هدایت شده از ~ کُنجِ صَبوری ~
یه جا نوشته بود:
{الإنسان يتألم بالوهم، أكثر مما يتألم بالحقيقة.}
"انسان در خيال و وَهم خود بيشتر آسيب میبیند تا در واقعیت!"
_ بس کن انسان، بس کن!
پیشی خونه صبا و خانواده⭐️
بهترین زمان برای نقاشی کشیدن؟ ۱۲ و نیم شب✨
الان تموم شد🦦
فردا(یعنی صبح)میذارمش اینجا
پیشی خونه صبا و خانواده⭐️
#ART 🕊⭐️
ته خلاقیت من توی عکاسی از نقاشیام:
دوست دارم از آدمای معروف اسکچ بزنم ببینم میتونم طوری بکشم که با دیدنش وایبشو بهتون بده یا نه
هرچند که همین تو این مورد باید زیاد تمرین کنم
ریکشنم:زدن کتاب محکم چند بار به زمین،داد زدن و فحش دادن به کل داستان و کتاب و سپس گرفتن سر در دست و اشکی شدن چشم
آخرای کتاب تاج دوقلو هام و اونایی که خوندن میدونند دارم برای کدوم بخش زار میزنم