eitaa logo
دید در شب
617 دنبال‌کننده
476 عکس
292 ویدیو
7 فایل
آنچه برای رسیدن به هدفتان در این دنیای تاریک نیاز دارید.. حجت الاسلام رجبی... ارتباط با ادمین @rajabi_h
مشاهده در ایتا
دانلود
8.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚨⚠️یک جریان سیاسی مذاکرات را دلیل شهادت رهبر انقلاب معرفی می کنند با این منطق که مسئولین ما فریب مذاکرات رو خوردند و فکر میکردند جنگ نمیشه و به خاطر همین آماده جنگ نشدند!!! این صحبت های آقای عراقچی رو با دقت گوش کنید که برای قبل از جنگه... وقتی آقای عراقچی میگه امکان فریب هست یعنی مسئولین نظامی ما این رو نمی دونستند؟؟ قطعا می دونستند ولی خب باید قبول کنیم از لحاظ اطلاعاتی دشمن ما ابزار قدرتمندتری داشت. دکتر سعید لیلاز هم در مصاحبه گفتند شهید لاریجانی چند ماه قبل از جنگ به ما گفتند که قطعا جنگ میشه. @saddena
دید در شب
🚨⚠️یک جریان سیاسی مذاکرات را دلیل شهادت رهبر انقلاب معرفی می کنند با این منطق که مسئولین ما فریب مذ
اگر میکروفون داشتم میتونستم یک شبانه روز در مورد اتفاقات روز صبحت کنم... ولی خوشحالم که انقدر شجاعت دارم که بگم من نه سواد نظامی دارم و نه اطلاعاتم برای تحلیل کافیه.. اگر تموم کسانی که در این حوزه سواد ندارند سکوت میکردند وضعیت بهتری داشتیم.
دلم برای شنیدن شعار الله اکبر مرگ بر امریکا مرگ بر اسراییل و... تنگ شده... دقت کردید به این ماجرا که این شعارها گفتنشون چقدر کم شده و تمرکز اصلی رفته سوی مسئولان؟ قطعا جاسوسان موساد و سیا این نکات رو به بالادستی‌های خودشان می‌رسانند.. @saddena
19.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 تقدیر فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از حضور مردم مبعوث شده در طول ۱۰۰ شب در میدان 🚨🚨به جملات سید مجید دقت کردید؟! ☝️ 👌با پیوند زدن ، و دشمن رو از صحنه تلاش مذبوحانه خودش خارج بکنیم.... @saddena
اوناییکه میگفتن لبنان رو تنها گذاشتیم الان کجا هستند؟ جالبه که حملات دیروز قبل از اجرا با حمایت قاطع اقایان قالیباف و عراقچی انجام شد. همان‌هایی که یک عده می‌گفتند در مذاکرات لبنان را فروختند!!! بارها گفتم تحلیل‌هایی که میشه با اطلاعات ناقص و یا گاهی از روی غرض‌های سیاسی و دعواهای جناحیه. @saddena
نفهمیدیم وسط جنگیم یا ایام تبلیغات انتخاباتی...!!! تخریب‌ها دقیقا شبیه همان روزهاست.. @saddena
حزب الله-AudioConverter.mp3
زمان: حجم: 3.1M
▫️▫️▫️▫️ ❓مگه خون مردم لبنان از خون مردم بندرعباس رنگین تر بود که به خاطر اونها وارد جنگ با اسرائیل شدیم؟ @saddena
یک روزی با خودم میگفتم امثال ظریف و روحانی‌ منافق هستند! اشتباه میکردم! اونها که ظاهر و باطن کلامشون یکی‌بود. به صراحت مواضع خودشون رو می‌گفتند حتی اگر مواضع بدی داشتند. اما این روزها که عده‌ای رو می‌بینم سالهاست خودشان را مطیع محض رهبری معرفی‌ می‌کنند ولی به راحتی در حال ایجاد شکاف در جامعه هستند معنای منافق رو می‌فهمم. آنها به راحتی در خیابان و رسانه‌هایشان نهادهای مختلف کشور رو زیر سوال می‌برند و تمام کشور را خائن معرفی می‌کنند. تا سال قبل نهایت زورشان به دولت و هیئت رییسه‌ی مجلس می‌رسید اما در روزهای اخیر وقیحانه پشت تریبون و در میان سخنانشان شعام و نیروهای مسلح را هم زیر سوال می‌بزند! دیشب در میان خیابان وارد بحث با شخصی شدم. عجیب اونجایی بود که برای اثبات حرفم از یکی‌ از‌بیانیه‌های نیروهای مسلح استفاده کردم و آن شخصِ پرچم به دست با تمام توان فریاد زد من نیروهای مسلح و قبول ندارم!!!! این نتیجه‌ی صحبت‌های همان نماینده‌ایست که پشت تریبون نهادهای امنیتی رو تحقیر میکرد و انها را زیر سوال می‌برد. این نفاق بسیاااااار خطرناک‌تر از خیانت‌های روحانی‌ست.. این پیام در این جا می‌ماند و به زودی دوباره به سراغش میام تا ثابت کنم حرفم درسته.. @saddena
وَإِنْ جَنَحُوا لِلسَّلْمِ فَاجْنَحْ لَهَا وَتَوَكَّلْ عَلَى اللَّهِ ۚ إِنَّهُ هُوَ السَّمِيعُ الْعَلِيمُ و اگر دشمنان به صلح گرایند، تو هم به صلح گرای، و بر خدا توکل کن، که یقیناً او شنوا و داناست. وَإِنْ يُرِيدُوا أَنْ يَخْدَعُوكَ فَإِنَّ حَسْبَكَ اللَّهُ ۚ هُوَ الَّذِي أَيَّدَكَ بِنَصْرِهِ وَبِالْمُؤْمِنِينَ و اگر بخواهند [در زمینه صلح و آشتی] تو را بفریبند، یقیناً خدا تو را بس است؛ اوست کسی که تو را با یاری خود و به وسیله مؤمنان نیرومند ساخت ۶۱ و ۶۲ انفال @namazmt
حرف‌های ترامپ رو هیچ کسی در دنیا قبول نمی‌کنه جز یه عده مدیران کانال ایتا و بعضی افراد متاسفانه تریبون‌دار! اونم جهت تخریب مسئولین! ترامپ به خوبی می‌دونه تنها چیزی که میتونه اونو به هدفش برسونه اختلافات داخلی در ایرانه و قشنگ با توییت‌هاش بخش مهمی از این پازل رو تکمیل می‌کنه. @saddena
روزی‌که دشمن حس کنه توی خیابون به جون خودمون و مسئولان خودمون افتادیم بهترین زمان برای حمله کردن به ایران خواهد بود.... چیزی که امشب‌در خیابان می‌بینیم نقد نیست! عمدتا توهین و تحقیر مسئولینه! مسئولینی که یک ساله در شرایط جنگی‌ بار کشور رو با تموم سختیهاش یه دوش کشیدند. البته نقدهایی وارد است ولی امشب در حال دیدن توهین هستیم نه نقد! بماند به یادگار.. @saddena
زمان: حجم: 607.7K
▫️▫️▫️▫️ ✨ پاسخ به یک شبهه‌ی بسیار مهم که این‌شب‌ها دونستش خیلی به کارتون میاد! @saddena