مقامات آمریکا و ایران، با میانجیگری پاکستان و قطر، در حال برگزاری مذاکراتی در سوئیس هستند که انتظار میرود تا نیمهشب ادامه یابد.
بحثها بر اجرای آتشبس در لبنان، حفظ باز بودن تنگه هرمز، مسائل مربوط به توافق هستهای و اجرای تفاهمنامه متمرکز بوده است.
یک دیپلمات آمریکایی گفت پیشرفتهایی حاصل شده، همه طرفها به طور کلی راضی هستند و این مذاکرات به ایجاد اعتماد کمک میکند.
انتظار میرود جلسات در سطح ارشد تا دوشنبه به پایان برسد و تیمهای فنی پس از آن به مذاکرات ادامه دهند.
منبع: باراک راوید صهیونیست
الحدث به نقل از منابع آگاه: بیانیه مشترک آمریکا، قطر، پاکستان و ایران درباره مذاکرات تا دقایقی دیگر منتشر خواهد شد