انتظار نتیجه مذاکرات هستیم و به آینده خوش بین هستیم. @panahian_ahmad
📝 توصیه‌ام به رسانه‌های داخلی کشورمان با همه تفاوتهای فکری، سیاسی و فرهنگی که ممکن است داشته باشند این است که از پرداختن به نقاط ضعف بطور جدی خودداری کنند. ۲۹ اسفند ۱۴۰۴ 📲 @rahbar_enghelab_ir
الان رسانه‌ی رهبری عزیز، مجدد این پست رو منتشر کرد به نظر شما مخاطب این پست کیه؟! قطعا کانال بنده و امثال بنده نیست😊 کدوم رسانه‌ها و اشخاص به نقاط ضعف می‌پردازند؟!
https://virasty.com/Fakher56/1781424998065518670 یعنی باور کنیم که نمایندگان این جریان هتاک نمیدانندکه طبق نص صریح قانون، فرمان صدور جنگ یا دستور به ، فقط و فقط با اذن ولی‌فقیه صورت میگیرد؟! یعنی باور کنیم اینها نادانند؟! بعید میدانم که این بدیهی‌ترین اصل قانون اساسی را ندانند. اگر روزی انجمن حجتیه با ساواک همکاری داشت، امروز با موساد!!
سخنی دلسوزانه با دوستانم : از افراد محترم و دلسوز و با حرارت اما بی اطلاع فاصله بگیرید این افراد از دیشب به معنای واقعی کلمه قلوب دشمنان ایران و قاتلین رهبر شهید را شاد کردند. کافی است نگاهی به رسانه های ضد ایرانی بیندازید تا عمق فاجعه را متوجه شوید. شهروند بی اطلاع بخواهد یا نخواهد یار مافیاست .... و شهر را به خاک عظما خواهد داد این افراد محترم و دلسوز و دغدغه مند اما "بی اطلاع" هستند. 1- از اینها فاصله بگیرید 2- میدان را خالی نکنید دشمن میخواهد در دور بعدی جنگ : 1- رهبران را ترور کند 2- با دادار دودورهای این جماعت "دادار دودورستانی" طوری ملت مبعوث شده را مردد و بی انگیزه کند که روزی که نیاز به بحران در داخل داشت ، مدافعی در خیابان نباشد. اینکه یک ماه برخی کانال دار های محترم را تحریک کردند برایشان تبیین کردند که شما تحقیر شده-شکست خورده هستید. بعد از طریق آن کانال دارها به ملت مبعوث شده ی مخاطب خود توضیح دادند که تو شکست خورده ای برای این بود که دشمن را مثل شب قبل شاد کنند و در نهایت در دور دوم نبرد که ترور ها انجام شد و خیابان نیاز به مدافع داشت ملت مبعوث شده را مردد کنند. خطر اینها که با ترور شخصیت شهیدان رئیسی امیرعبداللهیان حاجیزاده باقری لاریجانی شمخانی سلامی و ... شناخته میشوند ، برای انقلاب کمتر از سایبری های اسرائیل نیست.... با شهروندان نا اگاه بازی (مادامی که مطلع از اشتباه خود نشه اند) همراه نشوید ، که شهروند نا اگاه یار مافیاست و شهر را به خاک عظما خواهد داد. و در پایان عرض میکنم : خیابان خیابان خیابان فتنه دیشب متحجرین (قطعا با تحریک موساد) برای سرد کردن خیابان است. اگر خیابان از دست برود دور بعدی جنگ با آشوب داخلی و خیابان های بی مدافع (ملت غیر مبعوث شده ی سر در گم سر خورده) رو به رو خواهد شد. خیابان را از امشب جدی تر بگیرید....... @mrtahlilgar1
🔰 بیانیه جمعی از اعضا مجلس خبرگان رهبری در مورد مذاکرات و توافق احتمالی بسم الله الرحمن الرحیم مردم شریف و حاضر در صحنه ایران اسلامی و مسئولان محترم کشور اینک که خبرهای متفاوتی ازمذاکرات و توافق نامه احتمالی شنیده می شود لازم می دانیم به عنوان خادمان ملت نکاتی را تقدیم کنیم. ۱. مطابق بیان امام شهید رضوان الله علیه در موضوع مذاکرات با دشمن امر محرمانه و مخفی وجود ندارد و مصداق همدلی با مردم اطلاع رسانی شفاف مسئولان در این زمینه است. ۲. فصل الخطاب در این موضوع،‌ تدابیر رهبر معظم انقلاب مدظله العالی و خطوط قرمز و چارچوب مشخص شده از جانب ایشان است. ۳. هرگونه عدول از این خطوط قرمز اقدامی نامشروع و غیر قابل پذیرش است و با عکس العمل ملت مواجه خواهد شد. ۴. باتوجه به اقدامات خصمانه و تجاوزهای مکرر دشمن غدّار به ویژه اقدام جنگی در محاصره دریایی و تجاوزات و جنایات رژیم صهیونیستی در لبنان،‌وضعیت رویارویی با دشمن کماکان در وضیعت جنگی است و مفهومی به نام آتش بس عملاً معنا ندارد. ۵. با ملاحظه اقدامات دشمن اقدامات متقابل به ویژه در پاسخ به محاصره دریایی ضروری است. ۶. مطابق چارچوب تعریف شده توسط رهبری معظم تعیین متجاوز و مجازات آن و اخذ غرامت جنایات و خسارات وارده و مدیریت تنگه هرمز به عنوان حق غیر قابل اغماض ملت ایران و عدم گفتگو در باب حق مسلم هسته‌ای کشور نباید به هیچ بهانه‌ای نادیده گرفته شود. ۷. مردم حاضر در صحنه که همه سختی‌ها و تحریم‌ها را به جان خریده‌اند به هیچ وجه حاضر نیستند که عزت ملی و شرافت تاریخی آنها زیر سئوال برود و نتایج جهاد درخشان رزمندگان و خون پاک شهیدان آسیب ببیند از این رو تا دستیابی به نتیجه نهایی و اهداف تعریف شده نظام و ناامیدی کامل دشمن و احقاق حقوق ملت ایران ساکت نخواهند نشست و هیچ گونه اهمال و سستی را در این زمینه تحمل نخواهند کرد. ۸. ضمن تشکر از زحمات و خدمات مسئولان محترم،‌ انتظار می رود که در این قیام للّه پشت سر رهبری و در کنار مردم قدم برداشته و نسبت به تحقق و اجرای رهنمودها و اوامر مقام ولایت لحظه ای تردید و تأمل نداشته باشند و از هرگونه عقب نشینی در مقابل دشمن پرهیز کنند. ۹. ملت مبعوث و ولایتمدار همچون گذشته، ضمن پافشاری بر اتحاد مقدس و حضور باشکوه در تجمعات شبانه، در همۀ مراحل تابع فرامین رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) هستند. سلامت و عزت روز افزون رهبری عظیم الشأن امت و پیروزی ملت سرافراز ایران اسلامی را از خدای بزرگ مسألت داریم. ➥ @saafat 🎒