اولین حمله ايران با انفجار در بحرین آغاز شد...
صدای انفجار در پایگاه پنجم نیروی دریایی آمریکا در بحرین
🔴شبکه CNN به نقل از یک مقام آمریکایی:
🔹حملات آمریکا با هدف ارسال پیام هشدار به ایران انجام شده است.
🔹ما معتقدیم که حملات آمریکا مذاکرات برای پایان دادن به جنگ با ایران را از مسیر خود خارج نخواهد کرد.
🔺پریشانگویی ترامپ: توافقمان با ایران پابرجاست
دونالد ترامپ به شبکه ای بی سی نیوز ادعا کرد:
🔹به پاسخ قاطعانه اعتقاد دارم و این رویکرد همیشگی من است. ما توافق بسیار خوبی با ایران داریم و فکر میکنم این وضعیت همچنان حفظ خواهد شد.
🔹او البته نگفت که منظورش کدام توافق است.
✅ تمام کشورهای عربی حاشیه خلیجفارس از بیم حملات ایران در حالت آماده باش کامل درآمدند
پاکستان هم این وسط به افغانستان حمله کرد
درگیری سنگین در نوار مرزی پاکستان و افغانستان
عربستان داره یمن رو میرنه
پاکستان داره طالبان رو میزنه
امریکا ما رو زده
ما داریم امریکا رو میزنیم
یه چین و تایوان هم اضافه بشه به امشب دیگه تکمیله، پیش به سوی جنگ جهانی😅
برادری که هلیکوپتر آپاچی رو زدی، چه شری به پا کردیها 😂 (دمت گرم)
🔴یک مقام آمریکایی به CNN :حملات آمریکا با هدف ارسال پیام هشدار به ایران انجام شده است، آتش بس همچنان در جریان است
پ.ن : داداش خیالت راحت آتش بس کاملا در جریان ه عراقچی هم فردا میگه که مذاکرات رو به پیشرفت ه فقط داریم ی گرد گیری شبانه تو منطقه انجام میدیم نگران نباش راحت استراحت کن