eitaa logo
※ صافات ※
110 دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.4هزار ویدیو
44 فایل
✅ #امام‌شهید (رحمةالله‌علیه): •علاج پروپاگاندا تبیین است• #جهادتبیین یک واجب فوری و قطعی است. #اتحادمقدس #لبیک‌یاخامنه‌ای‌لبیک‌یاحسین‌است #Minab168🎒 . 🇮🇷 We stand with Palestine 🇵🇸 . ارسال نظرات: @Sarbaznz
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از محمدباقر قالیباف
پیام رئیس مجلس شورای اسلامی به رهبر معظم انقلاب اسلامی: اوامر حضرتعالی را نصب العین خود قرار می‌دهیم محضر مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله سیدمجتبی خامنه‌ای با عرض سلام و تسلیت ایام شهادت سالار شهیدان از پیام راه‌گشا و حکیمانه حضرتعالی سپاسگزاریم. این پیام نقشه‌راهی بود که بیش از گذشته روشن کرد با نهایی شدن این یادداشت تفاهم، تازه به آغاز راه سخت و پرپیچ و خمی رسیده‌ایم که باید حقوق ملت ایران و مقاومت را از دشمن بدعهد استیفا کنیم. این پیام و اعلام انتظار برای تحقق شروط تعیین شده در یادداشت تفاهم، دست ما را برای پیگیری تعهدات آمریکا پر تر کرد. ما این اوامر حضرتعالی را نصب العین خود قرار می‌دهیم و اجازه نخواهیم داد طرف مقابل با بدعهدی و زورگویی حق مردم ایران و جبهه مقاومت را مخدوش کند. براساس آموزه‌های مکتب حسینی و سیره امام شهیدمان، معتقدم جبهه توحیدی هرگز نمی‌تواند با جبهه باطل صلح کند و وظیفه همه ما این است که مقابل جبهه باطل بایستیم و در این مسیر، دیپلماسی را یکی از میدان‌های مبارزه برای ایستادگی می‌دانیم. تضمین ما برای تحقق این یاداشت تفاهم، نه بندهای آن، بلکه جان ماست که کف دست گرفته‌ایم و قدرت جمهوری اسلامی ایران که دشمن آمریکایی صهیونی در جنگ اخیر ضربات و قاطعیت آن را به عینه درک کرد. ما همان‌گونه که در مسیر گذشته مذاکرات نشان دادیم اهل ایستادگی برای تحقق شروط و خطوط قرمز تعیین شده و کسب منافع ملت ایران هستیم. مذاکره برای ما مسیر مبارزه برای گرفتن حقوق مردم ایران است و در این مسیر اگر دشمن به دنبال زیاده‌خواهی باشد ثابت کرده‌ایم که دست مان روی ماشه است و هیچ تردیدی در پاسخ کوبنده به دشمن که در جنگ اخیر طعم آن را چشیده، نداریم. درپایان از اینکه نحوه ادامه مسیر پرخطر و پیچیده مذاکرات را روشن فرمودید سپاسگزارم و امیدوارم این پیام همه آحاد جامعه را در مقابل دشمن برای تحقق شروط گفته شده در تفاهم، متحد و یکپارچه کند. رئیس مجلس شورای اسلامی محمدباقر قالیباف 📮 پایگاه اطلاع‌رسانی محمدباقر قالیباف ▫️ تلگرام | توییتر| بله | ایتا | روبیکا| آپارات ▫️ ویراستی | فارس من | روبینو| یوتیوب | ▫️سروش ▫️ @Ghalibaf 🔗 Ghalibaf.ir
تیم مذاکره کننده ایران طی رویداد های اخیر ادامه هرگونه مذاکره را کرد. از علل اصلی این اقدام آتش بس توسط رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان است. اخبار لحظه ای و موثق 👇 🛑عضوکانال‌تخصصی‌ شو👇 @secret_irib
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
ظاهرا خود حضرت آقا ایتا رو رصد می‌کنه و مدیریت کانال، بر عهده‌ی خود ایشونه😂 از دیشب شاهد این هستیم که کلمه‌ی علی الاصول چطور تفسیر و تبدیل به دعوای سیاسی شده! عده‌ای تفسیر کردن [فدای مظلومیتت آقاجون، تو علی الاصول می‌خواستی جنگ کنی و...] ولی در کمال تعجب کانال رهبر عزیز، عبارت [تفاهمنامه] رو بعد از کلمه‌ی علی الاصول بکار بردن تا بار دیگر، دهان پیروان نظریه‌ی تحمیل به رهبری، حصرخانگی، بدون اذن رهبری و کودتاشده رو مهر موم بزنن... برادران، خواهران! رهبری مظلوم نیست، اتفاقا خیلی صریح و مقتدره حالا مدام با تفسیرهای متوهمانه ظلم در حق رهبری کنید!! ✍ طنین
*🔴پیام پزشکیان در واکنش به پیام رهبر انقلاب در تبیین مذاکرات پیش رو* ‌ ‌ متن پیام پزشکیان: ♦️پیام روشنگرانه و صریح مقام معظم رهبری خطاب به ملت پرشور و وفادار ایران مسئولیت همه اجزای مؤثر در فرآیند مذاکره پیش رو را تبیین کرد. توجه مهرافزای معظم‌له مبنی بر تلاش‌های دلسوزانه و حسن نظر مسئولین امر و صدور اجازه برای آغاز مذاکره در جهت تحصیل منفعت برای ملت ایران اسباب خرسندی و رضایت همه خدمتگزاران ملت ایران است. بدیهی است اینجانب به عنوان رئیس جمهور و رئیس شورای امنیت ملی به همراه سایر اعضای این شورا خود را متعهد به توجه حداکثری نسبت به دغدغه‌های معظم‌له و حراست از حقوق ملت ایران و جبهه مقاومت می‌دانیم. ‌ ♦️بی‌تردید خط قرمز مسئولین منافع ملی و پاسداشت عزت، شرافت و اقتدار ملت رشید ایران است و با توجه حداکثری تیم مذاکره کننده نسبت به جزئیات مذاکره و رجای واثق به فضل و عنایت پروردگار، پیروزی بزرگ حاصل خواهد شد. انشاالله ‌ مسعود پزشکیان رئیس جمهوری اسلامی ایران
🔺عراقچی: پیام حکیمانۀ رهبری را ارج می‌نهم و تمام توان دستگاه سیاست خارجی را در راستای منافع ملی به‌کار خواهم گرفت 🔹پیام حکیمانه و راهگشای حضرت‌عالی چراغ راه تمامی کارگزاران سیاست خارجی کشور است و اینجانب قدردان رهنمودها، تدابیر و حمایت‌های ارزشمند حضرت‌عالی هستم. 🔹این هدایت‌های دلسوزانه، بدون تردید پشتوانه‌ای استوار برای صیانت از عزت ملی، پاسداری از حقوق ملت بزرگ ایران و پیشبرد مسئولانه آرمان‌های انقلاب اسلامی خواهد بود. 🔹با استعانت از خداوند متعال و ائمه اطهار، اطمینان می‌دهم تمامی توان دستگاه سیاست خارجی کشور در راستای تأمین منافع عالیه ایران، حفظ حقوق ملت شریف ایران و پاسداری از عزت، استقلال و اقتدار این سرزمین، در چارچوب اصول و مبانی مورد نظر حضرت عالی به کار گرفته خواهد شد و از هیچ تلاشی برای تحقق این اهداف و صیانت از مصالح ملی فروگذار نخواهیم کرد.
⚠️🚨درجه بالای ولایت‌مداری این است که حتی اگر حق نظر دادن داشته باشی 👈 نظر ولیّ جامعه را بر نظر خود مقدّم کنی... 🙏اما دوستان، عزیزان 🚨اگر قانون اساسی جمهوری اسلامی را قبول دارید👇 اگر این قانون را مطابق شریعت اسلام می‌دانید👇 قبول کنید که در این قانون برای رئیس جمهور و اعضای شورای عالی امنیت ملّی هم اظهار نظر قرار داده شده. ✅یعنی می‌توانند قانوناً نظر خود را بگویند. طرحِ نظر در آن جایگاه قانونی، ولو با نظر رهبر یکسان نباشد ❌خلاف شرع نیست ❌خیانت نیست ❌سرپیچی از ولایت نیست. ⚠️حال چرا رهبری اجازه می‌دهد نظر آنها محقق شود؟👇 😊چون اگر قرار باشد حرف اول و آخر را رهبری بزند، دیگر چه نیازی به شورا بود؟ چرا این شورا با این بَسط ید را در قانون اساسی جا دادند؟! ⚠️🚨نکته‌ای که از روز اول بر آن تأکید کردیم:👇 چنانچه یک تصمیمی در حاکمیت، منافع ملّت و نظام را با خطر جدی مواجه کند، رهبری اجازه نمی‌دهند. در اینجا هم با رئیس جمهور شرط کرده‌اند و اگر شروط محقق نشد، اجازه ملغی خواهد شد. همین ╭┅───────┅╮ @porseshgar 📻🌿📮°  ╰┅───────┅╯
هدایت شده از رستگار
بسم الله الرحمن الرحیم در خصوص پیام بسیار مهم و پر از نکات حکیمانه امام عزیزمان باید عرض بکنم که: اولا حضرت آقا، ترامپ رو بسیار تحقیر کرد ، با این بیان که، ترامپ را در حد و اندازه ای ندانست که رهبری در مقابل اوقرار بگیرد و این خود بزرگترین تحقیر یه ابرقدرتی است که مدعی ریاست جهان است. نکته دوم این است که: پیروز میدان ماییم و اونی که به استیصال رسیده و شکست خورده آمریکایی ها هستند وآنها بودند که در خواست تفاهم نامه کردند نکته سوم این است که: مسئولین جمهوری اسلامی ایران دلسوزند و از روی حسن نظر این کار رو انجام دادند و نباید با حرف های زشت و زننده که متاسفانه بعضا شنیده میشود این حسن نظرها را مورد حجمه قرار بگیرد نکته چهارم این است که ولی فقیه همانطور که سیره امامین انقلاب امام راحل و امام شهید بوده یعنی عمیقاً معتقد به مردم سالاری دینی بودند و پذیرش نظر کارشناسان نکته پنجم هم این است که: ما همواره باید نظارت بکنیم بر اجرایی شدن این تفاهم نامه، چون دشمن ما یک دشمن بدعهدیست، دشمن بد سابقه ایست و نکته آخر هم اینست که: این مبارزه ادامه دارد و پایان ناپذیراست ونشست حضوری با دشمن به منزله پذیرش نظر دشمن نیست و انشالله تا ظهور حضرت حجت عج مبارزه با استکبار ادامه داره و انشالله مابه پیروزی نهایی خواهیم رسید عبدالرضا رستگار ✅ به ما بپیوندید👇 @rastegar_1
کاخ سفید در بیانیه‌ای گفته علی‌رغم لغو سفر جی دی ونس به سوئیس، ایالات متحده انتظار دارد مذاکرات فنی با ایران در اسرع وقت آغاز شود. 📍قضیه اسرائیل و شروع عملیات‌هاش درلبنان باعث شد ایران سفر به سوئیس رو کنسل کنه ، و این شروع درگیری‌های بیشتر رو رقم میزنه. اخبار لحظه ای و موثق 👇 🛑عضوکانال‌تخصصی‌ شو👇 @secret_irib