گاهی بعضی آدما توی زندگیمون هستن یه مدت باهم خوبیم و همه چیز عالیه ولی یکسری اتفاقات پیش میاد که تو از اون فرد فاصله میگیری و هم کلام نمیشی باهاش
ولی بیاین اینطوری فکر کنیم که اون اتفاقات اگر نبود باهام بودید
پس فاصله دلیلی بر خوب یا بد بودن شما یا طرف مقابلتون نیست
حرف بزنید با و دلیل رفتارش رو بپرسید
قطعا هر دو اشتباهاتی داشتیم...
اندکی تامل!
هدایت شده از KHAMENEI.IR
14.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹 لحظه ورود رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی(ره) در مراسم عزاداری شب عاشورای حسینی
💻 Farsi.Khamenei.ir