eitaa logo
※ صافات ※
110 دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.4هزار ویدیو
44 فایل
✅ #امام‌شهید (رحمةالله‌علیه): •علاج پروپاگاندا تبیین است• #جهادتبیین یک واجب فوری و قطعی است. #اتحادمقدس #لبیک‌یاخامنه‌ای‌لبیک‌یاحسین‌است #Minab168🎒 . 🇮🇷 We stand with Palestine 🇵🇸 . ارسال نظرات: @Sarbaznz
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از عمار۱۱۰
🔴حزب‌الله لبنان: جمهوری اسلامی ایران بار دیگر نشان داد که یاور حقیقی و وفادار است و همه مظلومان جهان می‌توانند به آن تکیه کنند 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا 👇 🆔 |➺ @ammar110
هدایت شده از سید احمد رضوی | صراط
🔴 روایت پشت پرده تحولات پس از حمله به ضاحیه و تاثیر آن بر تفاهم 🔹حمله رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت، صرفاً یک تجاوز نظامی دیگر نبود؛ این اقدام نقطه عطفی در روند مذاکراتی بود که طی هفته‌های گذشته برای پایان دادن به جنگ در جریان داشت. 🔹 بر اساس اطلاعات به‌دست‌آمده، ساعاتی پس از این حمله، روند تبادل پیام‌ها و مذاکرات عملاً متوقف شد و جمهوری اسلامی ایران تصمیم به اجرای یک پاسخ سخت و بی‌سابقه علیه رژیم صهیونیستی گرفت. در همان ساعات، بخش مهمی از زیرساخت‌های عملیاتی و یگان‌های موشکی در وضعیت آماده اجرای مأموریت قرار گرفتند و منطقه در آستانه ورود به مرحله‌ای جدید از درگیری قرار داشت. 🔹 در پی این تحولات، موجی از تحرکات دیپلماتیک در سطح منطقه و جهان آغاز شد. واسطه‌های مختلف تلاش کردند مانع از وقوع پاسخ نظامی شوند. گفته می‌شود در نخستین پیشنهادهای ارائه‌شده از سوی طرف آمریکایی، امتیازات اقتصادی و مالی قابل توجهی برای جلوگیری از حمله ایران مطرح شد، اما این پیشنهادات با پاسخ منفی و قاطع تهران مواجه گردید. 🔹منابع آگاه تأکید می‌کنند که آنچه تهران بر آن اصرار داشت، اصلاح بنیادین بندهای مربوط به لبنان و پایان واقعی جنگ در این کشور بود. 🔹در نسخه اولیه تفاهم، صرفاً بر پایان جنگ در تمامی جبهه‌ها از جمله لبنان تأکید شده بود و طرف‌های اصلی متعهد می‌شدند عملیات نظامی میان خود و متحدانشان را متوقف کنند. اما جمهوری اسلامی ایران این بند را ناکافی دانست و اعلام کرد که تجربه ماه‌های گذشته نشان داده است که بدون تضمین‌های روشن، امکان تداوم تجاوزات رژیم صهیونیستی وجود خواهد داشت. 🔹در نتیجه این فشارها، بند جدیدی به متن اضافه شد که بر اساس آن، علاوه بر ایران و آمریکا، مجموعه‌ای از قدرت‌های منطقه‌ای و بین‌المللی مسئولیت تضمین تمامیت ارضی لبنان، حفظ ثبات این کشور و پایان اشغالگری را بر عهده می‌گیرند. 🔹با این حال مهم‌ترین تحول در ماده مربوط به ضمانت اجرای تفاهم رخ داد. در نسخه جدید، برای نخستین بار سازوکاری مشخص در قبال نقض تعهدات پیش‌بینی شده است. بر اساس این اصلاحات، در صورت عدم پایبندی طرف مقابل و به‌ویژه رژیم صهیونیستی به مفاد توافق، جمهوری اسلامی ایران حق خواهد داشت اقدامات متناسب و تنبیهی انجام داده و حتی از تفاهم خارج شود. 🔹به بیان دیگر، حق پاسخ ایران به هرگونه تجاوز یا نقض تعهدات از بین نرفته و محدود نشده است. حمله اخیر به ضاحیه نیز همچنان در زمره مواردی قرار دارد که حق واکنش نسبت به آن برای جمهوری اسلامی ایران محفوظ است. 🔹منابع نزدیک به روند مذاکرات تأکید دارند که یکی از مهم‌ترین نتایج این تحولات، پذیرش عملی این واقعیت بوده است که امنیت جبهه‌های مختلف منطقه از یکدیگر جدا نیست. بر همین اساس، هرگونه تجاوز رژیم صهیونیستی می‌تواند پیامدهایی فراتر از یک جغرافیای خاص به همراه داشته باشد و مسئولیت تبعات آن متوجه طرف متجاوز خواهد بود. 🔹به اعتقاد این منابع، آنچه پس از حمله به ضاحیه رخ داد صرفاً یک اصلاح فنی در متن تفاهم نبود؛ بلکه تغییر مهمی در موازنه سیاسی و حقوقی حاکم بر مرحله پس از جنگ به شمار می‌رود؛ تغییری که لبنان را به یکی از اصلی‌ترین محورهای توافق تبدیل کرد. ✍ حسین پاک
زمان: حجم: 1.7M
🎙آیا جنگ تمام شد؟ مگر جنگ میان حق و باطل تمام شدنی است؟ 🗨️ الزامات پیروزی بر جبهه مقابل چیست؟ 📅 این نبرد تا کی ادامه خواهد داشت؟ در این صوت کوتاه نکاتی را توضیح دادم که شنیدنش خالی از لطف نیست. تحلیل های رفیع الدین اسماعیلی @rafi_esmaeili
🟥 او صلاحیت سخنگویی کمیسیون امنیت ملی مجلس را ندارد ! 🔻از برخی اظهارات سخنگوی کمیسیون امنیت ملی که هم اکنون روی آنتن در شبکه افق در حال پخش است اعلام برائت می کنم و برخی از مطالبش دروغ و اتهام به جمهوری اسلامی است 📌 کسی که در اوج جنگ شناختی ترامپ و شکست او پیروزی های خیالی برای او روایت می کند صلاحیت سخنگویی این کمیسیون را ندارد 🔺️مجتبی زارعی؛ عضو کمیسیون امنیت ملّی 🔹ایتا: https://eitaa.com/Dr_Zareii_Siasatefetrat ✔️ارتباط با ادمین👇 @drzareiadmin 🔹کانال بله: ble.ir/mojtabazareii_50
20.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خانم های کفن پوش اومدن جلوی راه و عبور و مرور ساختمون وزارت خارجه رو‌گرفتن و اتراق کردن و مختل کردن کار کارمندهارو... بعد پلیس محترم انتظامی اومده میگه من از طرف مقام قضایی مامورم که به شما بگم جلوی راه رو باز کنید نمیگه باید کلا از خیابونا جمع بشیدا فقطططططط محترمانه میگه لطفا از جلوی راه ساختمون برید یه جای دیگه بشینید بعد ببینید چطور با پلیس برخورد میکنن... تورو قران تا اخرش ببینید و اینقدر نشر بدید تا یک مسئولی چیزی ببینه و جلوی این خ......و بگیره 🤦
غربال‌های آخرالزمانی، سخت و بزرگ هستن. پشتیبان ولایت باشیم تا به مملکت‌مون آسیبی نرسه... بی‌قانونی، سبک شمردن قانون، سبک شمردن مأمورین قانون و بی‌محلی به قانون، آغاز یک مسیر اشتباه و خلاف تصریحات امام جامعه‌ست...
🖤😔 اَوّلُ شَهر المُحْرَّمٍ يَمُرُّ بِدُونِكَ 🌱 و تَبْكِيكَ اَلْمَجَالِسُ بِشَوْقاً 🌱 🖤😔 اولین ماه محرّم بدون تو می‌گذرد 🌱 و مجالس از حسرت برای تو گریه می‌کنند🖤 ╭┅───────┅╮ @porseshgar📻🌿📮°  ╰┅───────┅╯
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از عمارآنلاین
3.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دکتر زاکانی ؛ سطح امتیازگیری ما در مذاکرهٔ فعلی «میانه رو به بالا» است. یعنی ما درمذاکرات فعلی بده بستانی داشتیم که بالای پنجاه درصد به نفع ایران است... پ.ن: اینم از تانک انقلاب! همان که در ایام برجام پدر جریان لیبرال کشور را در آورده بود! آیا ایشان تحت فشار است؟!‌ آیا ایشان اینچنین از برجام۲ حمایت میکند؟! آیا تانک انقلاب هم خون رهبر را معامله کرده؟! آیا دکتر زاکانی هم وفاقی پروژه بگیر شده؟! اگر ما با یک توافق و مذاکرات خسارت بار طرف بودیم امثال دکتر زاکانی و سردار قاآنی اینطور از آن حمایت میکردندَ؟! چه کسی راست میگوید ؟! ادمین دوره فروش درآمد میلیاردی دار ایتا؟! یا فرماندهان میدان رزم و خدمت؟! @ammaronlin
✍آقای نبویان نگفتند که چند نفر به متن تفاهم رای دادند اما حرفش موید این نکته است که حداقل سه چهارم اعضای شعام (یعنی ۱۰ نفر) رای مثبت دادند. 🔶آقای پزشکیان که البته گفتند قریب به اتفاق رای مثبت دادند، مثل اینکه فقط یک نفر مخالف بوده. 🔷اما بیاید فکر کنیم همون حداقل، یعنی ۱۰ نفر رای مثبت دادند. ❌خب ببینیم اعضای شعام کیا هستند؟ 🔶رؤسای‌ قوای‌ سه‌ گانه‌ -رئیس‌ ستاد فرماندهی‌ کل‌ نیروهای‌ مسلح‌ - مسئول‌ امور برنامه‌ و بودجه‌ - دو نماینده‌ به‌ انتخاب‌ شخص رهبری‌ - وزرای‌ امور خارجه‌، کشور، اطلاعات‌ - حسب‌ مورد وزیر مربوط و عالیترین‌ مقام‌ ارتش‌ و سپاه‌. 🔷بیاید از منظر یک سوپرانقلابی به قضیه نگاه کنیم که معتقده این تفاهم خیانت بوده و حتما رهبری مخالفه، پس حتما اون سه نفر که مخالف بودند دوتا نماینده‌ی رهبری با مثلا رئیس ستاد کل میشه دیگه. 🔶بقیه هم خیانت کردند دیگه. اما از این بقیه، سه نفرشون منصوبین رهبری‌اند: رئیس قوه قضائیه، فرمانده ارتش، فرمانده سپاه. 🔷دو نفرشون هم طبق قانون با تایید رهبری وارد دولت میشن : وزیر اطلاعات و وزیر امور خارجه ❌سوال: ۱_ اینطوری ایراد به رهبری وارد نمیشه که چرا اینهمه آدمِ مردود رو منصوب کردی؟ ۲_ به نظرتون اگه رهبری به اعضای شعام بگه هر تصمیمی بگیرید باید من بررسی و تاییدش کنم (یعنی روال طبیعی و قانونی) بیشتر به اعضای شعام اعتماد داره، یا اگر بفرماید هر تصمیمی که اکثریت شما بگیرد مورد قبول من است؟ ۳_ آیا حجت شرعی داریم که به دو مجتهد (رئیس ق.قضا و وزیر اطلاعات) و دو فرمانده که شصت سال است پوتین بر پا و جان برکف هستند، تهمت خیانت بزنیم؟