eitaa logo
※ صافات ※
110 دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.4هزار ویدیو
44 فایل
✅ #امام‌شهید (رحمةالله‌علیه): •علاج پروپاگاندا تبیین است• #جهادتبیین یک واجب فوری و قطعی است. #اتحادمقدس #لبیک‌یاخامنه‌ای‌لبیک‌یاحسین‌است #Minab168🎒 . 🇮🇷 We stand with Palestine 🇵🇸 . ارسال نظرات: @Sarbaznz
مشاهده در ایتا
دانلود
زمان: حجم: 1.7M
🎙آیا جنگ تمام شد؟ مگر جنگ میان حق و باطل تمام شدنی است؟ 🗨️ الزامات پیروزی بر جبهه مقابل چیست؟ 📅 این نبرد تا کی ادامه خواهد داشت؟ در این صوت کوتاه نکاتی را توضیح دادم که شنیدنش خالی از لطف نیست. تحلیل های رفیع الدین اسماعیلی @rafi_esmaeili
🟥 او صلاحیت سخنگویی کمیسیون امنیت ملی مجلس را ندارد ! 🔻از برخی اظهارات سخنگوی کمیسیون امنیت ملی که هم اکنون روی آنتن در شبکه افق در حال پخش است اعلام برائت می کنم و برخی از مطالبش دروغ و اتهام به جمهوری اسلامی است 📌 کسی که در اوج جنگ شناختی ترامپ و شکست او پیروزی های خیالی برای او روایت می کند صلاحیت سخنگویی این کمیسیون را ندارد 🔺️مجتبی زارعی؛ عضو کمیسیون امنیت ملّی 🔹ایتا: https://eitaa.com/Dr_Zareii_Siasatefetrat ✔️ارتباط با ادمین👇 @drzareiadmin 🔹کانال بله: ble.ir/mojtabazareii_50
20.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خانم های کفن پوش اومدن جلوی راه و عبور و مرور ساختمون وزارت خارجه رو‌گرفتن و اتراق کردن و مختل کردن کار کارمندهارو... بعد پلیس محترم انتظامی اومده میگه من از طرف مقام قضایی مامورم که به شما بگم جلوی راه رو باز کنید نمیگه باید کلا از خیابونا جمع بشیدا فقطططططط محترمانه میگه لطفا از جلوی راه ساختمون برید یه جای دیگه بشینید بعد ببینید چطور با پلیس برخورد میکنن... تورو قران تا اخرش ببینید و اینقدر نشر بدید تا یک مسئولی چیزی ببینه و جلوی این خ......و بگیره 🤦
غربال‌های آخرالزمانی، سخت و بزرگ هستن. پشتیبان ولایت باشیم تا به مملکت‌مون آسیبی نرسه... بی‌قانونی، سبک شمردن قانون، سبک شمردن مأمورین قانون و بی‌محلی به قانون، آغاز یک مسیر اشتباه و خلاف تصریحات امام جامعه‌ست...
🖤😔 اَوّلُ شَهر المُحْرَّمٍ يَمُرُّ بِدُونِكَ 🌱 و تَبْكِيكَ اَلْمَجَالِسُ بِشَوْقاً 🌱 🖤😔 اولین ماه محرّم بدون تو می‌گذرد 🌱 و مجالس از حسرت برای تو گریه می‌کنند🖤 ╭┅───────┅╮ @porseshgar📻🌿📮°  ╰┅───────┅╯
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از عمارآنلاین
3.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دکتر زاکانی ؛ سطح امتیازگیری ما در مذاکرهٔ فعلی «میانه رو به بالا» است. یعنی ما درمذاکرات فعلی بده بستانی داشتیم که بالای پنجاه درصد به نفع ایران است... پ.ن: اینم از تانک انقلاب! همان که در ایام برجام پدر جریان لیبرال کشور را در آورده بود! آیا ایشان تحت فشار است؟!‌ آیا ایشان اینچنین از برجام۲ حمایت میکند؟! آیا تانک انقلاب هم خون رهبر را معامله کرده؟! آیا دکتر زاکانی هم وفاقی پروژه بگیر شده؟! اگر ما با یک توافق و مذاکرات خسارت بار طرف بودیم امثال دکتر زاکانی و سردار قاآنی اینطور از آن حمایت میکردندَ؟! چه کسی راست میگوید ؟! ادمین دوره فروش درآمد میلیاردی دار ایتا؟! یا فرماندهان میدان رزم و خدمت؟! @ammaronlin
✍آقای نبویان نگفتند که چند نفر به متن تفاهم رای دادند اما حرفش موید این نکته است که حداقل سه چهارم اعضای شعام (یعنی ۱۰ نفر) رای مثبت دادند. 🔶آقای پزشکیان که البته گفتند قریب به اتفاق رای مثبت دادند، مثل اینکه فقط یک نفر مخالف بوده. 🔷اما بیاید فکر کنیم همون حداقل، یعنی ۱۰ نفر رای مثبت دادند. ❌خب ببینیم اعضای شعام کیا هستند؟ 🔶رؤسای‌ قوای‌ سه‌ گانه‌ -رئیس‌ ستاد فرماندهی‌ کل‌ نیروهای‌ مسلح‌ - مسئول‌ امور برنامه‌ و بودجه‌ - دو نماینده‌ به‌ انتخاب‌ شخص رهبری‌ - وزرای‌ امور خارجه‌، کشور، اطلاعات‌ - حسب‌ مورد وزیر مربوط و عالیترین‌ مقام‌ ارتش‌ و سپاه‌. 🔷بیاید از منظر یک سوپرانقلابی به قضیه نگاه کنیم که معتقده این تفاهم خیانت بوده و حتما رهبری مخالفه، پس حتما اون سه نفر که مخالف بودند دوتا نماینده‌ی رهبری با مثلا رئیس ستاد کل میشه دیگه. 🔶بقیه هم خیانت کردند دیگه. اما از این بقیه، سه نفرشون منصوبین رهبری‌اند: رئیس قوه قضائیه، فرمانده ارتش، فرمانده سپاه. 🔷دو نفرشون هم طبق قانون با تایید رهبری وارد دولت میشن : وزیر اطلاعات و وزیر امور خارجه ❌سوال: ۱_ اینطوری ایراد به رهبری وارد نمیشه که چرا اینهمه آدمِ مردود رو منصوب کردی؟ ۲_ به نظرتون اگه رهبری به اعضای شعام بگه هر تصمیمی بگیرید باید من بررسی و تاییدش کنم (یعنی روال طبیعی و قانونی) بیشتر به اعضای شعام اعتماد داره، یا اگر بفرماید هر تصمیمی که اکثریت شما بگیرد مورد قبول من است؟ ۳_ آیا حجت شرعی داریم که به دو مجتهد (رئیس ق.قضا و وزیر اطلاعات) و دو فرمانده که شصت سال است پوتین بر پا و جان برکف هستند، تهمت خیانت بزنیم؟
⭕️ پیروز شدیم؟! حتما. وقتی دشمن به هیچ کدام از اهداف ۵گانه خود (تغییر رژیم/تغییر مرزها/محدودسازی موشکی/ حذف هسته‌ای/پایان همکاری ما با مقاومت) نرسیده، یعنی ما پیروز شدیم و دشمن متجاوز و آغازگر جنگ شکست خورده. ⭕️ دیگر جنگ نمی‌شود؟! می‌شود. اسراییل تحمل حزب‌الله را ندارد. آمریکا هم پس از بازیابی ذخایر نفت پی بهانه‌جویی خواهد رفت. ⭕️ چرا خوشحال نیستید؟! ایران عزادار است. پدر و حامی و رهبری دلسوز و غیور را از دست داده‌ایم که‌ دلتنگ چهره دلگشا و صدای بهشتی و نگاه مهربانش هستیم. عزادار شهیدان‌مان هستیم. بهترین فرزندان ایران. قلبمان جریحه‌دار ظلمی است که از ۱۸ دی بر میهن تحمیل شد. ⭕️ حالا چه می‌شود؟! ما فرصت کوتاهی داریم برای بازیابی توان روحی و دفاعی و اقتصادی ا‌ولی کار امام حسین(علیه‌السلام) است و‌محفل عزایش و دل سیر گریه کردن بر مصیبت اشرف اولاد آدم دومی کارستان نیروی مسلح است که جان ما فدایشان سومی هم تلاش مسولین را می‌طلبد و همت عالی‌شان پس از پایان فرصت‌مان، دور و یا دورهای بعدی جنگ را در پیش داریم. ⭕️ چکار باید کنیم؟! دست از اختلاف و تفرقه و بحث و جدل برداریم. بجای بهانه و غر و گلایه در مقابل امام به چشم گفتن و با سر دویدن بسنده کنیم. حتما اینطور به موفقیت نزدیک‌تریم. وقت خود را برای پاسخ‌گویی به اوباش رسانه‌ای و ترامپچی‌های داخل تلف نکنید ⭕️ آخرش چه می‌شود؟! بغض و کینه انقلابی‌تان را در سینه‌ها نگه دارید؛ با غضب و خشم بر دشمنان‌تان بنگرید؛ و بدانید که پیروزی از آن شماست. (وعده حضرت امام/ ۲۹تیر ۶۷) ✍ محمدمهدی‌آقاجانی