دوم؟
کتابی که دیروز توی اینستاگرام باهاش آشنا شدم و خیلییی دلم خواست که بخونمش رو رفتم توی باسلام قیمت بگیرم. سفارش ندادم، ولی رزق اولین روضه محرم امسالم شد:))))
و از اونجا خریدمش. فکر نمیکردم انقدر زود صاحبش بشم. کاش انگیزهای بشه برای شروع دوباره کتاب خوندن.
دیشب بعد از مدتها، این دلتنگی و بغض سنگین من شکست و تونستم برای امام حسینم گریه کنم. چقدر خوبه محرم
چقدر این غم، آرامش میده.
تنها غمی که نمیخوام غم آخرم باشه.
هدایت شده از ᴵᴿᴬᴺ⁺ | مریم خالقی
47.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ایران بعد از شهادت رهبر انقلاب چگونه است؟
- ایران بعد از صد روز: