eitaa logo
※ صافات ※
110 دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.4هزار ویدیو
44 فایل
✅ #امام‌شهید (رحمةالله‌علیه): •علاج پروپاگاندا تبیین است• #جهادتبیین یک واجب فوری و قطعی است. #اتحادمقدس #لبیک‌یاخامنه‌ای‌لبیک‌یاحسین‌است #Minab168🎒 . 🇮🇷 We stand with Palestine 🇵🇸 . ارسال نظرات: @Sarbaznz
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از عمار۱۱۰
در محرم حسینی ماموریت راویان ، مادحین و اهل منبر روایت فتح از جهاد عاشورائیان است. دشمن از ما روایت ضعف میخواهد ولی فقیه ما روایت فتح. خلاف این قاعده ی زینبی اگر دیدید به صاحب تریبون تذکر دهید. او هنوز معنای واقعی مکتب ارباب را درک نکرده است 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا 👇 🆔 |➺ @ammar110
گوشه‌ای از مراسم امروز صبح رو ببینین و یادتون باشه که دشمن ۶ ماه تمام تلاشش رو کرد تا این پرچم رو حذف کنه ولی الان با همون‌‌☫ الله خوشگل وسط بلاد کفر در حال درخشیدنه. ✅ @shebrahimiii | رسانو
16.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سردار قاآنی: از تیم مذاکره کننده بخصوص برادر عزیزم سردار قالیباف متشکرم ... تیم مذاکره کننده طوری با اقتدار برخورد کردند که ترامپ به لرزه افتاد پ.ن بسیار مهم : عزیزان! اهالی ایتا! بر فرض محال رهبر انقلاب تحت فشار باشند! آیا سرداران بزرگ و عزیزی چون قاآنی هم تحت فشار هستند؟! بر فرض محال دست رهبری بسته باشد، آیا دست سردار قآانی هم بسته است!؟ آیا کسی ایشان را مجبور کرده که اینچنین از مذاکرات حمایت بکنند! اگر مذاکرات و توافق خسارت محض بود، اگر برجام۲ بود، اگر به ضرر ایران بود، شخصی همچون سردار قاآنی از آن حمایت میکرد؟! ‌آیا هنوز برایتان سوال است که بین چند ادمین دوره فروش ایتا و فرماندهان و مجاهدان بزرگ میدان باید حرف کدام را قبول کنیم؟! نکند سردار قاآنی هم وفاقی دولتی است نکند سردار قاآنی هم خون رهبر را معامله کرده؟ نکند سردار قاآنی هم کودتاچی است؟! نکند سردار قاآنی هم از قطار انقلاب خارج شده؟! نکند سردار قاآنی هم دچار خطای محاسباتی شده!؟ نکند ؟! نکند ؟! نکند ؟! سردار قاآنی را میشناسید؟! مغز متفکر سپاه قدس یا همان شبح ایرانی یا همان سردار شامی !! ... ‌ پ.ن۲ : برگردن شماست پیام بالا را نشر دهید شاید یک نفر تلنگری خورد و مسیر برایش روشن شد
هدایت شده از 🏴آگاهانه🏴
❌️مصاحبه دیشب پیام مهمی برای تحکیم تفاهم‌نامه بود‼️ 🔶️بنظر من دیشب سردار قاآنی کدهای مهمی برای دشمن فرستاد 🔷️سردار در حرکتی خطرناک که ایشان را در معرض ترور قرار میداد در صداوسیما حاضر شدند تا یک پیام مهم به اسرائیل بدهد 🚫پیام مهم این است همه قوای نظام پشتیبان هاست اگر این تفاهم را بهم بزنی با کل جبهه مقاومت طرفی 🔷️و تک تک اجزای مقاومت را به رخ کشید و برگهای خود را گوشزد کرد 🔶️وقتی از استحکام در از قدرت بستن باب المندب در و تحرکات حماس میگفت این کد را به اسرائیل میداد که اگر این تفاهم را بهم زدی با کل محور مقاومت طرفی 🔷️وقتی از و بقیه تیم حمایت کرد یک پیام شخصی نداد بلکه این پالس قدرت را به دشمن داد این تیم نزد نظام معتبر و قوای نظام پشتیبان آنهاست بهم زدن توافق دیگر به آسانی قبل نخواهد بود 🚫پیامهای سردار قاآنی را در حد یک تشکر ساده پایین نیاورید این ابزار اقتدار ما و ضامن اصلی اجرای تفاهم نامه بود الف_میرزایی 🇮🇷 @agahanee 🇮🇷
بدون‌تعارف با اهل منبر! ضمن عرض ادب و احترام به همه خطباء حسینی ضمن اظهار خضوع در برابر علمیت و معنویت این عزیزان و ضمن عذرخواهی پیشاپیش بابت صراحت در کلام، هر منبری که: ▪️ در کنار خودسازی، دغدغه جامعه‌پردازی نداشته باشد؛ ▪️ به‌سمت کاربردی‌سازی تاریخ حرکت نکند؛ ▪️ اهل امتدادگیری از حادثه عاشورا نباشد؛ ▪️ به روشنگری درباره شمر زمان نپردازد؛ ▪️ حواسش به «لا یوم کیومک یا اباعبدالله» باشد، اما از معنای درست «کل یوم عاشوراء» غفلت کند؛ ▪️ فارغ از کلیات، تکلیف امروز مخاطب در جدال حق و باطل را به‌طور مصداقی روشن نکند؛ ▪️ خروجی آن به سبد انقلاب اسلامی نریزد؛ ▪️ آورده‌ای برای جریان جویای تمدن نوین اسلامی نداشته باشد؛ ▪️ به انگیزه مخاطب برای دفاع از جبهه مقاومت و مبارزه با آمریکا نیفزاید؛ ▪️ خون مخاطب را برای جهاد در راه خدا به جوش نیاورد؛ ▪️ روح سلحشوری و جنگاوری را در مخاطب ندمد؛ ▪️ نسبتی با احساس و حماسه نداشته باشد؛ ▪️ به مسئله‌ها و شبهه‌های ناشی از شرائط روز بی‌اعتناء باشد؛ ▪️ نیازهای اهم و اولویت‌های جامعه اسلامی را نادیده بگیرد؛ ▪️ بتوان فرض کرد مربوط به یک‌قرن قبل، یک‌دهه قبل، یک‌سال قبل یا حتی یک‌ماه قبل است؛ ▪️ در این صف‌آرایی‌های آخرالزمانی، تعیّن سیاسی نداشته باشد؛ ▪️ در مقابل هرزگی‌ها، هجوها و هجمه‌های پرحجم و بی‌پروای دشمن علیه رهبر حکیم انقلاب، سینه سپر نکند؛ ▪️ اهل قدرشناسی از یاران آخرالزمانی سیدالشهداء و شهداء نبرد با آمریکا و اسرائیل نباشد؛ ▪️ و جز در بخشی از دعاهای پایانی، هیچ اثری از معاصرت نداشته باشد، منبری نیست که بتوان از آن در محضر امام حسین علیه‌السلام دفاع کرد. است. منبری است که در بهترین حالت، تعجب‌آور و تأسف‌برانگیز است. منبری است که فقط با فرض «حُسن فاعلی» و با احتمال «استضعاف فکری» می‌توان پایش نشست. منبری است که به حسب ظواهر، اگر در روز قیامت مورد مؤاخذه نباشد، دستی هم از انسان نخواهد گرفت. 🌻 @Smh_Doaei
هدایت شده از احمد صابری تولایی
6.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آقای قاسمیان لطفا از تحلیل سیاسی استعفا دهید .... 🚫تا به حال آقای قاسمیان کم برای نظام هزینه تراشی نکرده است 🚫دیروز فتح الفتوح موشکی ایران یعنی عین الاسد رو با تحلیل غلط «فیک الاسد» خواند و سردار حاجی زاده از او تبری جست و گفت از هرکسی قیامت بگذرم از این شیخ نخواهم گذشت 🚫آتش بس بعد از جنگ دوازده روزه رو شکستو ذلت تعریف کرد در حالی که رهبری فرمودند این یک پیروزی است 🚫فرماندهان نظامی را ترسو و مقصر خطاب کرد، در حالی که رهبری فرمودند این تحلیل غلط است که فرماندهان نظامی ما کوتاهی کردند 🚫فرستادن حجاج را با تحلیل غلط برای نظام خطرناک جلوه داد و باعث شد هزاران نفر به خاطر ترس انصراف بدهند ، در حالی که این تصمیم رهبری بود نه کسی دیگر و امروز هم میبینیم که حاجی ها در صحت و سلامت و با انجام یک ماموریت بزرگ در همایش بین‌المللی حج بازگشته اند و پیام رهبری عزیز حاکی از تاثیر حج در دیپلماسی بین المللی بود 🚫و دهها تحلیل غلط و هزینه سازی دیگه برای نظام ... 🙏کاش امثال حاج آقای قمی ریاست محترم سازمان تبلیغات تریبون‌های در مخاطب رسانه ای نظام رو سکوی شهرت و کسب اعتماد مردم نکنند تا اینقدر هزینه سازیهاشون توسعه پیدا نکنه . ⚔مزید اطلاع مخاطبین عزیز : آقای قاسمیان با حمایت میلیارد میلیارد پول شهرداری تهران باندی ایجاد کرده و بعد از اینکه انحرافشون برای نخبگان مشخص شد ، حمایت‌ها قطع شد و ایشون شد مخالف همان کسانی که تا دیروز از پستانشان بودجه میمکید https://eitaa.com/joinchat/623968257C458e20d062
50.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چرا رهبر شهید تاکید بر و برای بسیج داشتند❓ اطلاعات بدون عمق نتیجه اش زاویه با مبانی صحیح و یا مانع تراشی در مسیر می شود. | ♡ الّلهُـمَّ‌عَجِّــلْ‌لِوَلِیِّکَـــ‌الْفَـــرَج ♡ | ○ کانال الف لام میم _ محمدشهبازیان ○ 🆔@eitaa.com/khaketeshneh