eitaa logo
شیخ علی خودمون @salehi
63 دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
2.2هزار ویدیو
4 فایل
سلام به همه اعضا محترم : این کانال بنا بر درخواست سایت شمع راه اندازی شد موضوعات علمی ،فرهنگی،سیاسی،اجتماعی،بهداشتی،طب سنتی،اسلامی،اطلاع رسانی،جهادتبیین وبصیرت افزایی و مطالب متنوع ،گوناگون و مفید بارگذاری خواهد شد امیدوارم مورد استفاده قرار گیرد.
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از فتبارک الله
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 حضور کارشناس هواشناسی آمریکایی با بچه‌ی بسته به پشتش در برنامه تلویزیونی ⚠️ زنان جامعه ما را با ترویج مُدهای احمقانه از اجرای نقش فرزندآوری و تربیت فرزند به سوی سگ پروری می‌کشانند؛😔 آن وقت با طراحی و اجرای صحنه‌هایی مانند این در تلویزیون‌های خودشان، اهمیت و ارزشمندی نقش مادری را در جامعه خود ترویج می کنند.!.. https://eitaa.com/dactor_karimi
هدایت شده از محمدحسنی
▪️سر و ته بحث آقای قالیباف ✍دکتر سعدالله زارعی قصد نداشتم وارد این بحث شوم و اصولا" سعیم این است که در چنین مواردی که ورود باعث تلخکامی دوستی می شود ، سکوت کنم . گاهی سکوت سبب شرکت در ظلمی می شود، سر و ته بحث آقای قالیباف چهار چیز است ؛ - زندگی اشرافی - مقابل بعضی لوایح قرار داشتن - وضع فرزندان - ماجرای سیسمونی نوه ۱ - زندگی اشرافی ، وی با توجه به مسئولیت های سنگینی که داشته می توانسته بصورت خیلی عادی زندگی مرفهی داشته باشد که البته از مدیر جهادی و انقلابی پذیرفته نیست بدون آنکه چنین چیزی خلاف شرع یا عرف باشد . زندگی اشرافی در زمانه ما سه وجه دارد ؛ اسراف در خرج کردن ، منزل آنچنانی و خودرو غیر متعارف اما قالیباف در این سه وجه چطور است ؟ منزل او در شهرک شهید دقایقی است . من منزل او نرفته ام اما منزل شهید سلیمانی ، منزل آیت الله موحدی کرمانی و منزل محسن رضایی که کاملا" شبیه منزل قالیباف است رفته ام و انصافا" منزل متعارفی است که سپاه در اختیار آنان قرار داده است خودرو وی پژوپارس است که متعارف می باشد هیچ گزارش مستندی در باره مخارج غیر متعارف او ندیده ام . یک بار اخیرا" برای توضیح جنگ غزه به دفترش دعوت شدم در خیابان شهید عراقی که واقعا" منزلی کوچک و محقرانه بود . در این جلسه خیلی متواضعانه پرسید مجلس برای کمک به غزه چه کاری می تواند بکند . مواردی عرض شد و واقعا در زمانی کوتاه دنبال شد . ۲ - در مورد توقف بعضی لوایح که به دلیل وجود اشکالات صلاح نظام در اصلاح آن ها بود ، وی به دستور عمل کرد ولی اصلا" نگفت دستور است و فشارهای زیاد را بر خود هموار کرد و دم نزد . ۳ - در مورد فرزندی که سنش به چهل رسیده و ما بطور غیر منطقی پدر را مسئول کار پسر می دانیم واقعا هنوز معلوم نیست پسر چه کار منکری مرتکب شده و پدر در این منکر چه نقشی داشته است . بله یک وقت پسر از موقعیت پدر سوء استفاده می کند و اگر این رابطه نبود آن استفاده واقع نمی شد یک موقع از استفاده یا استفاده سوئی حرف می زنیم که جمع کثیری بدون نسبت یا با نسبت انجام می دهند و یکی هم فرزند یک یا چند مسئول است در اینجا پدری را قطعا" شریک جرم پسر و مشارکت کننده در آن دانستن درست نیست . سکوت ظاهری پدر در چنین مواردی ، ملاکی برای راضی شمردن پدر از موضوع نیست . سخن گفتن چنین پدری هم تمام کننده جوی که ساخته شده نیست چون جو سازان از هر کلمه توضیحی باز داستان تازه ای ساز می کنند . ۴ - در مورد سفر دختری که شوهر دارد و به یک سفر خارجی دارای روابط حسنه با ایران رفته و به فرض خریدهایی هم کرده است ، مثل خرید سیسمونی ، باز همین نکات وجود دارد اولا" از جنبه انقلابی درست نیست ، ثانیا" خلاف شرع و عرفی رخ نداده است ، ثالثا" به فرض خلاف بودن به پدر ربط ندارد ، رابعا" هیچ دلیلی بر رضایت پدر و توان او از بازداشتن دختر و داماد وجود ندارد ، خامسا دلیلی بر اظهار مخالفت علنی پدر از فعل دختر و دامادی که زندگی مستقلی دارند وجود ندارد سادسا" هیچ نشانه ای از عدم اعتراض پدر به فعل دختر و داماد در اختیار نداریم . اما اما اما عملکرد قالیباف در مسئولیت های مختلف پیش روی ماست عملکردی که به صفت پرکاری ، امانتداری ، جهادی بودن و انقلابی بودن متصف شده است و چه ملاکی برای داوری منصفانه از این ها پر ارج تر است ؟ آیا روایت رهبری برای ما به اندازه روایت سیسمونی هم حجیت ندارد ؟ آیا آماج قرار دادن این مدیر توسط دشمنان شناخته شده کافی نیست تا ما در چنین جایی نایستیم ؟ قالیباف یکی از معدود تکیه گاه های قطعی حاج قاسم سلیمانی در مدیریت دشوار بحران های سوریه ، لبنان ، فلسطین ، عراق و یمن بود . قالیباف با شجاعت تمام و بدون محاسبه حرف و حدیث ها به قاسم کمک کرد و هیچ جا یک کلمه نگفت . کاش می شد اندکی از خاطرات در این مورد مرور کنم تا فرق قالیباف با کسانی که وزیر بودند و سر قرار قاسم در سوریه نرفتند و خسارت عظیمی به منافع ملی ایران زدند تا مبادا روحانی را از خود برنجانند، معلوم شود . کاش و صد کاش
هدایت شده از قنبر سامانلو
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بسم الله القاصم الفاسدین والمنافقین 👆 هاشمی رفسنجانی در این کلیپ با افتخار می گوید ما به امام جام زهر پذیرش قطعنامه را دادیم... 👆رهبری میفرمایند: ننگ این کار تا ابد بر پیشانی آنها باقی خواهد ماند... 👆 انحراف هاشمی رفسنجانی از زمان امام بود... بهترین تقطیع ویدئو هاااا
هدایت شده از میرعباس صفوی
✅ فحاشی به جای پاسخ گویی ☑️ حسن روحانی با انتشار متنی بلند تلاش کرد در مورد دلایل رد صلاحیت خود در انتخابات خبرگان رهبری به خیال خود شفاف سازی کند. در مورد این بیانیه که با ادعای دفاع از قانون و جمهوریت نگاشته شده چند نکته حائز اهمیت است: ۱_ برداشت روحانی از جایگاه رئیس جمهور بیشتر حاکی از نگاهی متکبرانه است تا حقوقی! ادبیات او در تقابل قدرت رئیس جمهور با باقی روسای قوا و نهادها بیشتر شبیه تفکرات بنی صدر است که کشور را تا مرز جنگ داخلی بین مردم پیش برد! طبیعتا مطابق قانون اساسی همه در برابر قانون یکسان هستند و مسئولیت اعمال و رفتار خود را مطابق قوانین باید بپذیرند و رئیس جمهور بودن موجب استثنا نمی‌شود. ۲_ او در این بیانیه برجام را موفقیت بزرگی معرفی می‌کند که با شناخت دقیق از جهان و غرب توسط تیمش حاصل شد ولی با کارشکنی داخلی و روی کار آمدن غیرقابل پیش بینی شخصیتی به نام ترامپ با افول مواجه شد. این ادعا در حالی است که اولا ایران تمام تعهدات خود را مطابق برجام انجام داد و در تمام مراحل مورد تایید آژانس بین المللی انرژی هسته‌ای قرار گرفت و بعد از اجرای همه تعهدات از طرف ایران، آمریکا به صورت یکجانبه از برجام خارج شد! بنابراین سخن از کارشکنی فرار رو به جلو برای عدم پاسخ گویی است. در مورد ترامپ نیز بارها در جلسات کارشناسی که فیلم آن نیز موجود است به آقای ظریف در مورد تفکرات ترامپ که کاندید جمهوری خواهان در انتخابات بود هشدار داده شد ولی پاسخ ظریف این بود که برجام چنان پایه های حقوقی و سیاسی محکمی دارد که کسی نمی‌تواند جرات خروج از آن داشته باشد! تحلیلی که مشخصا اشتباه بود و معلوم می‌شود تیم وزارت خارجه روحانی واقعیات میدان را در دیپلماسی در نظر نگرفته بود. ۳_حسن روحانی در پاسخ به یکی از دلایل رد صلاحیت خود مبنی بر اهانت به قوه قضائیه و شورای نگهبان، با اتهاماتی بزرگ به فقهای شورای نگهبان مثل بی تقوایی، جانبداری سیاسی، بی اطلاعی از امور کشور و دنیا و قدرت طلبی و... سعی کرده است خود را تبرئه کند.! در حالی که همین ادبیات بیانیه اخیر اثبات می‌کند شورای نگهبان تحلیل دقیقی از شخصیت او داشته است! او در طول دوره ریاست جمهوری خود بیشترین فحاشی و اهانت را به منتقدین خود کرد و این ادبیات رادیکال چنان عجیب بود که حتی همفکران او در روزنامه هایشان به نقد این نوع مواجهه با منتقدین پرداختند. ۴_ روحانی شورای نگهبان را متهم به دو مرحله ای کردن انتخابات و رد صلاحیت روسای سابق قوا و مخصوصا قوه مجریه کرده است. روحانی که همیشه خود را حقوق دان معرفی کرده است و البته تا کنون نشانه ای از شخصیت حقوق دان بروز نداده و رساله دکتری او نیز در هاله ای از ابهام و تردیدهاست، این بار نیز سخنانی مطرح می‌کند که مستند حقوقی ندارد. او در حالی نظارت استصوابی شواری نگهبان را زیر سوال می‌برد که مطابق قانون اساسی تفسیر مفاهیم مبهم در متن قانون اساسی بر عهده شورای نگهبان است. طبیعتا شورای نگهبان مطابق میل سیاست بازان اشرافی، عمل نمی‌کند و گویا این مساله بر آقای روحانی ثقیل آمده است.! به نظر میرسد روحانی مطابق علم حقوق مختص خود! معتقد است چون فردی قبلا برای جایگاهی تایید صلاحیت شده است بعدا هم در همان جایگاه و یا هر جایگاه دیگر باید تایید صلاحیت شود! و البته این قانون من درآوردی او فقط شامل همفکران خودش می‌شود و الا ایشان اعتراضی نسبت به رد صلاحیت رئیس جمهوری که مخالف سیاسی او بود نداشت! ۵_ نکته آخر این که تفکر حسن روحانی که شاگرد مکتب اشرافی هاشمی رفسنجانی است بر این مبنا استوار است که حکومت بر مردم حق او و همفکرانش است و هر انتخاباتی که آنها پیروز نشوند و مورد اقبال مردم نباشند یا با تحقیر رای مردم و منتخبان و با اتهام خالص سازی مردم را ناامید از ساختار سیاسی کشور می‌کنند و یا مانند فتنه ۸۸ کشور را تا مرز بحران و جنگ داخلی پیش می‌برند و سخت ترین قطعنامه ها را بر کشور تحمیل می‌کنند فقط به خاطر این که مردم به‌آنها رای نداده اند، حتی اگر درصد مشارکت بالای ۸۰ درصد باشد! مستند دیگر این تحلیل، عدم پاسخ گویی به مردم در مورد عملکرد خود است. روحانی با اینکه شبکه رسانه ای بزرگی دارد، هیچ وقت از آن برای پاسخ به پرسش های مستقیم دانشجویان و طلاب و سایر اقشار استفاده نکرده است. آیا غیر از این است که تفکر او کسی را در جایگاهی نمیداند که بتواند از او بازخواست کند؟ واکنش های روحانی به منتقدین خود در طول دوره ریاستش موید دیگری بر ادعای خوی اشرافی و نگاه از بالای او به جامعه است. روحانی به جای پاسخگویی، فحاشی میکند؛ به راستی کجای این رفتارها دفاع از جمهوریت نظام است؟! ✍سعید فتحی
هدایت شده از مهر مدرسه
هدایت شده از میرعباس صفوی
فتوای میرزای شیرازی و یک نکته مهم فقهی 🔸️پس از این که دولت ناصرالدین شاه با تشویق امین السلطان صدراعظم وقت، قرارداد "رژی" را با ماژور تالبوت تاجر انگلیسی بست و انحصار خرید و فروش توتون و تنباکو را به این فرد سپرد ، اتفاقاتی افتاد که از نظرای علمای اعلام و مراجع تقلید، مصلحت مسلمین و بقای فرهنگی ایران اسلامی به خطر می افتاد ؛ از جمله اینکه "کمپانی رژی " در پشت پرده قرارداد تنباکو و ورودش به ایالات و ولایات ایران قصد داشت در نمایندگی های خود فعالیت های فرهنگی در چهارچوب ترویج مسیحیت و سست کردن باورهای اسلامی مردم انجام دهد و در همین راستا هزاران نفر فرنگی وارد کشور شدند. 🔸️در نتیجه مرجع تقلید و زعیم وقت شیعه حضرت آیت الله العظمی میرزا محمدحسن شیرازی (رضوان الله علیه) که گزارشات خطرناکی از ایران دریافت می کرد، در یک فتوای یک خطی استعمال توتون و تنباکو که در حالت عادی مباح بود را در حکم محاربه با امام زمان تشخیص داد. 🔸️متن فتوای این مرجع عالیقدر بدین شرح است : بسم‌الله الرحمن الرحیم، الیوم استعمال تنباکو و توتون بِأَیِ نحوٍ کان در حکم محاربه با امام زمان علیه‌السلام است. حرره الاقل محمدحسن الحسینی.» 🔸️سوال مهم اینست که زعیم شیعه در آن مقطع چگونه به خود جرات داد استفاده از یک گیاه ( که بسیاری از علما نیز آن را استعمال می کردند) را جنگ با امام زمان بنامد ؟ 🔸️در واقع قاعده اضطرار (الضرورات تبيح المحظورات ) در اینجا به کمک مرجع تقلید آمد و در شرایطی که بقای جامعه اسلامی در خطر بود یک امر حلال را حرام کرد. 🔸️بر اساس این قاعده فقهی، ضرورت‌ها ممنوعیت چیزهایی را که ممنوع است، برمی‌دارد و اموری که حلال به شمار می رود را می توان بنا به ضرورت حرام کرد. 🔸️در نتیجه با فتوای این مرجع عالیقدر و استفاده از قاعده فقهی اضطرار، جامعه مسلمین در ایران از خطر استحاله فرهنگی نجات یافت . 🔸️قدرت فتوای یک خطی مرجعیت شیعه به حدی بود که شاه مطلق العنان مملکت نیز اجازه قلیان کشیدن نیافت و ناچارا مجبور به لغو قرارداد با کمپانی رژی گردید. 🔸️خلاصه مطلب این که بقای جامعه اسلامی تا حدی اهمیت دارد که زعیم می تواند حلالی را در حالت اضطرار حرام کرده ... . 📌 نکته : دیروز سالروز صدور فتوای تحریم توتون و تنباکو بود.
هدایت شده از "گـام دوم"
⭕️ کشف سندی از افسر اطلاعاتی دشمن برای اندلسی کردن ایران سردار رادان در جمع مردم رشت: گرفتن عفاف و حجاب از جامعه و رواج بی‌غیرتی نقشه دشمن بود چراکه در این صورت دیگر نیاز به هیچ جنگی نیست. سندی از یک افسر اطلاعاتی دشمن به دست آورده‌ایم که گوشه‌ای از راهبردهای دشمن در اندلسی کردن ایران را نشان می‌دهد. در این سند ۲۴ راهبرد نوشته شده و ادعا می‌کردند که در صورت پیاده کردن این سند، استحاله فرهنگی در جامعه ما صورت می‌گیرد. •┈┈•❀🕊🍃🌺🍃🕊❀•┈┈• http://Eitaa.com/Game2vom
14.77M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
:: 🔸️پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله فرمود: 💠در هر روز دوازده برکت و رحمت الهی بر خانه ای که در آن دختران زندگی می کنند نازل می گردد و آن منزل مورد زیارت و دیدار ملائکه قرار می گیرد. 💠و آن ملائکه برای پدر آن دختران- در هر روز و شب- ثواب عبادت یک سال را در نامه عمل او می نویسند. 🔹️جامع الأخبار ص 285 الفصل 62 📗کانال حفظ سه بعدی قرآن مجید https://eitaa.com/joinchat/3539599594C109669c58e ::
هدایت شده از اکرم زمانی
می دونستید، چادر یعنی چی؟ اول جادُر بوده بعدا در اثر کثرت استعمال چادر شده. جادُر یعنی جای دُر و جواهر💎 همانطور که جواهرات رو به علت با ارزش بودن در صندوق جواهرات می‌گذارند،ارزشهای زن هم بوسیله حجاب حفظ و از دستبرد نگاههای حیوانی حفظ می‌شود.
هدایت شده از اکرم زمانی
در این آرایشگاه زنانه، رضایت خدا اولویت دارد! آرایشگرند، اما نه دست به کاشت مژه می‌برند، نه برای مشتری ناخن می‌کارند و نه تتو زدن را قبول می‌کنند. دور خدمات نامتعارف مغایر با احکام اسلام را خط کشیده‌اند و قید سودهای هنگفت‌ آن را زده‌اند تا رضایت خدا را در اولویت بگذارند. آرایشگران گروه «صیانه» در تهران، مشهد، قم، اصفهان و یزد برداشتن کاشت ناخن را به‌صورت رایگان انجام می‌دهند. اعضای صیانه تلاش کرده‌اند مشتریان کاشت ناخن را از احکام شرعی کاشت ناخن و خطری که برای سلامتی‌شان دارد، آگاه کنند. https://eitaa.com/joinchat/1730674980C9dbad8f415
هدایت شده از @R-H@
14.39M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
عجب سخنرانیی!؟ این بزرگوار کیه؟ چه نفس گرمی داره! ماشاءالله.این حرفها را باید روزی یکبار شنید. حتما تا آخر باید شنید.