eitaa logo
سلمان ایرانی
14.2هزار دنبال‌کننده
7.6هزار عکس
7.2هزار ویدیو
31 فایل
سلمان فارسی https://eitaa.com/salmann313 🆔 ادمین و پذیرش تبلیغات @f_aaha
مشاهده در ایتا
دانلود
🚨 سپاه لیست ترور منتشر کرد . ✍ سلمان ایرانی 💥 ها ها و ها را، در کانالِ دنبال بفرمائید👇 @salmann313 @salmann313 🆔 ادمین پذیرش تبلیغات @f_aaha
🔴وضعیت تردد سوخت‌رسان های دشمن ✍امشب به احتمال زیاد یه غلطی میکنن
10.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 پهپاد ایرانی چگونه توانسته بالگرد آپاچی آمریکایی را مورد هدف قرار دهد؟
8.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️ پاسخی به اراجیف شیّاد علمی و بلاگر جامعه‌شناسی محمد فاضلی . ✍ سلمان ایرانی 💥 ها ها و ها را، در کانالِ دنبال بفرمائید👇 @salmann313 @salmann313 🆔 ادمین پذیرش تبلیغات @f_aaha
«شکراً ایران» 🇱🇧❤️🇮🇷 دیوارنگارهٔ جدیدِ میدان الغبیری در ضاحیه جنوبی بیروت، بعد از عملیات تنبیهی ایران
🔴 ترامپ با چرخش ۱۸۰ درجه‌ای، به وال استریت ژورنال گفت: سقوط بالگرد آپاچی در تنگه هرمز مسئله جدی نیست و خلبان ها سالم هستند
⭕️ ابراهیم رضایی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس: 🔹دست آن رزمنده‌ای که در تنگه هرمز با سرنگونی هلیکوپتر آمریکایی (همچون شهید نادر مهدوی) سیلی دیگری به شیطان زد را می‌بوسیم. 🔸از او به عنوان یک قهرمان تجلیل خواهیم کرد.
. 🔴 به مطلب مهم آقای رائفی پور توجه کنید تا متوجه فتنه وفاقیون بشوید 👇👇 🔺سخنرانی استاد رائفی پور 👈 خطاب به تیم مذاکره‌کننده: قریب به دو ماه است که در حال مذاکره هستید. در این دو ماه نه خبری از روند مذاکرات منتشر شد، نه تصویری از نامه‌ها و پیام‌های رد و بدل شده منتشر شد؛ حتی سفر به قطر هم بعد از افشای رسانه‌های خارجی تأیید شد. یعنی دو ماه سکوت کامل رسانه‌ای؛ تا جایی که مردم باید اخبار مذاکرات را از رسانه‌های خارجی دنبال می‌کردند. حالا چه اتفاقی افتاده که پس از بی‌نتیجه ماندن نشست‌های قطر و پاکستان، ناگهان بخشی از روندی که مستقیماً به رهبر انقلاب مربوط می‌شود رسانه‌ای شده است؟ ترامپ نامه‌ای با واسطه برای رهبر ایران ارسال می‌کند و حتی تصویر پاکت نامه با درج نام ایشان هم منتشر می‌شود! این حجم از پوشش رسانه‌ای برای چیست؟ و این انداختن توپ در زمین رهبری دقیقاً چه معنایی دارد؟ 👈 مسئله اینجاست که مسئول مذاکرات چه کسی بوده است؟ ❌ دو ماه مذاکره کردیم، دو ماه رفت‌وآمد دیپلماتیک انجام دادیم، به عنوان تیم مذاکرات دو ماه افکار عمومی را در بی‌خبری نگه داشتید؛ اما حالا در حساس‌ترین نقطه ماجرا، ناگهان همه چیز به نامه‌ای گره خورده که مخاطب آن رهبر انقلاب است. فردا اگر مذاکرات به نتیجه نرسید چه؟ اگر تحریم‌ها باقی ماند چه؟ اگر بازارها واکنش منفی نشان دادند و بورس دوباره ریزشی شد چه؟ ⁉️ آیا آن روز هم مسئولیت متوجه همان تیمی خواهد بود که مذاکرات را اداره کرده، یا قرار است افکار عمومی به این سمت هدایت شود که مانع اصلی جای دیگری بوده است؟ ⁉️ مگر قرار نبود ما خرج رهبری شویم، نه اینکه رهبری خرج محاسبات اشتباه، خوش‌بینی‌های بی‌جا و هزینه‌های سیاسی دیگران شود؟ 👈 «کسی که مسئولیت مذاکره را می‌پذیرد، باید مسئولیت نتیجه آن را هم بپذیرد؛ چه موفقیت باشد و چه شکست.»