eitaa logo
※ صافات ※
110 دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.4هزار ویدیو
44 فایل
✅ #امام‌شهید (رحمةالله‌علیه): •علاج پروپاگاندا تبیین است• #جهادتبیین یک واجب فوری و قطعی است. #اتحادمقدس #لبیک‌یاخامنه‌ای‌لبیک‌یاحسین‌است #Minab168🎒 . 🇮🇷 We stand with Palestine 🇵🇸 . ارسال نظرات: @Sarbaznz
مشاهده در ایتا
دانلود
🚨 پیام فرامرزی آقا مهم‌تر از پیام درون مرزی اونه. چون این پیام رو آمریکا و اسراییل هم دارن میبینن. و نشون میده رهبرمون حتی با رئیس جمهور خودمونم تعارف نداره. چه برسه به آمریکا. قشنگ شیرفهم کرد به دشمن که فکر نکنین شیفته مذاکره و تفاهمیم. بخوای زور بگی و پاتو از گلیمت درازتر کنی، رئیس‌جمهورمونم تاکید کرده تعهد داده بلافاصله تفاهم بی تفاهم خواهد بود... @shebrahimiii | رِسانو
شبنامه 2260 .mp3
زمان: حجم: 19.9M
🚨 آقای تحلیلگر / مهم / جزئیاتی جدید از پیام رهبر ایران / قهرمان ها بالاخره جلوی دوربین آمدند ▪️پاسخ به چند سوال مهم در خصوص پیام رهبر ایران ▪️قهرمان ها بالاخره جلوی دوربین آمدند. ▪️حمله ی عجیب و غریب به پایتخت روسیه و پیامش برای ایران ▪️دو نکته فوق مهم در خصوص پاسخ صریح رهبری به یاوه های آمریکایی ها / ما همراه باشید 🔹 قسمت 2260 @mrtahlilgar1
🔺کانال حضرت آقا در پیام رسان ایتا، ساعت ۲۱:۰۲ پیام کامل ایشان را منتشر کرد. اما بعد از ۲۰ دقیقه در عکس نوشته جدیدی که منتشر کرد، عبارت [درباره تفاهم نامه] را بعد از علی الاصول اضافه کرد. 🔹این نشان میدهد تفاوت نظر ایشان با اعضای شعام بر سر اصل مذاکره نبوده، بلکه احتمالا بر سر جزئیات تفاهم نامه بوده که با تعهد رئیس جمهور مجوز را صادر کرده اند. @Ansari_rahim
هدایت شده از بیم موج
🔰ابعاد یک پیام 🔹پیام رهبری روشن و واضح است. صریح است و با کسی رودربایستی ندارد. 🔹شجاعت از قلم آیت‌الله سیدمجتبی خامنه‌ای می‌چکد. 🔹در عین تایید دلسوزی و حسن‌نظر مسئولین مذاکره کننده، اجازه انداختن همه مسئولیت‌ها بر عهده رهبری و خرج‌کردن از اعتبار ولی‌فقیه در مسائل را به هیچ مسئولی نمی‌دهند. 🔹در چند خط هم تئوری «همه چیز با رهبری هماهنگ شده» را نفی می‌کند و هم «مذاکره به آقا تحمیل و اجبار شده» را زیر سوال می‌برد. 🔹هم به طرف‌های خارجی پیام عدم ذوق‌زدگی ایران از تفاهم را مخابره می‌کند 🔹و هم به مردم داخل کشور با تصریح به اینکه از مسئولین تعهد گرفتم و بعد اجازه تفاهم را صادر کردم، قدرت و‌ اقتدار رهبری و تسلطش بر امور را نشان می‌دهد. 🔹هم اصل دموکراسی و عدم دیکتاتوری مقام رهبری در ایران را نشان می‌دهد 🔹و هم پشت مردم نگران از سرنوشت تفاهم را قرص و محکم می‌گیرد و به آن‌ها نقش نظارتی می‌دهد. 🔹هم با اسم بردن از جبهه‌مقاومت تصریح می‌کند که مراقب سرنوشت شما هم هستیم و هم با اشاره به بی‌اعتمادی به دشمن، پیام دست به ماشه بودن و آمادگی ایران را به کسانی که باید بدانند می‌دهد. 🔹جهان چشم باز کند و ببیند؛ این رهبر مقتدر ایران است که با پیامی کوتاه و چندسطری ولی چندلایه راه را از مردم کف خیابان تا مسئولین نظام و جبهه مقاومت به همگان نشان می‌دهد و امید دشمن به دیدگاه‌ تازه و نرم در رهبری جدید انقلاب را یک‌شبه کور می‌کند. 🔹الحمدلله از این نعمت! ✍«مهدی مولایی» 🇮🇷🇮🇷🇮🇷 @bimemoj
هدایت شده از کشکول|محسن مهدیان
🔻درباره «تحمیل» بعضی‌ها از عبارت «نظر دیگری داشتم» در پیام رهبر انقلاب، بوی تحمیل استشمام کرده‌اند. این برداشت خطای عجیبی است. تحمیل دو شرط دارد: اول اینکه تحمیل‌کننده اراده تحمیل داشته باشد و دوم اینکه تحمیل‌شونده ناگزیر از پذیرش باشد. حال آنکه رهبر جامعه صریحاً می‌گویند «اجازه آن را صادر کردم». یعنی امکان مجوز ندادن هم وجود داشته است. دلیل این اجازه را هم روشن بیان می‌کنند؛ مسئولیت و تعهد رئیس‌جمهور و سایر اعضای شعام در پاسداشت حق مردم. طرف مقابل این تصمیم نیز محصول عقل جمعی نظام است. مگر وقتی مردم رئیس‌جمهور انتخاب می‌کنند، اگر فرض کنیم نظر شخصی رهبر بر فرد دیگری بوده باشد، می‌توان نام آن را تحمیل گذاشت؟ اتفاقاً امام جامعه از خروجی سازوکار قانونی و عقل جمعی حمایت می‌کنند. به نظر می‌رسد بیان این نکته در متن، کمک به دولت هم هست. پیامی روشن که این مجوز، چک سفیدامضا نیست و همه باید در تحقق شروط و تعهدات پای کار باشند. از سوی دیگر، دست دولت در برابر دشمن نیز پرتر است؛ چرا که می‌تواند بگوید از صدر تا ذیل نظام، مطالبه واحدی وجود دارد و همه بر تحقق حقوق ملت و جبهه مقاومت ایستاده‌اند. نکته مهم‌تر اینکه این پیام، فقط خطاب به دولت نیست؛ خطاب به همه ماست. معنایش این است که حتی اگر کسی پیش از این نظر دیگری داشته، اکنون که نظر نهایی رهبر بر حمایت از تصمیم جمع و مجوز صادرشده قرار گرفته، وظیفه همگان کمک به تحقق شروط و موفقیت این مسیر است. همان‌گونه که ایشان از خروجی عقل جمعی حمایت کرده‌اند، دیگران نیز باید از مجادله بر سر نظرهای پیشین عبور کنند و برای تحقق حقوق ملت، یک‌صدا و هم‌جهت عمل کنند. @mahdian_mohsen
هدایت شده از احمد صابری تولایی
زمان: حجم: 837.3K
📣📣📣📣 دو نکته مهم درباره پیام اخیر مقام معظم رهبری حتمااااا منتشر بفرمایید تا خناسان سوء استفاده نکنند https://eitaa.com/joinchat/623968257C458e20d062
هدایت شده از کرامت و بصیرت
متن و فرامتن پیام تاریخی رهبر عظیم الشأن انقلاب 🔻نکات ویژه پیام تاریخی رهبر معظم انقلاب 🔰 نکته کلیدی: مسئولیت این تفاهم با رئیس‌جمهور است. 1⃣ نکات ویژه در متن: الف) تفاهم‌نامه‌ای بین رئیس جمهوران ایران و آمریکا است ب) رهبر انقلاب طبق اصل همیشگی عدم مذاکره با آمریکا نظر دیگری داشتند ج) مسئولیت این تفاهم با رئیس‌جمهور است. د) رهبر انقلاب همراه با مردم مبعوث شده منتظر تحقق شروط گفته شده خواهند بود. 2⃣ نکات ویژه فرامتن پیام: الف) تعارف‌زدایی از عرصه سیاسی کشور ب) تاکید رییس جمهور و اعضای شعام بر مصلحت بودن این توافق ج) احترام رهبر انقلاب به نظر اعضای شعام و حفظ ساختارهای نظام د) نه به این تفاهم با بدبینی مطلق (برجام) و نه با خوش بینی مطلق (فتح الفتوح) تحلیل کنیم. ه) رهبری در این پیام هم مسئولین کشور را زیر سوال نبردند و هم خواسته شان از مردم را برای حمایت و مقاومت و مطالبه برای تحقق شروط تفاهم را مطرح کردند. ✅ دریافت اخبار و موضوعات تحلیلی در کانال کرامت و بصیرت :👇 https://eitaa.com/joinchat/2774532098Cded73a3163
🟢 پیامدهای پیام هوشمندانه و حکیمانه رهبری 🔻اعتبار مسئولین و مردم یا عدم اعتبار همه چیز گردن امام است 🔹با پیام حکیمانه و هوشمندانه رهبری اگر این توافق و تفاهم موفق شود: «مسئولین کشور اعتبار می‌گیرند.» اگر این تفاهم شکست بخورد: «کسی نمی‌تواند بگوید مسئولین صرفا مجری دستورات بوده اند.» 🔹امیدواریم صراحت بیان اماممان را به صورت اصولی و محکم و با مطالبه ی جدی و درست پیش ببریم. 🔹دستور رهبری را چماق نکنیم برای «شکستن سپر وحدت« که توصیه ی اکید امام شهید و امام حاضرمان هست. 🔹دستور رهبری را تبدیل نکنیم به «عامل تسویه حساب های سیاسی و انتخاباتی». 🔹دستور مقتدرانه رهبری را تفسیر به «ضعف و تحمیل به رهبری» نکنیم؛ رهبری که خودش میگوید من علی الاصول نظر دیگری داشتم اما به نظر مسئولین احترام گذاشتم، به معنای «ضعف رهبری و تحمیل و دست بسته بودن» نیست. ✅ رهبر عظیم الشان انقلاب: ▪️هم آمریکا را با این کار منفعل کردند ▪️هم دست خیابان را برای مراقبت هوشمندانه باز کردند ▪️ هم با «تعبیر دلسوزی و حسن نظر درباره مسئولین» مانع تهمت خیانت به مسئولین شدند ▪️و هم ساحت رهبری را از گزاره «ما در همه چیز فقط مجری دستورات رهبری بودیم» منزه کردند. 🔹اصول از نگاه امام انقلاب چیست؟ ▪️ اصول یعنی «اصل همیشگی عدم مذاکره مگر در موارد استثناء» به همین دلیل فرمودند: «مذاکره حضوری به معنای پذیرش نظر دشمن نیست». ▪️یعنی «اصل وحدت و تاکید همیشگی امام شهید و امام رشید بر اتحاد مقدس». ▪️یعنی اصل «انتقاد و مطالبه و نظارت با کسب اطلاع و لحن مناسب». ✍جعفر ولایی منش
زمان: حجم: 2.5M
برخی نکات اینجانب پیرامون پیام اخیر رهبری در ارتباط با مذاکرات رضا خانعلی زاده | بپیوندید👇 https://eitaa.com/joinchat/96731162C0fde667bcb
※ صافات ※
برخی نکات اینجانب پیرامون پیام اخیر رهبری در ارتباط با مذاکرات رضا خانعلی زاده | بپیوندید👇 https:/
📌 نکاتی بسیار کلیدی نسبت به پیام ارزشمند رهبری معظم و ضرورت توجه به تکلیف‌مون ناظر به خواست و دستور رهبری معظم بشنویم و بازنشر کنیم
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
حجت السلام مهرعلی | پیام امشب رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) یک اقدام فوق‌العاده هوشمندانه بود، زیرا بدون رد و یا تائید تفاهم‌نامه، چند هدف اساسی دنبال شد: اول اینکه موضع اصولی امام جامعه نهی هرگونه توافق با دشمن بدعهد است؛ اما به دلیل اقتضائات حکمرانی، آن را پذیرفته است. دوم اینکه پذیرش این توافق، منوط به اجرای قطعی و کامل شروط اولیه آن توسط طرف مقابل است. سوم اینکه رهبری با این کار یک برگه قدرت به تیم مذاکره کننده ایرانی ارائه کردند تا با بهره گیری از ظرفیت‌های انتقادی رهبر و مردم، امکان تقویت موضع تیم ایران فراهم گردد و زمینه یک بازیگری تهاجمی فراهم شود. چهارم اینکه در داخل کشور، شخص رهبری، قدرت نظامی و حضور میدانی مردم به عنوان ضامن عدم انحراف توافق خواهد بود و در صورت کوچکترین تخطی از شروط، آن را ملغی خواهد کرد و مخاطب این امر دشمن هم خواهد بود. پنجم اینکه تیم مذاکره کننده و شخص رئیس جمهور در خصوص هرگونه انحرافی از اصول و شروط، پاسخگو خواهند بود. ششم اینکه باز هم هزینه چنین مذاکراتی بر عهده جریان غربگرا خواهد بود و جریان انقلابی بر موضع عدم اعتماد به دشمن خواهد ایستاد. هفتمین نکته این پیام هم خطاب به کسانی است که مذاکرات را تحمیل به رهبری می نامیدند، اما رهبر انقلاب با این پیام، یک پیام اقتدار و ایستادگی و قدرت حکمرانی در جایگاه ولایت فقیه را مخابره کردند. نکته هشتم هم اینکه ایشان با این پیام تلاش کردند راه را بر اختلافات و چنددستگی احتمالی داخلی با اعلام نظارت بر آن ببندند. ✍ حجةالاسلام مهرعلی