eitaa logo
※ صافات ※
110 دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.4هزار ویدیو
44 فایل
✅ #امام‌شهید (رحمةالله‌علیه): •علاج پروپاگاندا تبیین است• #جهادتبیین یک واجب فوری و قطعی است. #اتحادمقدس #لبیک‌یاخامنه‌ای‌لبیک‌یاحسین‌است #Minab168🎒 . 🇮🇷 We stand with Palestine 🇵🇸 . ارسال نظرات: @Sarbaznz
مشاهده در ایتا
دانلود
گوشه‌ای از مراسم امروز صبح رو ببینین و یادتون باشه که دشمن ۶ ماه تمام تلاشش رو کرد تا این پرچم رو حذف کنه ولی الان با همون‌‌☫ الله خوشگل وسط بلاد کفر در حال درخشیدنه. ✅ @shebrahimiii | رسانو
16.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سردار قاآنی: از تیم مذاکره کننده بخصوص برادر عزیزم سردار قالیباف متشکرم ... تیم مذاکره کننده طوری با اقتدار برخورد کردند که ترامپ به لرزه افتاد پ.ن بسیار مهم : عزیزان! اهالی ایتا! بر فرض محال رهبر انقلاب تحت فشار باشند! آیا سرداران بزرگ و عزیزی چون قاآنی هم تحت فشار هستند؟! بر فرض محال دست رهبری بسته باشد، آیا دست سردار قآانی هم بسته است!؟ آیا کسی ایشان را مجبور کرده که اینچنین از مذاکرات حمایت بکنند! اگر مذاکرات و توافق خسارت محض بود، اگر برجام۲ بود، اگر به ضرر ایران بود، شخصی همچون سردار قاآنی از آن حمایت میکرد؟! ‌آیا هنوز برایتان سوال است که بین چند ادمین دوره فروش ایتا و فرماندهان و مجاهدان بزرگ میدان باید حرف کدام را قبول کنیم؟! نکند سردار قاآنی هم وفاقی دولتی است نکند سردار قاآنی هم خون رهبر را معامله کرده؟ نکند سردار قاآنی هم کودتاچی است؟! نکند سردار قاآنی هم از قطار انقلاب خارج شده؟! نکند سردار قاآنی هم دچار خطای محاسباتی شده!؟ نکند ؟! نکند ؟! نکند ؟! سردار قاآنی را میشناسید؟! مغز متفکر سپاه قدس یا همان شبح ایرانی یا همان سردار شامی !! ... ‌ پ.ن۲ : برگردن شماست پیام بالا را نشر دهید شاید یک نفر تلنگری خورد و مسیر برایش روشن شد
هدایت شده از 🏴آگاهانه🏴
❌️مصاحبه دیشب پیام مهمی برای تحکیم تفاهم‌نامه بود‼️ 🔶️بنظر من دیشب سردار قاآنی کدهای مهمی برای دشمن فرستاد 🔷️سردار در حرکتی خطرناک که ایشان را در معرض ترور قرار میداد در صداوسیما حاضر شدند تا یک پیام مهم به اسرائیل بدهد 🚫پیام مهم این است همه قوای نظام پشتیبان هاست اگر این تفاهم را بهم بزنی با کل جبهه مقاومت طرفی 🔷️و تک تک اجزای مقاومت را به رخ کشید و برگهای خود را گوشزد کرد 🔶️وقتی از استحکام در از قدرت بستن باب المندب در و تحرکات حماس میگفت این کد را به اسرائیل میداد که اگر این تفاهم را بهم زدی با کل محور مقاومت طرفی 🔷️وقتی از و بقیه تیم حمایت کرد یک پیام شخصی نداد بلکه این پالس قدرت را به دشمن داد این تیم نزد نظام معتبر و قوای نظام پشتیبان آنهاست بهم زدن توافق دیگر به آسانی قبل نخواهد بود 🚫پیامهای سردار قاآنی را در حد یک تشکر ساده پایین نیاورید این ابزار اقتدار ما و ضامن اصلی اجرای تفاهم نامه بود الف_میرزایی 🇮🇷 @agahanee 🇮🇷
بدون‌تعارف با اهل منبر! ضمن عرض ادب و احترام به همه خطباء حسینی ضمن اظهار خضوع در برابر علمیت و معنویت این عزیزان و ضمن عذرخواهی پیشاپیش بابت صراحت در کلام، هر منبری که: ▪️ در کنار خودسازی، دغدغه جامعه‌پردازی نداشته باشد؛ ▪️ به‌سمت کاربردی‌سازی تاریخ حرکت نکند؛ ▪️ اهل امتدادگیری از حادثه عاشورا نباشد؛ ▪️ به روشنگری درباره شمر زمان نپردازد؛ ▪️ حواسش به «لا یوم کیومک یا اباعبدالله» باشد، اما از معنای درست «کل یوم عاشوراء» غفلت کند؛ ▪️ فارغ از کلیات، تکلیف امروز مخاطب در جدال حق و باطل را به‌طور مصداقی روشن نکند؛ ▪️ خروجی آن به سبد انقلاب اسلامی نریزد؛ ▪️ آورده‌ای برای جریان جویای تمدن نوین اسلامی نداشته باشد؛ ▪️ به انگیزه مخاطب برای دفاع از جبهه مقاومت و مبارزه با آمریکا نیفزاید؛ ▪️ خون مخاطب را برای جهاد در راه خدا به جوش نیاورد؛ ▪️ روح سلحشوری و جنگاوری را در مخاطب ندمد؛ ▪️ نسبتی با احساس و حماسه نداشته باشد؛ ▪️ به مسئله‌ها و شبهه‌های ناشی از شرائط روز بی‌اعتناء باشد؛ ▪️ نیازهای اهم و اولویت‌های جامعه اسلامی را نادیده بگیرد؛ ▪️ بتوان فرض کرد مربوط به یک‌قرن قبل، یک‌دهه قبل، یک‌سال قبل یا حتی یک‌ماه قبل است؛ ▪️ در این صف‌آرایی‌های آخرالزمانی، تعیّن سیاسی نداشته باشد؛ ▪️ در مقابل هرزگی‌ها، هجوها و هجمه‌های پرحجم و بی‌پروای دشمن علیه رهبر حکیم انقلاب، سینه سپر نکند؛ ▪️ اهل قدرشناسی از یاران آخرالزمانی سیدالشهداء و شهداء نبرد با آمریکا و اسرائیل نباشد؛ ▪️ و جز در بخشی از دعاهای پایانی، هیچ اثری از معاصرت نداشته باشد، منبری نیست که بتوان از آن در محضر امام حسین علیه‌السلام دفاع کرد. است. منبری است که در بهترین حالت، تعجب‌آور و تأسف‌برانگیز است. منبری است که فقط با فرض «حُسن فاعلی» و با احتمال «استضعاف فکری» می‌توان پایش نشست. منبری است که به حسب ظواهر، اگر در روز قیامت مورد مؤاخذه نباشد، دستی هم از انسان نخواهد گرفت. 🌻 @Smh_Doaei
هدایت شده از احمد صابری تولایی
6.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آقای قاسمیان لطفا از تحلیل سیاسی استعفا دهید .... 🚫تا به حال آقای قاسمیان کم برای نظام هزینه تراشی نکرده است 🚫دیروز فتح الفتوح موشکی ایران یعنی عین الاسد رو با تحلیل غلط «فیک الاسد» خواند و سردار حاجی زاده از او تبری جست و گفت از هرکسی قیامت بگذرم از این شیخ نخواهم گذشت 🚫آتش بس بعد از جنگ دوازده روزه رو شکستو ذلت تعریف کرد در حالی که رهبری فرمودند این یک پیروزی است 🚫فرماندهان نظامی را ترسو و مقصر خطاب کرد، در حالی که رهبری فرمودند این تحلیل غلط است که فرماندهان نظامی ما کوتاهی کردند 🚫فرستادن حجاج را با تحلیل غلط برای نظام خطرناک جلوه داد و باعث شد هزاران نفر به خاطر ترس انصراف بدهند ، در حالی که این تصمیم رهبری بود نه کسی دیگر و امروز هم میبینیم که حاجی ها در صحت و سلامت و با انجام یک ماموریت بزرگ در همایش بین‌المللی حج بازگشته اند و پیام رهبری عزیز حاکی از تاثیر حج در دیپلماسی بین المللی بود 🚫و دهها تحلیل غلط و هزینه سازی دیگه برای نظام ... 🙏کاش امثال حاج آقای قمی ریاست محترم سازمان تبلیغات تریبون‌های در مخاطب رسانه ای نظام رو سکوی شهرت و کسب اعتماد مردم نکنند تا اینقدر هزینه سازیهاشون توسعه پیدا نکنه . ⚔مزید اطلاع مخاطبین عزیز : آقای قاسمیان با حمایت میلیارد میلیارد پول شهرداری تهران باندی ایجاد کرده و بعد از اینکه انحرافشون برای نخبگان مشخص شد ، حمایت‌ها قطع شد و ایشون شد مخالف همان کسانی که تا دیروز از پستانشان بودجه میمکید https://eitaa.com/joinchat/623968257C458e20d062
50.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چرا رهبر شهید تاکید بر و برای بسیج داشتند❓ اطلاعات بدون عمق نتیجه اش زاویه با مبانی صحیح و یا مانع تراشی در مسیر می شود. | ♡ الّلهُـمَّ‌عَجِّــلْ‌لِوَلِیِّکَـــ‌الْفَـــرَج ♡ | ○ کانال الف لام میم _ محمدشهبازیان ○ 🆔@eitaa.com/khaketeshneh
🔺پیام شیخ نعیم قاسم، دبیرکل حزب الله لبنان به دکتر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی سلام علیکم و رحمةالله و برکاته 🔹واژه‌ها از بیان سپاس عمیق ما نسبت به مواضع قاطع و حمایتگرانه شما از لبنان، ملت آن و مقاومتش در جهت وادار کردن رژیم اسراییل به توقف فوری و دائمی عملیات نظامی در تمامی جبهه‌ها، از جمله لبنان، در پیوند با توقف جنگ علیه جمهوری اسلامی ایران، به عنوان نخستین و اساسی‌ترین بند توافق میان ایران و آمریکا، ناتوان هستند. شما تنها روزنه امید مؤثر برای مهار تجاوز اسراییلی ـ آمریکایی علیه لبنان را به واقعیتی تبدیل کردید که به جهان ثابت کرد ایران یاور حق، مقاومت و مستضعفان است. اگر دیگران نیز راه ایران را در پیش می‌گرفتند، آمریکا و اسرائیل چنین سرکش و متکبر نمی‌شدند و اشغال صهیونیستی همچنان بر سرزمین فلسطین و قدس سایه نمی‌افکند. 🔹ما همواره گفته‌ایم که ایران به حزب‌الله، مقاومت و ملت لبنان همه چیز داده و هیچ چیز از آنان نگرفته است. ایران به ما برای انتخاب‌های خودمان، برای تقویت توانمان در راه آزادسازی سرزمین‌مان، برای التیام زخم‌های جامعه‌مان و کمک به آن، یاری رسانده است. اکنون نیز ایران خون خود را تقدیم می‌کند؛ با بمباران رژیم صهیونیستی در پاسخ به حمله آن به ضاحیه جنوبی بیروت، در برابر این رژیم ایستاده و پیامدهایی را تحمل می‌کند که نشانه‌های جنگی گسترده علیه خود ایران را با همه فداکاری‌های عظیم در پی دارد. با صدای رسا می‌گویم: ایران نماد عزت و شرافت است. 🔹از جانب حزب‌الله و مقاومت اسلامی آن، از سوی دوستداران مقاومت در میان ملت لبنان که خواستار انتقال قدردانی خود به شما هستند، از طرف شهدا و در رأس آنان سید شهدای امت، سید حسن نصرالله (رضوان‌الله علیه)، همچنین مجروحان و اسرا، از شما تشکر می‌کنم. به‌ویژه در جایگاه رئیس هیئت مذاکره‌کننده و همراه با تیم مستقیم شما، از جمله وزیر امور خارجه دکتر عباس عراقچی. همچنین امیدوارم مراتب سپاس و قدردانی ما را به رهبر، آیت‌الله سید مجتبی حسینی خامنه‌ای (دام ظله)، که ما را مشمول توجه خود قرار داد و برکات و حمایت‌های شهید امام خامنه‌ای (قدس سره) را در ما زنده کرد، و نیز به رئیس‌جمهور دکتر پزشکیان، دوستدار مقاومت، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، این نیروی نورانی که با صلابت خود معادلات را دگرگون کرد، ارتش، نخبگان و تمامی نهادها و اقشار رسمی و مردمی ایران، منتقل فرمایید. 🔹به طور ویژه از ملت بزرگ ایران یاد می‌کنم. ما آنان را در میدان‌های شهرهای ایران دیدیم و درخواست‌هایشان را شنیدیم که آماده‌اند جان خود را برای نجات مقاومت و ملت آن فدا کنند. از شما سپاسگزاریم. از ایران وفادار سپاسگزاریم. والسلام علیکم و رحمةالله و برکاته نعیم قاسم دبیرکل حزب‌الله
هدایت شده از کشکول|محسن مهدیان
🔻توافق و انتقام خون امام شهید 🔻می‌گویند پس تقاص خون امام شهید چه شد؟ یعنی توافق، فراموشی انتقام است؟ اولاً دم کسانی که این دغدغه را دارند گرم؛ این حرف از غیرت می‌آید. اما واقعیت این است که با توافق یا بدون توافق، ما همچنان خون‌خواه امام شهید هستیم. 🔻برای فهم خون‌خواهی، باید به سخنان امام شهید پس از شهادت حاج قاسم رجوع کرد. ایشان چند راهبرد را درباره انتقام مطرح کردند: اول، اصل انتقام سخت رها نمی‌شود. دوم، سیلی سخت بود که در عین‌الاسد رقم خورد و آن را یوم‌الله نامیدند، اما تأکید کردند ماجرا تمام نشده است. سوم، فرمودند آمران و عاملان شهادت رها نخواهند شد. چهارم، انتقام حقیقی را خروج آمریکا از منطقه و شکستن هیمنه استکباری آن دانستند. 🔻این راهبرد امروز هم قابل پیگیری است. ما آمران و عاملان شهادت رهبر عزیزتر از جانمان را رها نخواهیم کرد و هر زمان شرایط مهیا شود، این حق باید محقق شود. اما انتقام فقط مجازات عاملان شهادت نیست؛ حتی حذف آنان تقاص یک تار عبای امام مجاهد ما نخواهد بود. 🔻انتقام حقیقی آن است که همان احساس شکست، تحقیر و داغی که پس از شهادت در دل ما نشست، در طرف مقابل رقم بخورد. امروز شکستن هیمنه آمریکا، به دست رزمندگان میدان و دیپلماسی، در حال تحقق است. کافی است اهداف روزهای اول آمریکا را با تعهداتی که امروز پذیرفته مقایسه کنیم؛ یا مفاد اولیه مذاکرات استانبول را کنار توافق امروز بگذاریم. روشن می‌شود میدان و دیپلماسی، به پشتوانه خیابان، چگونه دشمن را عقب نشانده‌اند. 🔻توافق پایان میدان نیست؛ ادامه میدان با ابزار دیپلماسی است. این مسیر تا تحقق کامل انتقام، و تقاص آمران و عاملان، رها نخواهد شد؛ به اذن‌الله. @mahdian_mohsen
هدایت شده از -عِــینْطاٰء-
‌ ‌از کل پیامی که شیخ نعیم داده اومده آخرشو تو کانالش کار کرده و اصلا هیچ حرفی ازتشکر از قالیباف نذاشته🤣 این دیگه بیداری ملت نیس رسما به خواب زدن ملته... @ein_ta
هدایت شده از -عِــینْطاٰء-
رجا نیوزم اولشو قورت داده اینجوری بد شد کِــــــ@ein_ta