eitaa logo
※ صافات ※
110 دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.4هزار ویدیو
44 فایل
✅ #امام‌شهید (رحمةالله‌علیه): •علاج پروپاگاندا تبیین است• #جهادتبیین یک واجب فوری و قطعی است. #اتحادمقدس #لبیک‌یاخامنه‌ای‌لبیک‌یاحسین‌است #Minab168🎒 . 🇮🇷 We stand with Palestine 🇵🇸 . ارسال نظرات: @Sarbaznz
مشاهده در ایتا
دانلود
⭕️ پیروز شدیم؟! حتما. وقتی دشمن به هیچ کدام از اهداف ۵گانه خود (تغییر رژیم/تغییر مرزها/محدودسازی موشکی/ حذف هسته‌ای/پایان همکاری ما با مقاومت) نرسیده، یعنی ما پیروز شدیم و دشمن متجاوز و آغازگر جنگ شکست خورده. ⭕️ دیگر جنگ نمی‌شود؟! می‌شود. اسراییل تحمل حزب‌الله را ندارد. آمریکا هم پس از بازیابی ذخایر نفت پی بهانه‌جویی خواهد رفت. ⭕️ چرا خوشحال نیستید؟! ایران عزادار است. پدر و حامی و رهبری دلسوز و غیور را از دست داده‌ایم که‌ دلتنگ چهره دلگشا و صدای بهشتی و نگاه مهربانش هستیم. عزادار شهیدان‌مان هستیم. بهترین فرزندان ایران. قلبمان جریحه‌دار ظلمی است که از ۱۸ دی بر میهن تحمیل شد. ⭕️ حالا چه می‌شود؟! ما فرصت کوتاهی داریم برای بازیابی توان روحی و دفاعی و اقتصادی ا‌ولی کار امام حسین(علیه‌السلام) است و‌محفل عزایش و دل سیر گریه کردن بر مصیبت اشرف اولاد آدم دومی کارستان نیروی مسلح است که جان ما فدایشان سومی هم تلاش مسولین را می‌طلبد و همت عالی‌شان پس از پایان فرصت‌مان، دور و یا دورهای بعدی جنگ را در پیش داریم. ⭕️ چکار باید کنیم؟! دست از اختلاف و تفرقه و بحث و جدل برداریم. بجای بهانه و غر و گلایه در مقابل امام به چشم گفتن و با سر دویدن بسنده کنیم. حتما اینطور به موفقیت نزدیک‌تریم. وقت خود را برای پاسخ‌گویی به اوباش رسانه‌ای و ترامپچی‌های داخل تلف نکنید ⭕️ آخرش چه می‌شود؟! بغض و کینه انقلابی‌تان را در سینه‌ها نگه دارید؛ با غضب و خشم بر دشمنان‌تان بنگرید؛ و بدانید که پیروزی از آن شماست. (وعده حضرت امام/ ۲۹تیر ۶۷) ✍ محمدمهدی‌آقاجانی
🔴 روایت پشت پرده تحولات پس از حمله به ضاحیه و تاثیر آن بر تفاهم 🔹حمله رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت، صرفاً یک تجاوز نظامی دیگر نبود؛ این اقدام نقطه عطفی در روند مذاکراتی بود که طی هفته‌های گذشته برای پایان دادن به جنگ در جریان داشت. 🔹 بر اساس اطلاعات به‌دست‌آمده، ساعاتی پس از این حمله، روند تبادل پیام‌ها و مذاکرات عملاً متوقف شد و جمهوری اسلامی ایران تصمیم به اجرای یک پاسخ سخت و بی‌سابقه علیه رژیم صهیونیستی گرفت. در همان ساعات، بخش مهمی از زیرساخت‌های عملیاتی و یگان‌های موشکی در وضعیت آماده اجرای مأموریت قرار گرفتند و منطقه در آستانه ورود به مرحله‌ای جدید از درگیری قرار داشت. 🔹 در پی این تحولات، موجی از تحرکات دیپلماتیک در سطح منطقه و جهان آغاز شد. واسطه‌های مختلف تلاش کردند مانع از وقوع پاسخ نظامی شوند. گفته می‌شود در نخستین پیشنهادهای ارائه‌شده از سوی طرف آمریکایی، امتیازات اقتصادی و مالی قابل توجهی برای جلوگیری از حمله ایران مطرح شد، اما این پیشنهادات با پاسخ منفی و قاطع تهران مواجه گردید. 🔹منابع آگاه تأکید می‌کنند که آنچه تهران بر آن اصرار داشت، اصلاح بنیادین بندهای مربوط به لبنان و پایان واقعی جنگ در این کشور بود. 🔹در نسخه اولیه تفاهم، صرفاً بر پایان جنگ در تمامی جبهه‌ها از جمله لبنان تأکید شده بود و طرف‌های اصلی متعهد می‌شدند عملیات نظامی میان خود و متحدانشان را متوقف کنند. اما جمهوری اسلامی ایران این بند را ناکافی دانست و اعلام کرد که تجربه ماه‌های گذشته نشان داده است که بدون تضمین‌های روشن، امکان تداوم تجاوزات رژیم صهیونیستی وجود خواهد داشت. 🔹در نتیجه این فشارها، بند جدیدی به متن اضافه شد که بر اساس آن، علاوه بر ایران و آمریکا، مجموعه‌ای از قدرت‌های منطقه‌ای و بین‌المللی مسئولیت تضمین تمامیت ارضی لبنان، حفظ ثبات این کشور و پایان اشغالگری را بر عهده می‌گیرند. 🔹با این حال مهم‌ترین تحول در ماده مربوط به ضمانت اجرای تفاهم رخ داد. در نسخه جدید، برای نخستین بار سازوکاری مشخص در قبال نقض تعهدات پیش‌بینی شده است. بر اساس این اصلاحات، در صورت عدم پایبندی طرف مقابل و به‌ویژه رژیم صهیونیستی به مفاد توافق، جمهوری اسلامی ایران حق خواهد داشت اقدامات متناسب و تنبیهی انجام داده و حتی از تفاهم خارج شود. 🔹به بیان دیگر، حق پاسخ ایران به هرگونه تجاوز یا نقض تعهدات از بین نرفته و محدود نشده است. حمله اخیر به ضاحیه نیز همچنان در زمره مواردی قرار دارد که حق واکنش نسبت به آن برای جمهوری اسلامی ایران محفوظ است. 🔹منابع نزدیک به روند مذاکرات تأکید دارند که یکی از مهم‌ترین نتایج این تحولات، پذیرش عملی این واقعیت بوده است که امنیت جبهه‌های مختلف منطقه از یکدیگر جدا نیست. بر همین اساس، هرگونه تجاوز رژیم صهیونیستی می‌تواند پیامدهایی فراتر از یک جغرافیای خاص به همراه داشته باشد و مسئولیت تبعات آن متوجه طرف متجاوز خواهد بود. 🔹به اعتقاد این منابع، آنچه پس از حمله به ضاحیه رخ داد صرفاً یک اصلاح فنی در متن تفاهم نبود؛ بلکه تغییر مهمی در موازنه سیاسی و حقوقی حاکم بر مرحله پس از جنگ به شمار می‌رود؛ تغییری که لبنان را به یکی از اصلی‌ترین محورهای توافق تبدیل کرد. ✍ حسین پاک
4.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اون بند احترام به حاکمیت جمهوری اسلامی ایران، اینجاها خودش رو نشون میده. بی اعتباری پرچم جعلی در محافل رسمی یا دیپلماتیک. برای اون دسته از عزیزانی که میگفتن کاربردش کجاست.
هدایت شده از بر پا
یادم نخواهد رفت 🔹دیشب زاکانی در تلویزیون گفت تفاهم نامه را بند به بند تفسیر کرده اند، به رهبری داده اند، ایشان دیده و سپس تایید کرده، بیست و پنج بار در این جهت نامه نگاری برای تغییر و تنظیم متن رفت و آمد کرده. او گفت سخن از تحمیل متن به رهبری، جفای به ایشان است. متن هم در مجموع خوب است. زاکانی خبر میداد ولی اگر خبر هم نمیداد روشن بود که چنین متنی برای رهبری چقدر مهم است، روال شعام که باید بالای دوسوم رای دهند برای تصویب و تایید رهبری چگونه است و ما بقی ماجرا 🔹دیشب با کمال تعجب سردار قاآنی در قاب تلویزیون حاضر شد، از تیم مذاکره کننده تشکر کرد، گفت "واقعا و انصافا" باید خدا قوت بگوییم، "مقاومت" کردند. 🔹دیروز حزب الله لبنان بیانیه داد تفاهمنامه را "دستاورد بزرگ" ایران دانست و این پیروزی بزرگ را به ایران تبریک گفت. 🔹رسانه های اسراییل و آمریکا ، این تفاهمنامه را شکست بزرگ اسراییل و آمریکا توصیف کردند. که تک به تک اشاره کنم متن طولانی خواهد شد. 🔺یک روزی به دوستی گفتم تا عمر دارم جنایت سال ۸۸ را فراموش نخواهم کرد. نامردی و بی شرفی میرحسین و خاتمی و کروبی و دیگران، نامه بی ادبانه هاشمی و ... فراموش نخواهم کرد، که جشن انتخاب مردم را زهر کردند، قانون را جلوی چشم همه هو کردند، دل رهبرم را خون کردند، برای دشمن میدان درست کردند، خود را مردم خطاب کردند، بین مردم اختلاف ساختند. والله فراموش نخواهم کرد. 🔺در این روزهای بعثت خیره کننده مردم ، تقابلشان با دشمن، وحدت مقدسشان، خروش معجزه وارشان نیز فراموش نخواهم کرد، عده ای تجمعات وحدت خیز مردم را لگد زدند، چه بسیار کسانی را مایوس کردند، خود را مردم جا زدند، جملات روشن رهبری را کنار گذاشتند، برای دشمن میدان درست کردند، سمت تجمعات را از تقابل با دشمن به تقابل با خودی برگرداندند، در مردم تردید و یاس و بددلی و اختلاف ترویج کردند، کام مردم را تلخ کردند. آری فراموش نخواهم کرد. @ali_mahdiyan
هدایت شده از محسن عباسی ولدی
محسن عباسی ولدی14050325 قصۀ تفاهم نامه.mp3
زمان: حجم: 6.7M
💢 قصۀ تفاهم نامه... 📋 چهار نکته در مورد مسائل روز: 00:18 آیا ایران پیروز میدان شد؟❓ 06:52 آیا جنگ تمام شد؟❓ 09:02 آیا همۀ شروط رهبری در این تفاهم نامه در نظر گرفته شد؟❓ 12:12 آیا در قضاوت‌هایمان این نکات را در نظر داریم؟ 🌹اینجا نظرتون رو بفرمایید. 💯 حتما گوش کنید و منتشر کنید. https://eitaa.com/joinchat/1676214274C1c9e6cb731
هدایت شده از خبرگزاری فارس
‌ جزئیاتی از ابتکار شورای‌عالی امنیت ملی برای خنثی‌کردن بدعهدی آمریکا 🔹منابع آگاه از روند بررسی تفاهم‌نامهٔ اخیر در شورای‌عالی امنیت ملی، از اتکای این مصوبه به یک «نظریهٔ تفسیری» دقیق و گام‌به‌گام خبر دادند که با تأکید بر پیشینهٔ بدعهدی و نقض عهد آمریکا، ترتیبات اجرایی خاصی را برای مقابله با هرگونه تعلل یا تخلف طراحی کرده است. 🔹براساس این گزارش، با توجه به سابقهٔ طولانی بی‌اعتمادی نسبت به رفتارهای خصمانه و عهدشکنی‌های مکرر دولت آمریکا، اعضای شورای‌عالی امنیت ملی در جلسات کارشناسی خود، بندهای مختلف تفاهم‌نامه را ذیل یک پیوست نظریهٔ تفسیری به محضر رهبر معظم انقلاب رساندند و این نظریهٔ تفسیری به‌عنوان چهارچوب الزام‌آور اجرایی تعیین شد. 🔹جزئیات به‌دست‌آمده حاکی از آن است که در این نظریهٔ تفسیری، برای هر یک از تعهدات طرف مقابل، یک «گام اجرایی» متناظر از سوی ایران تعریف شده است. به‌بیان‌دیگر، مصوبه شورا مبتنی بر اجرای گام‌به‌گام و مشروط است؛ به این معنا که ایران صرفاً در قبال تحقق عینی و کامل هر بند از تعهدات آمریکا، اقدام متناظر خود را انجام خواهد داد. در غیر این صورت و در صورت محقق‌نشدن هر یک از بندها، گام‌های متقابل ایران از جمله توقف اجرای تعهدات متناظر، بلافاصله عملیاتی خواهد شد. 🔹این سازوکار که در قالب مصوبهٔ شورای‌عالی امنیت ملی به مرحلهٔ اجرا گذاشته شده، نشان‌دهندهٔ «نگاه بدبینانه به وعده‌های آمریکا» و تدابیر پیشگیرانه برای خنثی‌سازی هرگونه انحراف یا نقض عهد از سوی ایالات متحده است. @Farsna
هدایت شده از ※ صافات ※
🇮🇷 ایران سیستم محاسباتی دشمن در منطقه را تغییر داده است💪 📌 این فتح بزرگ و این دست‌آورد عظیم که حاصل خون شهدا و پایمردی ملت ایران است، در سایه تدابیر و فرماندهی داهیانه امام شهید و امام عزیز ملت ایران، و تلاش شبانه‌روزی سربازان نظامی و دیپلماسی و سران قوا و سایر مسئولان در مجموعه حاکمیت نظام جمهوری اسلامی ایران. ▫️اجازه ندهیم دشمن زبون، ما را، با زبان و روایت خودمان از داخل، تغییر دهد! ▫️آن‌ها که امروز روند جنگ و مذاکره و امضای توافق بین ایران و آمریکا را، یک روند ذلت‌بار و وادادگی در برابر دشمن تلقی می‌کنند، و آن را خیانت به خون امام شهید معرفی می‌کنند، بدانند یا ندانند، امام جامعه و تدابیر حکیمانه‌ ایشان را زیر سوال می‌برند، و با ارائه تحلیل‌های ناجوانمردانه، ملت پیروز و سرفراز ایران را بازنده‌ و مغبون جلوه می‌دهند! ▫️خیانت به وطن شاخ و دم ندارد! خیانت، سلبریتی سینمایی و سیاسی و ورزشی و... نمی‌شناسد! وطن‌فروشی فقط به دعوت از ترامپ برای کمک به ایران خلاصه نمی‌شود. امروز براندازی، دیگر معنای سابق را ندارد! اگر تا امروز جماعتی علیه حکومت اسلامی فریاد می‌زدند و دین را مایه عقب‌ماندگی معرفی ‌می‌کردند، امروز عده‌ای در لباس دین، و با ادعای بازتولید تمدن نوین اسلامی، احیای آرمان‌های انقلاب و امام راحل رحمةالله‌علیه، با مقابله علنی با نظام اسلامی قد علم کرده‌اند! امروز خائن‌تراشی و طرح تهمت غرب‌پرستی نسبت به‌ مسئولان نظام، طرح شبهه‌ی تحمیل به رهبری، و تولید دیدگاه جدید در مخاطب، نسبت به مدل فرماندهی و رهبری امام جامعه از جایگاه ضعف و تحت فشار، و برداشتن علم خون‌خواهی امام شهید جلوتر از امام سیدمجتبی خامنه‌ای که خود ولی دم هستند، همگی همان خاکریز منحوس براندازان خاموش نظام است که گردانندگان اصلی آن دشمن صهیونیستی است و ایادی پلید او که همان فرقه‌های ضاله هستند. ▫️اندک اندک، و در یک حرکت نرم، با ارائه تحلیل‌های خام و بی‌اساس، با القای دروغ بزرگِ وقوع خیانت به وطن و خون امام شهید، ملت داغ‌دار و غیرت‌مند ایران را از جبهه ولایت و از زیر سایه امام جامعه، بیرون می‌کشند و می‌نشانند زیر علم دشمنی که در همه تاریخ آرزوی به بند کشیدن شیعیان را داشته! ▫️هدف دشمن، نابودی قدرت ایمان به ولایت، و تخریب توان تاب‌آوری ملت ایران است؛ هدف او، ساختن ملتی است که با دست خویش، پشتوانه‌‌ی محکم و سلاح پولادین خویش را تسلیم دشمن کند! 📌 تنها ؛ چشم دوختن به دو لب ولایت فقیه است، که امروز وارث حکمت و ولایت زعمای شیعه است، نایب امام معصوم عج و یگانه علمدار عصر ظهور است. تنها ؛ پا گذاشتن جای پای ولایت است، نه یک قدم عقب‌تر و نه یک قدم جلوتر. ❇ نگاه شهدا امروز به ما دوخته شده است، و وصیت ایشان همین است: ... ➥ @saafat 🎒
1⃣ چرا تیم دیپلماسی ایران، همه‌ی شروط دهگانه‌ی حضرت آقا را در توافق پیش‌رو محقق نکرده است 2⃣ چرا تیم دیپلماسی ایران، اطلاعات کامل مذاکرات را به مردم نمی‌دهد اگر دنبال پاسخ این دو سوال هستید، این مطلب رو با دقت و حوصله بخونید @yousofnaseri
🌙 امروز سه‌شنبه اول ماه محرم‌الحرام است 📝 گزارش استهلال ماه محرم ۱۴۴۸ ه‌.ق از سوی ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری منتشر شد؛ بر این اساس ماه ذی الحجه ۲۹ روزه بوده و اول ماه محرم ۱۴۴۸ روز سه شنبه ۲۶ خرداد ماه خواهد بود. 🔎 متن کامل گزارش را در این پیوند بخوانید. 📲 @rahbar_enghelab_ir
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا