eitaa logo
مدرسه علمیه امام حسین "علیه السّلام"
209 دنبال‌کننده
2.3هزار عکس
670 ویدیو
78 فایل
مدرسه علمیه امام حسین "علیه السلام" (سفیران هدایت) #شهرستان_بابل؛ پذیرش طلبه با مدرک دیپلم و بالاتر با مجوز سه رشته تخصصی سطح ۳ حوزه علمیه؛ جهت ثبت نام در این مدرسه یا شرکت در رشته های تخصصی با معاون محترم آموزش تماس بگیرید. 09115221507
مشاهده در ایتا
دانلود
12.71M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 دوربین مخفی | مردم فهمیدن، دیگه کسی توی هیئت‌ها شرکت نمیکنه ! •┈┈••••✾•🔹📚🔸•✾•••┈┈• 🔰معاونت تهذیب و تربیت مدرسه علمیه امام حسین "علیه السّلام" https://eitaa.com/safirn_gatab
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✅شرایط جدید هتل ولایت در مشهد مقدس بر اساس دهک بندی دولتی برای طلاب محترم اعلام شد. 🔰مدرسه علمیه امام حسین "علیه السّلام" https://eitaa.com/safirn_gatab
10.05M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎙 پادکست| "اشک چشم" صوتی که می‌شنوید بخشی از سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین عاملی در رابطه با عزاداری و اشک چشم برای امام حسین(ع) است. 🔰معاونت تهذیب و تربیت مدرسه علمیه امام حسین "علیه السّلام" https://eitaa.com/safirn_gatab
❇️ توصیه‌ای از امام کاظم (علیه السلام) درباره دین 🔻امام کاظم علیه السلام: تَفَـقَّـهُوا فی دیـنِ اللّه، فَإنَّ الْفِقْهَ مِفْتاحُ الْبَصیرَةِ وَ تَمامُ الْعِبادَةِ ❇️ در دین خـدا دانا شوید؛ هـمانا دین شـناسی و فـقه، کلید بصیرت و کمال عبادت است. 📚مسند الامام الکاظم علیه السلام، ج ۳ ص ۲۴۹. •┈┈••✾••┈┈• 🔰معاونت تهذیب و تربیت مدرسه علمیه امام حسین "علیه السّلام" https://eitaa.com/safirn_gatab
مدرسه علمیه امام حسین "علیه السّلام"
🏴قالَ رَسُولُ الله "صلّى اللّه علیه و آله": «اِنَّ لِقَتْلِ الْحُسَیْنِ "علیه السّلام" حَرارَةً فى
سروران گرامی؛ عزاداری های شما مورد تسکین قلب محزون حضرت ولی عصر "عجل الله فرجه"؛ جهت یادآوری مجدداً این پیام تقدیم میگردد. وفقکم الله
🔻وضعیت امروز حجاب در جمهوری اسلامی افتخارآمیز است؛ آن هم بسیار افتخارآمیز!حامد میرزائی فعال رسانه‌ای: 🔹در این چند اسلاید، می‌خواهم توضیح دهم که گرچه وضعیت حجاب ما، با ایدئال اسلام فاصله دارد، لیکن همین وضعیت موجود به گونه‌ای است که نه جای امیدواری برای دشمنان باقی می‌گذارد، و نه جای ناامیدی برای دوستان. این وضعیتی است که می‌تواند سرمشق دیگران قرار گیرد. 🔹اولاً اکثریت قاطع مردم ایران، همچنان به ایده حجاب باور دارند، و در عمل نیز پای‌بند هستند. در این گزاره، مردم ایران منحصر نیستند به آدم‌های توی خیابان‌های شمال شهر تهران. کلا‌ن‌شهرها هم منحصر به تهران نیستند؛ و شهرهای ایران هم منحصر به کلان‌شهرها نیستند. مردم‌نگاری مجموع شهرها و روستاهای ایران، چیز دیگری را نشان می‌دهد. 🔹همچنین باور و پای‌بندی به ایده حجاب، منحصر به استفاده از چادر و حجاب برتر نیست. مانتویی‌های با مقنعه، روسری و شال را هم در بر می‌گیرد. همچنین بعد از بلوای زن، زندگی، آزادی، تمام ضعیف‌الحجاب‌ها و شل‌حجاب‌ها را هم شامل می‌شود؛ آدم‌های عجیبی که حتی در موقعیت‌های غیرامنیتی، دست از حجاب خود نمی‌کشند. 🔹از آن‌سو، هم‌اکنون دیگر اظهر من الشمس است که حجاب (و‌ حجاب قانونی) از سیاسی‌ترین وجوه زیستن و بودن آدم‌ها در ایران است و جایگاه واضح تمدنی دارد. حجاب در خلأ نیست، و می‌بایست آن را در نسبت با دو فشار حداکثری سنجید. 🔹فشار حداکثری اول، سیاست‌های اقتصادی جهانی در صنعت برهنگی و پورنوگرافی است. مسئله برهنگی و مسائل جنسی، همواره در طول تاریخ وجود داشته و شاید تا انتها هم وجود داشته باشد. لیکن هیچ‌گاه ساز و برگی در حد یک صنعت -که در ردیف چند صنعت پرسود جهان باشد- نداشته. سیاست حجاب و وضعیت حجاب ایران، باید در نسبت با چنین فشاری سنجیده شود. 🔹فشار حداکثری دوم، آن فشارهای مختص ملت ایران است، بلاهای عظیمی که پروردگار عالم، ملت ایران را شایسته ابتلا به آنها دانسته؛ از تحریم اقتصادی، و سنگ‌اندازی سیاسی-امنیتی گرفته تا تهدیدهای روانی و پروژه‌های فرهنگی-رسانه‌ای دشمنان. چنین وضعیتی، در کنار معرفی جمهوری اسلامی به‌عنوان مسبّب تمام مشکلات عالم از ازل تا ابد، یقیناً در پای‌بندی بخش‌هایی از مردم نسبت به سیاست‌های رسمی جمهوری اسلامی اثر می‌گذارد. 🔹هرگاه این دو فشار حداکثری برطرف شد، و تبعات دنباله‌دار و‌ مزمن آن، جبران گردید، آنگاه می‌توان وضعیت حجاب در ایران را با ایدئال‌های اسلامی مقایسه کرد، و آنگاه در صورت لزوم، جمهوری اسلامی را ملامت کرد. 🔹از طرفی باید دقت کرد که هنجارشکنی‌های امروز اقلیت مرفه و نوکیسه، و آنچه ما به‌عنوان بی‌حجابی می‌شناسیم، گرچه حرام شرعی و حرام سیاسی است، اما کعبه آمال و آرزوهای دشمنان نیست. خواسته دشمن یقیناً چیزی در حول و حوش «بی‌حجابی سر» نیست. خواسته آنان، حداقلش «بی‌حجابی نرمال غربی» و حداکثرش، «بی‌بندوباری کامل» است. آن بی‌حجابی که همواره شالش دور گردنش است، تفاوتی ندارد با بی‌حجاب‌های نرمال دنیا؟ دشمن با آن همه هزینه سیاسی و اقتصادی و فرهنگی و رسانه‌ای نتوانسته ایده مطلوبش را محقق کند. این جای امیدواری ندارد؟ 🔹همچنین بی‌حجاب‌ها، گرچه همگی کنش سیاسی می‌کنند، اما همگی واقف به ابعاد سیاسی-امنیتی کار خود نیستند. آنها ممکن است بی‌حجابی خود را کنشی فرهنگی و اجتماعی بدانند تا سیاسی. این نوع بی‌حجابی، برآمده از آگاهی کاذب، و یا ماجراجویی‌های نوجوانانه است. از این رو، راه دیالوگ با درصد بالایی از بی‌حجابان باز است، و امکان مفاهمه و تغییر نظر آنها وجود دارد. مشکل اصلی جمهوری اسلامی، بی‌حجابان سیاسی هستند. 🔹تمام شد! پدیده خارق‌العاده این روزهای جمهوری اسلامی، وجود جمعیت انبوه معتقد و پای‌بند به حجاب در جامعه است؛ و نه مشاهده هنجارشکنان خرده‌پای در اقلیت. معجزه، دیدن چادری‌های خیابان‌های شمال تهران است، نه برعکس! جمهوری اسلامی هنوز -به‌تمامی‌اش- در جهان مستقر نشده، و مبارزه انقلابی‌اش در همه حوزه‌ها -از جمله حجاب- ادامه دارد. شکست بلوای زن، زندگی، آزادی می‌تواند خیزش دوم مردم انقلابی ایران برای تثبیت حجاب باشد. 🔰معاونت پژوهش مدرسه علمیه امام حسین "علیه السّلام" https://eitaa.com/safirn_gatab
بسم الله الرحمن الرحیم ۱۷ مرداد؛ "روز ملی خبرنگار" گرامی باد.! [["شورای فرهنگ عمومی ایران" در اولین سالگرد شهادت مظلومانه و غریبانه محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران در افغانستان(۱۳۷۷ش) "هفده مرداد را روز خبرنگار" نامید. در این روز هر ساله برای قدردانی و پاسداشت زحمات خبرنگاران برنامه‌هایی تدارک دیده می‌شود.!]] ✅دانستن حق بشر است.دانایی، مقدمه اقدامات است.انسان، ابتدا در پی هرگونه اقدامی باید مطلع از آن هدف و سپس چگونگی اقدام باشد. بی تردید اطلاع یابی، پلکان صعود به نهایت خواسته ها و مقصودهاست.مطلع بودن از وضعیت فردی و اجتماعی، خود از جمله راهبردهاست. ✅خبرنگاران در موقعیتی هستند که می توانند روند رسیدن به اهداف جامعه را سهولت بخشند و بهینه سازی در روال جامعه را تضمین نمایند. ✅هرچند خبرنگار خود در معرض خطر و حوادث قرار دارد اما خروجی اقدامات او می تواند امنیت و آرامش مردم و حیات را به ارمغان آورد. دنیا مملوّ است از خبر و حوادث.این خبرنگار است که توانایی این را دارد تا دیگر همنوعان خویش در سراسر گیتی را مطلع از اوضاع نموده و ایشان را در رسیدن به نیّات و اهداف بشری مساعدت نماید. ✅خبرهای مثبت و خبرهای منفی را چنانچه انسان در اطلاع باشد در تصمیم گیری ها بهتر می تواند مواجه شود.خبرنگار درحرفه خود اگرصداقت را لحاظ نماید جامعه در اتّخاذ تصمیم خویش قاطعانه تر جلو می رود ولی اگر اخبار دچار خدشه و نیرنگ و نادرستی باشد ایشان را عاجز و ناتوان می سازد. ✅ما مدیون خبر خبرنگاران هستیم. خبر؛ آدمی را پیشرانه است.جایگاه خبرنگار بس عظیم و ظریف است. تمامی بشر شایدهرگز درعمر خویش نتوانند و یا نخواهند به سرتاسر ۲۱۱ کشور جهان بروند و از نزدیک ببینند اما این وجود نازنین خبرنگاران جهان است که کل جهان را در اختیارشان می گذرانند و می بینند و مطلع می شوند و سپس در پی اقدامات و امور خویش می پردازند. ✅اثر خبر خبرنگاران چنان موثر است که توانایی تبدیل کاه به کوه و نیز دگرگونی کوه به کاه را با خود بهمراه دارد.!! اثربخشی اخبار برای همه مردم، ژرف و موثر است و در آن تردیدی نیست. چه خوب است که خبر و خبررسانی از کانال راستی و درستی و اطمینان بخشی باشد.چرا کذب و ناراستی، خوره اذهان عمومی است. ✅در بیست و یکمین روز از ماه محرم الحرام حسینی هستیم. اگر زینب کبری سلام الله علیها خبرنگار حقیقی نهضت سرخ عاشورا نبود چه بسا اهداف راستین آن نهضت، به نامفهومی و به کج راهگی می رفت ولی وجود آن خبرنگار و شاهد عینی صحرای نینوا بود که در مجلس مسموم عبیدالله بن زیاد در دارالاماره مزوّرانه کوفه و یزید بن معاویه در کاخ سبزِ(سیاه فام) دمشق و در واقع به تاریخ، حقیقت رستاخیز حسین علیه السلام را معرفی کرد. ☆سعید رهنمائیان⚘ دبیر شورای فرهنگ عمومی بخش گتاب بابل ۱۴۰۲/۵/۱۷ 🔰معاونت پژوهش مدرسه علمیه امام حسین "علیه السّلام" https://eitaa.com/safirn_gatab
🔸 زینب، زینب غم بر سر غم که دید؟ زینب، زینب زحمت که فزون کشید؟ زینب، زینب بر ناقه بی جهاز گردید سوار که از ستم یزید؟ زینب، زینب که پیش نظر برادر خود را دید در کرب و بلا شهید؟ زینب، زینب از کرب و بلا به کوفه، از کوفه به شام در خار که می دوید؟ زینب، زینب که داغ و غم و اسیری و ماتم را از روز ازل خرید؟ زینب، زینب که امّت روسیاه را کرد به حشر یکسر همه روسفید؟ زینب، زینب که از غم داغ شش برادر بر تن پیراهن جان درید؟ زینب، زینب که بود جوان هنوز در کرب و بلا از داغ قدش خمید؟ زینب، زینب که گریه نمود بیشتر؟ قارانی تا مرثیه ات شنید زینب، زینب 🔹شیخ محمد حسن سیرجانی کرمانی معروف به نبی السارقین و متخلص به (قارانی) 🔰معاونت تهذیب و تربیت مدرسه علمیه امام حسین "علیه السّلام" https://eitaa.com/safirn_gatab