eitaa logo
※ صافات ※
110 دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.4هزار ویدیو
44 فایل
✅ #امام‌شهید (رحمةالله‌علیه): •علاج پروپاگاندا تبیین است• #جهادتبیین یک واجب فوری و قطعی است. #اتحادمقدس #لبیک‌یاخامنه‌ای‌لبیک‌یاحسین‌است #Minab168🎒 . 🇮🇷 We stand with Palestine 🇵🇸 . ارسال نظرات: @Sarbaznz
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔻 مایک آدامز، فعال رسانه‌ای آمریکایی : فکر می‌کنم ترامپ در تاریخ به عنوان رئیس‌جمهوری ثبت خواهد شد که به طور اتفاقی ایران را به یک قدرت جهانی تبدیل کرد.
🔻 جالبه!!!! برای بعضی افراد و کانال دارها، روایت ترامپ معتبرتر از مسئولین کشوره؟!!!!!! ترامپ میگه: تحریم‌ها برداشته نمی‌شه؛ اینا هم با آب و تاب منتشر می‌کنن و میگن دیدین مسئولین دروغ گفتن!!!!!
🔻 جریان امتیازات لحظه آخری چه بود؟! بخش اعظم توافق، نهایی و جمع‌بندی شده بود، اما همچنان در بخش‌هایی دچار اختلاف بودیم، لذا ما حاضر به پذیرش و اعلام موفقیت نبودیم... اون طرف هم ترامپ بال بال می‌زد برای اعلام موافقت... اسرائیل، خطایی کرد، ما هم آماده پاسخ سخت شدیم، مسئولین هم اعلام موضع قاطع کردند... ترامپ به واسطه‌ی هیئت قطری که در ایران بودن پیام‌های متعددی فرستاد و خواستارِ عدم پاسخ ما شد... ما هم از فرصت به وجود اومده کمال استفاده رو کردیم و ذیلِ موارد اختلافی باقیمانده رو به عنوان راهکار عدم پاسخ به اقدام اسرائیل مطرح کردیم و طرف مقابل هم جبرا پذیرفت... اگرچه به متعهد بودن دشمن اعتماد نداریم و دست‌مون روی ماشه‌ست...
🔻 نیویورک تایمز: ترامپ این جنگ را باخت
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
سپاه پاسداران از زمان امضای یادداشت تفاهم، هر شب به سمت هرمز پهپاد شلیک کرده است. تنگه‌ی هرمز همچنان بسته است. شبکه NBC به نقل از یک مقام آمریکایی گزارش داد که ایران از زمان اعلام یادداشت تفاهم با آمریکا، همچنان «تعداد زیادی» پهپاد را به سوی کشتی‌های تجاری در تنگه هرمز پرتاب کرده است.
هدایت شده از مناهج 🇵🇸🇮🇷
@rebbion_ir استاد عابدینی1_27901236764.mp3
زمان: حجم: 7.6M
🌀 روشنگری پیرامون متن توافق‌نامه و دلیل عدم انتشار آن 🎙 استاد عابدینی ♨️ حتما تا آخر بشنوید. مبادا ما نادانسته عمله‌ی بی مزد و مواجب موساد شویم... @Manahejj
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از بر پا
پدر سوخته بازی دیدم وسط سخنرانیش استاد بزرگوار ما حضرت آیه الله عابدینی، وقتی درباره تفاهمنامه سخن میگوید و دفاعی از مفادش و لزوم پنهان ماندن متنش میکند، سخنانی میگوید که دلم را سوزاند، میگوید پیامک میدهند و به من میگویند، مریدانت را از دست میدهی؟ این استاد عزیز و دوست داشتنی حوزه علمیه که معمولا با آرامش و لطافت و محبت سخن میگوید ، با عصبانیت میگوید، مرید میخواهم چه کار؟ آبرویی دارم آنهم برای همین موقع ها است دیگر. کاش برخی کانالهای ایتایی فالور باز کمی به این عالم مبارز حاضر در صحنه نگاه میکردند و از ترس ریزش دنبال کننده هایشان لگد به مسوولین مجاهد و مظلوم ایران نمیزدند. لگد به دست آوردهای این کشور نمیزدند. ایشان مینالد و میگوید زبان اینها همان زبان صهیونیستها شده، همان حرفهای دشمن را میزنند. خدا حفظ کند این استاد بزرگوار را که به تبعیت از رهبر شهید که میگفت پازل دشمن را پر میکنند عده ای، به اسم انقلابی گری و مطالبه گری و به تبعیت از رهبر حاضر که میفرماید بیان نقاط ضعف نکنید، مراقب باشید سخن دشمن را تکرار نکنید و به سوء ظن نگاهشان کنید، این نکته را تکرار میکنند. من به اینها میگویم اینترنشنالهای ریشو. اما از همه دردآورتر آن است که میگوید به من میگویند سیاست نمیفهمی. چه دردآور است حالا که خدا را شکر هر کسی هر حرف مفتی بزند در فضای مجازی میچرخانند و برایش سوت و کف میزنند به این عالم بصیر اتهام میزنند که تو سیاست نمیفهمی. بعد یادم افتاد که این را به امام ره هم میگفتند، قبل انقلاب، امام میگفت آن سیاستی که شما میگویید را من باهاش کاری ندارم. آن سیاست ، پدر سوخته بازی است. خدا استاد عابدینی و بقیه اساتید بزرگواری که با آن هم شان و شوونات علمی ماهها است وسط میدان و خیابان حاضرند ، مثل استاد عزیز آیت الله یزدان پناه و دیگر بزرگواران را حفظ کند. دست و پایشان را میبوسم. هر نقدی هم به هر یک داشته باشم نقد یک شاگرد کوچک و ناچیز است به اساتید تاج سرش که خودشان به او یاد داده اند آزاد اندیش و حق‌ طلب باشد. فدای تک تکشان شوم. پ.ن. برش صوت استاد عابدینی را اینجا بشنوید https://eitaa.com/khanetolab/13187 @ali_mahdiyan