eitaa logo
※ صافات ※
110 دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.4هزار ویدیو
44 فایل
✅ #امام‌شهید (رحمةالله‌علیه): •علاج پروپاگاندا تبیین است• #جهادتبیین یک واجب فوری و قطعی است. #اتحادمقدس #لبیک‌یاخامنه‌ای‌لبیک‌یاحسین‌است #Minab168🎒 . 🇮🇷 We stand with Palestine 🇵🇸 . ارسال نظرات: @Sarbaznz
مشاهده در ایتا
دانلود
🔺پیام شیخ نعیم قاسم، دبیرکل حزب الله لبنان به دکتر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی سلام علیکم و رحمةالله و برکاته 🔹واژه‌ها از بیان سپاس عمیق ما نسبت به مواضع قاطع و حمایتگرانه شما از لبنان، ملت آن و مقاومتش در جهت وادار کردن رژیم اسراییل به توقف فوری و دائمی عملیات نظامی در تمامی جبهه‌ها، از جمله لبنان، در پیوند با توقف جنگ علیه جمهوری اسلامی ایران، به عنوان نخستین و اساسی‌ترین بند توافق میان ایران و آمریکا، ناتوان هستند. شما تنها روزنه امید مؤثر برای مهار تجاوز اسراییلی ـ آمریکایی علیه لبنان را به واقعیتی تبدیل کردید که به جهان ثابت کرد ایران یاور حق، مقاومت و مستضعفان است. اگر دیگران نیز راه ایران را در پیش می‌گرفتند، آمریکا و اسرائیل چنین سرکش و متکبر نمی‌شدند و اشغال صهیونیستی همچنان بر سرزمین فلسطین و قدس سایه نمی‌افکند. 🔹ما همواره گفته‌ایم که ایران به حزب‌الله، مقاومت و ملت لبنان همه چیز داده و هیچ چیز از آنان نگرفته است. ایران به ما برای انتخاب‌های خودمان، برای تقویت توانمان در راه آزادسازی سرزمین‌مان، برای التیام زخم‌های جامعه‌مان و کمک به آن، یاری رسانده است. اکنون نیز ایران خون خود را تقدیم می‌کند؛ با بمباران رژیم صهیونیستی در پاسخ به حمله آن به ضاحیه جنوبی بیروت، در برابر این رژیم ایستاده و پیامدهایی را تحمل می‌کند که نشانه‌های جنگی گسترده علیه خود ایران را با همه فداکاری‌های عظیم در پی دارد. با صدای رسا می‌گویم: ایران نماد عزت و شرافت است. 🔹از جانب حزب‌الله و مقاومت اسلامی آن، از سوی دوستداران مقاومت در میان ملت لبنان که خواستار انتقال قدردانی خود به شما هستند، از طرف شهدا و در رأس آنان سید شهدای امت، سید حسن نصرالله (رضوان‌الله علیه)، همچنین مجروحان و اسرا، از شما تشکر می‌کنم. به‌ویژه در جایگاه رئیس هیئت مذاکره‌کننده و همراه با تیم مستقیم شما، از جمله وزیر امور خارجه دکتر عباس عراقچی. همچنین امیدوارم مراتب سپاس و قدردانی ما را به رهبر، آیت‌الله سید مجتبی حسینی خامنه‌ای (دام ظله)، که ما را مشمول توجه خود قرار داد و برکات و حمایت‌های شهید امام خامنه‌ای (قدس سره) را در ما زنده کرد، و نیز به رئیس‌جمهور دکتر پزشکیان، دوستدار مقاومت، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، این نیروی نورانی که با صلابت خود معادلات را دگرگون کرد، ارتش، نخبگان و تمامی نهادها و اقشار رسمی و مردمی ایران، منتقل فرمایید. 🔹به طور ویژه از ملت بزرگ ایران یاد می‌کنم. ما آنان را در میدان‌های شهرهای ایران دیدیم و درخواست‌هایشان را شنیدیم که آماده‌اند جان خود را برای نجات مقاومت و ملت آن فدا کنند. از شما سپاسگزاریم. از ایران وفادار سپاسگزاریم. والسلام علیکم و رحمةالله و برکاته نعیم قاسم دبیرکل حزب‌الله
هدایت شده از کشکول|محسن مهدیان
🔻توافق و انتقام خون امام شهید 🔻می‌گویند پس تقاص خون امام شهید چه شد؟ یعنی توافق، فراموشی انتقام است؟ اولاً دم کسانی که این دغدغه را دارند گرم؛ این حرف از غیرت می‌آید. اما واقعیت این است که با توافق یا بدون توافق، ما همچنان خون‌خواه امام شهید هستیم. 🔻برای فهم خون‌خواهی، باید به سخنان امام شهید پس از شهادت حاج قاسم رجوع کرد. ایشان چند راهبرد را درباره انتقام مطرح کردند: اول، اصل انتقام سخت رها نمی‌شود. دوم، سیلی سخت بود که در عین‌الاسد رقم خورد و آن را یوم‌الله نامیدند، اما تأکید کردند ماجرا تمام نشده است. سوم، فرمودند آمران و عاملان شهادت رها نخواهند شد. چهارم، انتقام حقیقی را خروج آمریکا از منطقه و شکستن هیمنه استکباری آن دانستند. 🔻این راهبرد امروز هم قابل پیگیری است. ما آمران و عاملان شهادت رهبر عزیزتر از جانمان را رها نخواهیم کرد و هر زمان شرایط مهیا شود، این حق باید محقق شود. اما انتقام فقط مجازات عاملان شهادت نیست؛ حتی حذف آنان تقاص یک تار عبای امام مجاهد ما نخواهد بود. 🔻انتقام حقیقی آن است که همان احساس شکست، تحقیر و داغی که پس از شهادت در دل ما نشست، در طرف مقابل رقم بخورد. امروز شکستن هیمنه آمریکا، به دست رزمندگان میدان و دیپلماسی، در حال تحقق است. کافی است اهداف روزهای اول آمریکا را با تعهداتی که امروز پذیرفته مقایسه کنیم؛ یا مفاد اولیه مذاکرات استانبول را کنار توافق امروز بگذاریم. روشن می‌شود میدان و دیپلماسی، به پشتوانه خیابان، چگونه دشمن را عقب نشانده‌اند. 🔻توافق پایان میدان نیست؛ ادامه میدان با ابزار دیپلماسی است. این مسیر تا تحقق کامل انتقام، و تقاص آمران و عاملان، رها نخواهد شد؛ به اذن‌الله. @mahdian_mohsen
هدایت شده از -عِــینْطاٰء-
‌ ‌از کل پیامی که شیخ نعیم داده اومده آخرشو تو کانالش کار کرده و اصلا هیچ حرفی ازتشکر از قالیباف نذاشته🤣 این دیگه بیداری ملت نیس رسما به خواب زدن ملته... @ein_ta
هدایت شده از -عِــینْطاٰء-
رجا نیوزم اولشو قورت داده اینجوری بد شد کِــــــ@ein_ta
ایتان لوینز، روزنامه‌نگار مستقل آمریکایی: آمریکا داره ۳۲۴ میلیارد دلار به ایران پرداخت می‌کنه، فقط برای اینکه بتونه درباره‌ی برنامه هسته‌ای ایران «گفتگو» کنه. ایران هم در عوضِ تجارت بدون تحریم نفت، تنگه هرمز رو باز می‌کنه. پیروزی مطلق ایران. بدون هیچ شک و بحثی @farsitweets
هدایت شده از احمد صابری تولایی
⁉️خانواده شهدا سپر انسانی یا بازیچه جریانی ؟! ⁉️برخی از خانواده شهدا بازیچه دست چه کسانی هستند ؟! ◀️مشهد مقدس در عرصه های مختلف دفاع مقدس، دفاع از حرم ، امنیت، خدمت و... بیش از ۶۰۰۰ شهید تقدیم کشور کرده ◀️در برخی از کنشهای اجتماعی و سیاسی عده ای با سوء استفاده از خانواده های شهدا سعی در رسیدن به مقاصد خود بوده و هستند ◀️در چند سال اخیر عده ای از بلاگرها و عده ای از گروههای فرهنگی ،سیاسی برای رسیدن به مقاصد خودشان از نردبان خانواده شهدا بالا می‌روند و در حقیقت خانواده شهدا را سپر انسانی خود کرده تا به خاطر حرمتی که مردم و مسئولین برای آنان قائل هستند ، متعرض اقدامات ساختار شکنانه ، افراطی ، خلاف منویات رهبری و خلاف مصالح نظام این جماعت نشوند ◀️البته هرگز موفق به همراه کردن اکثریت خانواده های شهدا نبوده اند نهایتا یک یا دو درصد از خانواده شهدا را توانسته اند با خود همراه کنند و بیش از ۹۵٪ خانواده های شهدا در دام این جماعت نیفتاده اند الحمدلله ◀️تحصنها و تجمع‌های پر سر و صدا و کم اثر این جماعت با کشاندن مادر حدود هشتاد ساله مریضی که حتی به سختی میشنود و به سختی تصمیم می‌گیرد را با سرم به تجمع آورده اند تا علاوه بر مظلوم نمایی پشت سر این خانواده ها پنهان شده و با اهانت و شعار علیه مسئولین کشور به مقاصد خود برسند 🙏کاش یک فرد دلسوز بتواند با این چند خانواده محترم شهید صحبت کرده ، این بزرگواران را از این معرکه گیری های ناصواب دور کند . https://eitaa.com/joinchat/623968257C458e20d062
※ صافات ※
فیلم گرفتن یک خانم از یک واقعه همراه با تهییج احساسات، ناله سردادن و ادعای دروغ! 📌 تکراری نیست؟ قبلا چه جریانی چنین ویدئویی تولید و منتشر کرد؟ 🤔🤔🤔 👇👇👇
10.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
این روش همیشگی جریان نفوذ برای تحت تأثیر قرار دادن جامعه است. 📌 پرکردن و بیرون کشیدن خرس‌خاله‌های بی‌بصیرت و پرسروصدا که تابع هیچ قانونی نیستند، کلام امام جامعه برایشان فصل‌الخطاب نیست، برای مردان مخلص قانون خط و نشان می‌کشند، قادر به تشخیص دوست و دشمن نیستند، و نمی‌توانند مصالح جامعه را تحلیل کنند. حرکت این جماعت همیشه مورد سوءاستفاده دشمن علیه کشور بوده، و هم‌چنان این شیوه را با شعارهای مختلف ادامه می‌دهند، بدون توجه به این‌که نان این حرکت به کدام سفره سرازیر می‌شود و دودش به چشم چه کسی می‌رود! @saafat 🎒
3.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺اینکه میگوییم نبویان اطلاعات غلط به خورد مردم میدهد یکی همین ادعای غیر دقیق او در این ویدیو است. وی بر اساس متن تفاهم میگوید ایران به جای مدیریت تنگه هرمز، فقط مقدمات عبور شناورها را انجام میدهد! وی احتمالا واژه ترتیبات را گذاشته در دیکشنری آنلاین و از میان آن همه معنی، نزدیکترین معنی به نیّت خود را برای آن انتخاب کرده است. مقدمات! 🔹ترتیبات در انگلیسی میشود Arrangement که معنی ساده، دم دستی و همه فهمِ آن میشود چیدمان. این واژه در فوتبال هم زیاد بکار میرود و زمانی که یک مربی تیم را Arrange میکند، در واقع دارد ترتیبات تیم را مدیریت میکند. 🔹شما اگر مترادف های ترتیبات را جستجو کنید به کلماتی نظیر انضباط، نظم، سامان دادن و رژیم میرسید که همگی جنبه های اعمال قدرت دارند. وقتی میگوییم برای تنگه هرمز یک رژیم جدیدِ ایرانی قرار داده ایم، معنای این حرف مقدمات نیست! 🔹نمیدانم واقعا این اقدام آقای نبویان از روی ناآگاهی خود ایشان است، یا روی نا آگاهی مخاطب خود حساب باز کرده است، اما آنچه مسلم است، اگر در گفتار ایشان دقت شود از این اشتباهات فراوان دیده میشود! @Ansari_rahim
سلام علیکم امروز اتفاقی برنامه قرارگاه جنگ شبکه افق رو می دیدم آقای صمدی که مشهور به روایت های خیلی خوب و مستند از دفاع مقدس بودند مهمان برنامه بود و چقدر خوب تبیین می کرد و می گفت چراااا برخی بیخود و بی جهت روایت فتح و پیروزی به این مقتدرانه را شکست تلقی می کنند و ناامیدی پمپاژ می کنند(قریب به مضمون) جالبه من برنامه های ایشونو دیدم آقای صمدی اتفاقا اصلا آدم محافظه کاری نیستند و بی مهابا راجع به مسائل حرف می زنند و این موضع گیری ایشان برام خیلی جالب بود و چقدر در این جنگ آدم های مختلف مکنونات خصلتی شون رو در فضای رسانه عیان کردند خدا عاقبت همه رو بخیر کنه