eitaa logo
※ صافات ※
110 دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.4هزار ویدیو
44 فایل
✅ #امام‌شهید (رحمةالله‌علیه): •علاج پروپاگاندا تبیین است• #جهادتبیین یک واجب فوری و قطعی است. #اتحادمقدس #لبیک‌یاخامنه‌ای‌لبیک‌یاحسین‌است #Minab168🎒 . 🇮🇷 We stand with Palestine 🇵🇸 . ارسال نظرات: @Sarbaznz
مشاهده در ایتا
دانلود
📍 جغرافیای پوچ یک رژیم پادگانی 📝 نظام سلطه که پادگانی به نام اسرائیل را ساخته، وجود یک ایرانِ قوی و مستقل را در مرزِ این جغرافیای پوچ و دروغین نمی‌پذیرد. 🗓 بخشی از پیام ۱۴/خرداد/۱۴۰۵ رهبر انقلاب اسلامی 📲 @rahbar_enghelab_ir
هدایت شده از  بلاغ
رسانه آمریکایی منتشر کرد؛ ۵ دلیل مخالفت متحدان ترامپ با توافق پیشنهادی ایران در گزارش The Hill آمده که بخشی از نزدیک‌ترین حامیان ترامپ از چارچوب تفاهم‌نامه‌ (MOU) با ایران ناراضی‌اند و معتقدند این توافق ممکن است اهرم‌های اصلی فشار واشنگتن را زودتر از موعد از بین ببرد. مهم‌ترین انتقادها روی پنج محور متمرکز است: نخست، متن توافق هنوز منتشر نشده و منتقدان می‌گویند بدون مشاهده متن نمی‌توان درباره جزئیات قضاوت کرد. دوم، هنوز سازوکار مشخص و نهایی برای توقف غنی‌سازی و جمع‌آوری ذخایر اورانیوم روشن نیست. سوم، گزارش‌ها حاکی است ایران می‌تواند بلافاصله صادرات نفت را از سر بگیرد و برخی تحریم‌های بانکی و حمل‌ونقل تعلیق شوند. چهارم، در مذاکرات نهایی از صندوق بازسازی ۳۰۰ میلیارد دلاری با مشارکت کشورهای خلیج فارس صحبت شده که مخالفان آن را امتیاز بزرگ می‌دانند. پنجم، آتش‌بس مرتبط با لبنان می‌تواند آزادی عمل اسرائیل در برابر حزب‌الله را محدود کند. ▫️منشورات @Ballaagh
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از 🏴آگاهانه🏴
❌️آقای قالیباف گفتند اگر میخواستیم محاصره دریایی رو با جنگ بشکنیم باید جنگی بزرگتر از جنگ اخیر تجربه میکردیم 🔶️خب این مشخص میکنه چرا همه قوای نظامی ما از دیپلماسی حمایت کردند چون هزینه های مادی و انسانی جنگ بسیار زیاد است 🔷️و اقای قالیباف گفتند الان این محاصره بدون جنگ شکسته شده در نتیجه باید آزمود ایا میشه از راه کم هزینه تر این مشکل رو حل کنیم 🔶️و گفتند هر آن که دشمن بخواد بدعهدی کنه ما هم به جنگ برمیگردیم 🔷️قالیباف یک فداکاری واقعی انجام داده او میدونست که مخالفان بسیار بی اخلاق بسیار بی انصاف بسیار بد دهنی داره و میدونست چقدر با او تهمت خواهند زد و چه نسبتهای نا روایی به او خواهند داد 🔶️قالیباف بیشتر از همه ما میدونه احتمال بدعهدی آمریکا بیشتر از تعهد اوست اما با این وجود این مسئولیت بسیار سنگین رو پذیرفت و خودشو بلاگردون همه کرد 🔷️اقای قالیباف اجر این مجاهدتت رو خواهی دید 🇮🇷 @agahanee 🇮🇷
هدایت شده از کافه سیاسی
11.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
منظور دکتر قالیباف چه بود؟ 🔺دکتر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی و نماینده ویژه ایران در امور چین، صبح امروز (چهارشنبه ۲۷ خرداد ماه) در «نشست همفکری نماینده ویژه در امور چین با اتاق بازرگانی ایران» که با حضور جمعی از نمایندگان تشکل‌ها، اعضای کمیسیون اقتصادی اتاق بازرگانی و مدیران ارشد اقتصادی کشور برگزار شد، بیان داشت:« امروز وظیفه داریم سنگر را از رزمندگان پای لانچر تحویل بگیریم و بایستیم تا مردم را از زیر فشارهای اقتصادی بیرون بیاوریم.» 🔺همین جمله موجب شد که برخی اینگونه برداشت کنند که دکتر قالیباف می خواهد سنگر دفاع را تعطیل کند! در حالی که : اولا این سخنان در جمع نمایندگان تشکل ها و فعالان اتاق بازرگانی و مدیران اقتصادی بوده و لذا با هدف ترسیم فعال کردن تجارت و بازرگانی در دوران پسا جنگ بوده است. دوم اینکه این سخنان به هیچ وجه معنای برداشته شدن انگشت از روی ماشه نیست، چرا که بارها ایشان از تداوم جنگ و گرفتن امتیازات با موشک اشاره نمودند. سوم اینکه منظور ایشان ترسیم فضای سازندگی و شکستن فضای نه جنگ نه صلح و رفتن به سمت حل مشکلات اقتصادی مردم است. از این رو هرگونه برداشت غلط از این سخنان و تخریب ایشان کاری اشتباه است. ✍ ابوصالح https://eitaa.com/joinchat/980942865C7d841faf97
هدایت شده از محمدباقر قالیباف
7.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📍فرق مذاکرات الان با دوره‌های قبل در این است که امروز علمِ پیروزیِ میدان، پشتوانه مذاکرات است| در مذاکره‌ به روش مبارزه وادادگی و شعارزدگی وجود ندارد 🔖رئیس مجلس شورای اسلامی در گفت و گوی تلویزیونی با مردم: 📌وقتی حرف از مذاکره و دیپلماسی می‌زنم، منظورم دیپلماسیِ اقتدار است. 📌زمان برجام هم گفتم که با مذاکره مخالف نیستم، اما تأکید کردم که با مذاکره‌ای موافقم که خودش یک شیوه مبارزه باشد. 📌فرق مذاکرات الان با دوره‌های قبل در این است که امروز این علمِ پیروزیِ میدان، که هم دشمنان و هم دوستان به آن اعتراف کرده‌اند، پشتوانه مذاکره است. نیروهای مسلح ما در مقابل این دشمنِ سراپا مجهز، پیروز شدند. 📌در مذاکره‌ای که یک روش مبارزه است، وادادگی وجود ندارد و در کنار آن، شعارزدگی هم جایی ندارد. اگر شعارها را مدام تکرار کنیم، دشمن می‌فهمد که تهدیدها توخالی است و این موضوع باعث می‌شود جسورتر و گستاخ‌تر شود. 📮 پایگاه اطلاع‌رسانی محمدباقر قالیباف ▫️ @Ghalibaf 🔗 Ghalibaf.ir
هدایت شده از محمدباقر قالیباف
4.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📍همزمان با مذاکرات به تمام اقدامات دشمن در خلیج فارس پاسخ مناسب دادیم 🔖رئیس مجلس شورای اسلامی در گفت و گوی تلویزیونی با مردم: 📌در جنگ تحمیلی سوم، برای مثال اتفاقاتی که در خلیج فارس در دوران آتش‌بس رخ داد، قابل توجه است. در آن مقطع، این دشمن بود که پیگیر آتش‌بس بود و ما در ابتدا آن را نمی‌پذیرفتیم. 📌به هر حال، وقتی آتش‌بس اجرا شد، دیدید که دشمن اقداماتی را در خلیج فارس انجام داد و ما نیز بلافاصله واکنش نشان دادیم. آخرین نمونه آن، حادثه بالگرد آمریکایی‌ها بود. همچنین دو ناوچه دشمن که قصد عبور از تنگه هرمز را داشتند، مورد اصابت قرار گرفتند و دچار آتش‌سوزی گسترده شدند؛ موضوعی که تصاویر ماهواره‌ای نیز آن را تأیید کرد. 📌از سوی دیگر، هر فرودگاهی در هر کشوری که جنگنده‌های دشمن از آن به پرواز درمی‌آمدند، مورد اصابت قرار گرفت. همه این اتفاقات در شرایطی رخ داد که ما همزمان در حال مذاکره نیز بودیم. 📮 پایگاه اطلاع‌رسانی محمدباقر قالیباف ▫️ @Ghalibaf 🔗 Ghalibaf.ir
هدایت شده از محمدباقر قالیباف
📍مذاکره نیز یک روش مبارزه است| اگر مذاکره نبود، به هدفمان نمی‌رسیدیم رئیس مجلس شورای اسلامی در گفت و گوی تلویزیونی با مردم: 📌هر آنچه را که می‌خواستیم با اقدام نظامی به دست بیاوریم، چندین برابر آن را که اصلا قابل قیاس نیست  از طریق مذاکره به دست آوردیم. 📌شما دیدید که ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، تا ساعت ۲ بامداد برای برقراری آتش‌بس نه در ضاحیه بلکه در سراسر لبنان وارد عمل شد و با آن ادبیات با نتانیاهو صحبت کرد. این نشان می‌دهد که مذاکره نیز یک روش مبارزه است؛ مهم این است که ما به هدف برسیم. 📌شغل من دیپلماسی نیست؛ من یک رزمنده‌ام. اما با روحیه و فرهنگ رزمندگی، کار دیپلماسی را دنبال می‌کنم. 📌بر اساس تفاهماتی که امضا شد، قرار بود رفع محاصره در یک دوره ۳۰ روزه انجام شود، اما ترامپ اعلام کرد که محاصره همان شب برداشته می‌شود و در عمل نیز این اتفاق افتاد. 📌این دستاورد در سایه انسجام و اقتدار به دست آمد. هدف ما این بود که فشار و آتش را از روی مردم برداریم. اگر این مذاکره انجام نمی‌شد، آیا صرفاً با شلیک یک موشک چنین اتفاقی می افتاد؟نه البته اگر آن موشک، آن شجاعت و آن اقتدار هم وجود نداشت، این موفقیت به دست نمی‌آمد. 📌این همان ۴میدانی است که گفته بودم . اگر مردم در خیابان نبودند و این انسجام و غیرت وجود نداشت، آیا من به عنوان رئیس هیئت مذاکره‌کننده و یک رزمنده می‌توانستم با چنین قدرتی سخن بگویم؟ هرگز. 📌نیروی مسلح ما نسبت به دشمن تا بن‌دندان مسلح، می‌تواند پوزه او را به خاک بمالد؛ اما بعد از خداوند تبارک و تعالی، جز با حمایت مردم این امر امکان‌پذیر بود؟ هرگز. 📮 پایگاه اطلاع‌رسانی محمدباقر قالیباف ▫️ @Ghalibaf 🔗 Ghalibaf.ir