eitaa logo
※ صافات ※
110 دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.4هزار ویدیو
44 فایل
✅ #امام‌شهید (رحمةالله‌علیه): •علاج پروپاگاندا تبیین است• #جهادتبیین یک واجب فوری و قطعی است. #اتحادمقدس #لبیک‌یاخامنه‌ای‌لبیک‌یاحسین‌است #Minab168🎒 . 🇮🇷 We stand with Palestine 🇵🇸 . ارسال نظرات: @Sarbaznz
مشاهده در ایتا
دانلود
🔻 یادداشت محمد رهبری، پژوهشگر و مدرس دانشگاه: 🔺نباید فراموش کرد که ایران در این جنگ در برابر دو قدرت اتمی و برخوردار از پیشرفته‌ترین تجهیزات نظامی جهان روبرو بود؛ با این وجود نه بخشی از خاک کشور از دست رفت و نه ایران تسلیم شد؛ بلکه توانست عزتمندانه از خودش دفاع کند.‌ 🔺این دفاع غرورآفرین نتیجه مجاهدت و مقاومت نیروهای مسلح کشور بود که بدون واهمه و ترس، در برابر تجاوز به کشور ایستادگی کردند. تک‌تک فرماندهان و سربازانی که قهرمانانه از جان خود گذشتند تا از وطن دفاع کنند، مایه‌ی افتخارند.
✅ خلق روایت پیروزی بسیار مهمه، همه‌ی ما بویژه اهالی رسانه باید محورهای متعدد فتح و نصر ایران در طول ۱۱۰ روز جنگ تحمیلی سوم رو برای مردم تبیین و تصویرسازی کنیم...
🔺بعضی ها میگویند امشب قرار بود بزنیم؛ چرا نزدیم؟! 🔹پاسخ این پرسش را دکتر محمد مرندی عضو تیم رسانه ای هیئت مذاکره کننده داده است: 🔹سید محمد مرندی: حماقت نتانیاهو بن بست میز مذاکره را شکست. برخلاف برخی گمانه زنی ها، متن نهایی وجود نداشت تا اینکه حمله جنایتکارانه او ترامپ را مجبور به پذیرش خواسته های ایران به ویژه در مورد لبنان کرد. 🔸ایران امشب در ازای عدم حمله به اسرائیل توانست رفع فوری محاصره دریایی و خروج اسرائیل از خاک لبنان را، علاوه بر پایان جنگ در همه جبهه ها، در متن بگنجاند. البته طبیعی است در صورت نقض این تعهدات حق پاسخ ایران به حمله اسرائیل محفوظ است. @Ansari_rahim
هدایت شده از بر پا
دو نگاه به فتح مبین 🔺عمر بن خطاب میگوید به خدا از روزی که مسلمان شدم، هیچ روزی مانند آن روز به شک نیفتادم. کدام روز؟ روز امضای "صلح حدیبیه". 🔺او میگوید نزد پیامبر ص رفتم گفتم مگر نگفتی ما پیروز میشویم؟ پس این چه وضعی است؟ چرا گذاشتی فلان کلمه در متن نباشد؟ چرا زیر بار فلان بند رفتی؟ عمر میگوید پرسیدم "تو مگر پیغمبر نیستی؟ مگر ما بر حق نیستیم؟" بعد تشر زدم به پیامبر ص که "چرا در امر دینمان تن به ذلت دهیم؟ " 🔺موقع برگشت از حج نیمه کاره شان یکی به پیامبر ص گفت: به خدا ما فتحی نکردیم، چون به نتیجه ای که میخواستیم نرسیدیم و حج نکردیم. میگویند آنقدر پیامبر ص از این نقدهای بر پایه عزت خواهی و آرمان جویی و انقلابی گری غصه خورد که آیات سوره فتح نازل شد. 🔺سوره فتح میگوید این فتح، مبین بود. روشن بود. محصول نصرت الهی بود، نصر عزیز ، نصر عزت بخش. چرا؟ چون پایه های قدرت طرف مقابل بالکل فرو ریخت، نظامی که بر پایه آن نظام تو خطا کار به حساب میآمدی از بین رفت. وقتی نظام تو در کنار نظام طاغوت سر بر میآورد، خطاهای گذشته و آینده تو در نظام طاغوتیشان محو و جبران میشود، بعلاوه ایمان مردم رشد کرده و نصاب ایمانی جبهه حق بالاتر آمد. 🔺این یعنی در آن واحد، یک فتح راهبردی به دست آوردید و یک فتح عمیق ایمانی. آری "عزت خواهی عمری" طعم فتح مبین را نمیچشد. آرمان جویی عمری، دل رسول الله ص را خون میکند و طلوع ابرقدرت جدید که نظام طاغوت مجبور است جلویش سر خم کند نمیفهمد. او ارتقای ایمانی جبهه را نمیبیند. او شکست جبهه کفر را درک نمیکند. او در برابر تصمیم نظام الهی یداللهی رسول الهی، نظامی که بر پایه رضوان الهی شکل گرفت و با بیعت مجدد تحت شجره تقویت شد میایستد و خون به دل میکند. 🔺۲۲ بهمن ۶۷ منتظری سخنرانی کرد و گفت جواب این خونها را چه کسی میدهد؟ ما شکست خوردیم. امام یک هفته بعد متن منشور روحانیت را نوشت از مردم و خانواده های شهدا عذرخواهی کرد بابت جملات منتظری و بعد نوشت، حاصل جنگ را درست ببینید. او با نگاه کلان و عمیق، آثار راهبردی و ایمانی جنگ ایران را بر میشمارد و میگوید ما پیروز شدیم. 🔺سید مجتبی خامنه ای، امام عزیزمان، معتقد است طلوع ابرقدرتی جدید در عالم محقق شده با این جنگ، طلوع تمدن نوین اسلامی به چشم عالم آمده است با این جنگ، تحول نفوس انسانها و ظهور آیه ای در عداد و یا بالاتر از وجود سید علی شهید به دست مردم ایران ظهور کرده است. او از احساس ناامیدی و تردید و اختلاف و بددلی در عده ای حذر میدهد. اما... 🔺حرف زیاد است. بیش از این میترسم با متن خود، برادرانم را ناراحت کنم. بماند... پ.ن. منبع نقلهای روایی و تاریخی از کتاب المیزان @ali_mahdiyan
آسوشیتدپرس: تفاهم احتمالاً منطقه را به وضعیت پیش از جنگ بازمی‌گرداند؛ اما با این تفاوت که ایران اکنون با توانایی خود در تأثیرگذاری بر کشتیرانی تنگهٔ هرمز، به اهرم فشار جدیدی دست یافته است.
🔻شبکه اسرائیلی: ترامپ در جدا کردن پرونده ایران و لبنان شکست خورد 🔹 شبکه صهیونیستی «INEWS24» گزارش داد که وزرای کابینه نتانیاهو معتقدند دونالد ترامپ در تلاش برای جدا کردن عرصه ایران از پرونده لبنان ناکام مانده است. 🔹 مقام‌های اسرائیلی تأکید کرده‌اند که میان دو جبهه ایران و لبنان ارتباطی مستقیم وجود دارد و باید این پیوند به رسمیت شناخته شود. پ.ن این اتفاق، یک دستاورد بسیار بزرگ و بی‌سابقه‌ست همیشه و در همه‌ی تجاوزات، آمریکا منافع خودش رو می‌برد و کنار می‌کشید و رژیم صهیونسیتی دست‌ش برای ادامه‌ی تجاوز باز بود... این‌بار اما ایران با همراهی محور مقاومت، ذیل وحدت میدان نظامی و دیپلماسی کاری کرد که آمریکا ناگزیر شد این این رو بپذیره و سگ قلاده شکست‌ش رو ببنده البته این رژیم خبیث هر آن ممکنه مجدد حمله کنه و نقض عهد اما دست ما هم روی ماشه‌ست و چیزی رو از دست ندادیم و در این‌صورت توجیه برای حمله و شخم زدن رژیم صهیونسیتی هم خواهیم داشت یعنی آمریکا هم چوب خورده هم پیاز😏
هدایت شده از محمدجواد نظافت
پاسخ به شبهاتاسـتاد نظافت -24 خرداد 1405.mp3
زمان: حجم: 19M
🎧 دریافت صوت | سخنان مهم استاد نظافت پیرامون شرایط فعلی کشور و پاسخ به شبهات اخیر 🗓 ۲۴ خردادماه ۱۴۰۵ ✂️ رئوس مطالب 🔹 00:00 اظهارنظرهای شتاب‌زده در مسائل سیاسی 🔸 01:18 اخذ به محکمات و پرهیز از ورود به امور شبهه‌ناک 🔹 02:34 اعتماد به سپاه 🔸 03:26 اهمیت تبعیت از رهبری و نقدِ خودرأیی در شرایط جنگ ترکیبی 🔹 05:13 گذشت امام علی (ع) از حق خود برای اتحاد جامعه 🔸 06:15 مذاکره از موضع قدرت و با بدبینی است 🔹 07:11 استناد بر سخنان رهبری در مورد برجام 🔸 07:41 مذاکره برای اتمام حجت با بین‌الملل 🔹 08:00 مذاکره برای تثبیت دستاوردها 🔸 08:32 چرا به بیانیه سپاه و سردار موسوی بی‌اعتنا هستیم؟ 🔹 08:47 بی‌اطلاعی از مشکلات کشور و نظر دادن! 🔸 10:13 دشمن بر موج اختلافات سوار است 🔹 10:46 مقایسه وضعیت کنونی با برجام 🔸 11:42 هرج و مرج، بدتر از توافق بد 🔹 12:48 داستان دفاع رهبری از فرماندهان نظامی 🔸 13:27 حالا نوبت تهمت به قالیباف و عراقچی است! 🔹 14:40 اعتماد به ترامپ و بی‌اعتمادی به مسئولین! 🔸 14:56 مسئولین ما را محرم نمی‌دانند! 🔹 15:51 خطر ویروس بدبینی 🔸 17:20 نظر نمایندگان مجلس نسبت به مذاکره 🔹 17:43 دلسردی و کاهش حضور در خیابان 🇮🇷 کانال استاد محمد جواد نظافت 🆔 @ostadnezafat
هدایت شده از خبر فوری
♦️واکنش محمد مرندی عضو سابق تیم مذاکره‌کننده به خبر تفاهم 🇮🇷✊ @AkhbareFori | khabarfoori.com
هدایت شده از بر پا
چند جمله با منتقدین 🔺نقد کردن کار خوبی است، مخالفت فکری، در جامعه دینی خودش کمک و مدد فکری است، باعث گسترش و عمق تعقل افراد میشود، در جامعه مردمسالار حتما همفکری یک اصل مهم است، همفکری نیاز به گسترش فرهنگ نقد دارد و پذیرش انتقاد. این اصلی است که در کنار امر به معروف و نهی از منکر باعث اقامه دین میشود. و امرهم شوری بینهم 🔺قطعا منتقدین را با تندروها و وحدت شکنها و اختلاف افکنها باید جدا کرد، خصوصا که بسیاری از آنها انسانهای برجسته و علما و بزرگان و اهل فضل هستند، بسیاری از آنها مومنین و انقلابیون و صاحبان خرد و اندیشه اند و... 🔺اما و صد اما .... 🔹برادران بزرگوار! شما دقیقا چه چیزی را نقد کردید؟ متنی که بخشهای مهمی از آن لحظه آخر به توافق رسیده؟ متنی را که نداشتید؟ چرا باید متنهایی که چندبار ویرایش شده تا ثانیه آخر، مبنای نقد باشد؟ 🔹فدایتان بشوم، شما از کی شروع کردید به نقد کردن؟ از یکی دو شب مانده به نتیجه گیری نهایی؟ به نظرتان در اندازه این چند شب، توان تاثیر گذاری فکری روی تصمیم مسوولین را داشتید؟ فکر نکردید در این فاصله به جز ایجاد تردید و بد دلی و اختلاف و بلکه به هم ریختگی بین مردم ، اثر دیگری نخواهید داشت؟ 🔹بزرگواران من! به نظرتان شما صرفا در اتاق فکر و کتابخانه زندگی میکنید یا در فضای رسانه ای و حرکت اجتماعی و خیابانی در حال کنش هستید؟ آیا نباید آثار و نتایج کنش خارجی خود را حدس بزنید؟ میگویند منصور حلاج را بر سر دار سنگ میزدند، شبلی که خود از عرفا بود شاخه گلی به سوی او پرتاب کرد. شبلی هم به منصور انتقاد داشت. آیا پرتاب گل در آنجا معنایش جز تایید سنگسار کردن منصور بود؟ نمیشود بگوید من کار خودم را کردم، تو داری یک جریان اجتماعی را تایید میکنی، به آن نفس میدهی، مدد میکنی؟ راضی هستی به این وضعیت؟ 🔹میگویند چرا ما را مطلع از ماجرا نکردند؟ میگویم چرا باید شما را مطلع کنند، شما که میبینید هنوز سر کلمه کلمه متن بحث بود، جزییات متن مهم بود، چرا باید در این شرایط جنگ که هر سخنی میبینید چه آثاری در داخل و در خارج دارد، آنچه در اتاق فکر تصمیم گیر شما میگذرد به شما بگویند؟ این مذاکرات جنگ است، وسط دهه نود که نیستیم که بگویید پنهان کاری روحانی و ظریف خطا است. ندیدید مگر رهبری شهید فرمودند نپرسید خیلی از امور را که نمیشود گفت. 🔹عزیزان! مطالبه گری بد نیست. اما به شرط آنکه مردم خالص و منقلب خیابان را به اشتباه نیندازید که احساس کنند خون رهبری پامال شد و شکست خوردیم و سازش کردیم و ... مگر نباید نگاه ما اولا به مردم باشد ؟ شما که واقعا نگران خطوط قرمز رهبری هستید ، آیا خطوط قرمزی که به روشنی از من و شما خواسته را کنار بگذاریم؟ آیا به جمع جانفدا نگفت اختلاف موجه را هم کنار بگذارید؟ خوب ما جانفداها امروز سر چه چیز موجه با هم اختلاف میکنیم؟ جز همین موارد است؟ 🔹به خدا اینها واضحات است که میگویم. واضحات یک کنشگری عادی اجتماعی و رسانه ای. @ali_mahdiyan
🇮🇷 ملت قهرمان ایران، پیروز قطعی جنگ تحمیلی سوم است 🗒 گزیده‌ای از پیام حضرت آیت‌الله سیدمجتبی خامنه‌ای رهبر معظّم انقلاب: امروز و تا این نقطه از حماسه دفاع مقدس سوم، به‌جرأت میتوان گفت که شما ملت قهرمان ایران، پیروز قطعی این میدان بوده‌اید. امروز طلیعه‌ برآمدن به‌عنوان یک قدرت بزرگ و قرار گرفتن استکبار در سراشیبی ضعف، مقابل چشم همگان آشکار شده است. این بی‌شک نعمتی الهی است... این نعمت هم مانند هر نعمت دیگری باید مورد شکر قرار گیرد تا بقا و رشد داشته باشد که لَئن شَکَرتُم لَأزیدَنَّکُم. شکر عملی این نعمت، تلاش بی‌وقفه برای رسیدن به است. 🗓 ۲۰ فروردین ۱۴۰۵ ✍🏼 مجموعه متنی مسطور به بازخوانی پیام‌ها و متون حضرت آیت‌الله سیدمجتبی خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی می‌پردازد. 📲 @rahbar_enghelab_ir
📝 طرح و نقشه‌ی کور دشمن پس از جنگ تحمیلی و فشار اقتصادی و محاصره‌ی تبلیغاتی و سیاسی، ایجاد تفرقه و تجزیه‌ی اجتماعی برای جبران شکست‌های میدان نظامی و به زانو درآوردن ملّت است. ۷ خرداد ۱۴۰۵ 📲 @rahbar_enghelab_ir
هدایت شده از عمار۱۱۰
🔴حزب‌الله لبنان: جمهوری اسلامی ایران بار دیگر نشان داد که یاور حقیقی و وفادار است و همه مظلومان جهان می‌توانند به آن تکیه کنند 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا 👇 🆔 |➺ @ammar110