eitaa logo
صالحین خواهران بروجرد
67 دنبال‌کننده
1.2هزار عکس
1.2هزار ویدیو
43 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
17.64M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥| عشق عجیب کشیش مسیحی به اهل بیت علیهم السلام ✅ نیمی از قلبم برای حضرت فاطمه (س) است و نیمی دیگر برای حضرت زینب (س)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✳ به چه دردی می‌خوری؟! 🔻 سر تا پاش پر از خاک بود. باید می‌رفت جلسه. رفت پیش راننده‌ی تانکر و گفت: «اگه می‌شه شیلنگ را بگیرند رو سر من تا سرم را بشورم.» بعد از کلی نق‌زدن، شیلنگ را گرفت رو سرش. با همون یک دستش شروع کرد به شستن سرش. نق‌زدن‌های راننده هنوز ادامه داشت. آخرش هم گفت: «آخه تو که دست نداری کی گفته بیای جبهه؟ تو به چه دردی می‌خوری؟» سرش را که شست، تشکر کرد و رفت. 💬 : حاج حسین که خیلی به درد امامش خورد. من چقدر به درد امامم می‌خورم؟ 📚 برگرفته از کتاب ؛ خاطراتی از سردار مجموعه‌ی ۱ 📖 ص ۹۱ ❤
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
آمریکا قبل از حمله سایبری VS آمریکا بعد از حمله سایبری😂
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 نقدی که به دوستان انقلابی وارده اینه که وقتی یکی مثل شیخ محمود یه یه حرفی میزنه، همه اون حرف رو نشر میدن و دربارش حرف میزنن، ولی وقتی یکی مثل آیت الله از رهبرمون دفاع میکنه ذره ای انعکاس نمیدن. مدامم طلبکارن چرا موضع نمیگیرن! اونوقتی که موضع خوب میگیرن کجایی رفیق؟
‌‌ ‌ 🔺 حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ جعفر ناصری
بسم الله الرّحمن الرّحیم 🔴 تفاوت بین و چیست؟ ♻️⭕️♻️⭕️♻️⭕️♻️⭕️♻️⭕️ 🖊در مقلّد متواند به همان مجتهد عمل کند یا به مجتهد دیگر در همان مسئله رجوع کند. اما در ترک عمل جایز هست ولی فقط می تواند به فتوای همان مجتهد عمل کندو حق رجوع به دیگری را ندارد.نکته اول: بعضاً در رساله ها می بینیم که مثلا می گویند ظرف نجس رایک مرتبه در آب کّر بشوید کافی است .اگرچه احتیاط یا بعضی رساله ها می نویسند احتیاط مستحب این است سه مرتبه بشویند. در اینجا مقلّد می تواند اون احتیاط رو ترک کند و فقط به آن که گفته کافی است عمل کند .گرچه می توان به احتیاط مستحب هم عمل کرد.نکته دوم:بعضاً در رساله ها دیده شده صریحاً احتیاط واجب یا احتیاط مستحب گفتند و دیگر بحث کافی بودن رو مطرح نکردن در اینجا همان فرق رو که در بالا بین احتیاط مستحب و واجب بود به همان دستور عمل شود.نکته سوم :بعضاً در رساله ها دیده شده در اول مسئله گفتن بنابراحتیاط دیگر هیچی ذکر نکردن در اینجا منظور احتیاط واجب است. ➖➖➖➖➖➖ 🔺فقط به بگذارید👇 ╭═⊰🍂🌺🌸🍂⊱━╮ http://eitaa.com/joinchat/2371223552Ca5be77fd53 ╰═⊰🍂🌺🌸🍂⊱━╯ 🔺 برای بفرستید✋