هدایت شده از سلمان ایرانی
.
✍ سلمان ایرانی
💥#ناگفته ها
#محرمانه ها و
#پیش_بینی ها را،
در کانالِ #سلمان_ایرانی
دنبال بفرمائید👇
@salmann313
@salmann313
🆔 ادمین پذیرش تبلیغات
@f_aaha
🔴«صداوسیما»، «زیر نویس شبکه خبر»، «منبع آگاه نظامی در تماس با خبرگزاری نهادِ نظامی»، «معاون وزیر خارجه»، همگی «ساقط کردن بالگرد آپاچیِ آمریکا توسط ایران را تلویحا را تکذیب کردند!»
ناگهان «سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس» گفته: «دستِ رزمندهای که بالگرد آمریکایی را ساقط کرده میبوسم!»
پینوشت: موضعگیریِ واحد در شرایطِ «بسیار خاص» که ممکن است امنیت ملی کشور را شدیدا تحتالشعاع قرار دهد، کمترین وظیفهی شوراهای بالادستیست. باز هم سوال میکنم؛ چه کسی مسئولِ این وضعیتِ اسفبارِ رسانهایست؟!...
✍علی قلهکی
متاسفانه جاده صاف کنی برای عملیات اصلی با آرامش در حال انجام است. کم هزینه، کم ریسک، و بسیار موثر.
ایران لازم دارد در تاکتیک های عملیاتی و راهبرد جنگ تا دیر نشده تجدید نظر کند.
تقسیم کار حتی در بخش عملیاتی هم صورت گرفته، غرب و شمال و عموما تهران با رژیم و جنوب و مرکز فلات ایران با امریکا
انتظار می رفت که عملیات دیشب تکمیلی عملیات رژیم باشد!
این جنگ عین رالی داکار است:
طولانی، خسته کننده، پر هزینه و به شدت وابسته به نقشه خوان! به نظر می رسد وقت تعویض نقشه خوان رسیده است.
✍علی عبدی
۱۱ سوال مهم جمعی از نمایندگان از آقایان قالیباف و ذوالقدر
🔸این نامه مهم، حاوی ۱۱ سوال جمعی از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی از آقایان قالیباف و ذوالقدر است که بنده هم آنرا امروز امضا کردم. کمترین انتظار ما از مخاطبان این نامه (که قدردان زحماتشان هستیم) آن است که به حرمت مردم مبعوثی که حدود یکصد شب است که با وجود همه سختیها و گرانیها و مشکلات، ما را با حضور مسئولانه خود شرمنده کردهاند، پاسخ این سوالات را به صورت شفاف بفرمایند و با ملزم دانستن خود به لزوم پاسخگویی به سوالات نمایندگان مردم (که البته سوالات بسیاری از مردم کف خیابان هم هست)، تعهد خود به ضرورت احترام و پاسخگویی به مردم را در عمل اثبات فرمایند.
✍منانِ رئیسی
⭕️ ترامپ حرامی:
من به پاسخ دادن با قدرت اعتقاد دارم؛ این روش من است.
اما در عینحال، یک توافق بسیار خوب با ایران داریم و من اطمینان دارم که این توافق پابرجا خواهد ماند.
✍: ترامپ مطمئن است با وجود تجاوز نظامی به خاک کشورمان عدهای چنان شیفته مذاکره هستند که هرگز آنرا رها نکنند!
علیاکبر رائفیپور
حتی اگر بناست علیه محاصره دریایی کشور که در دوره #آتشبس شکل گرفته، پاسخ درخوری ندهید، حداقل ایران باید آغازکننده این ضربات پراکنده و مستمر باشد. آنقدر باید آمریکاییها را در منطقه با ضربات مستمر، درگیر و خسته کنیم تا دست از محاصره بردارند. نه اینکه آنها بزنند و ما پاسخ دهیم!
❌ انشاءالله که قطعا این ادعا دروغ است؛
مگر امت مبعوثشده، زبانم لال مرده باشد که چنین مفاد ننگینی در توافق کذایی گنجانده شود.
🔴 امریکا غلط میکند دربارهی هستهای، برای ما شرط و شروط بگذارد؛
چه رسد به آنکه، توقف پانزدهساله و رقیقسازی و برچیدن برخی سایتها و بازدید سرزده هم از ما بخواهد!
همان یکبار که در ماجرای برجام غفلت کردیم و امام خود را رنجاندیم، برای عبرتگرفتن تا همیشه زندگیمان بس است.
❌ ما در عصر ولایتمطلقهی فقیه زندگی میکنیم نه فتحعلیشاه قاجار؛
برخی سیاسیون هنوز به نسبت میان امام و امت پی نبردهاند که اگر سرِّ این رابطه را میفهمیدند، میدانستند ما برای آنکه امر ولیمان و شروط مقرر شده توسط ایشان محقق شود، جان میدهیم.
هیهات که زیر بار چنین توافقی برویم.
✍ مریم اشرفی گودرزی
655.8K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♨️آخرین وضعیت غرب آسیا...😶
📌البته خوشبختانه روح آتشبس هنوز سالم است؛ دیشب کمی دچار قبض شد ولی جای نگرانی نیست...
ظاهرا فحش گذاشتن برای طرفی که میز مذاکره رو ترک کنه، لذا ما دیپلماسی رو کماکان با قدرت ادامه میدیم...
هدایت شده از قرارگاه رفع شبهات و ابهامات مجازی و شناخت فتنه ها
9.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✨ وقتی حتی شبکه 3 سراغش میره، یعنی یه چیز ویژهست👏🏻👏🏻👏🏻
شامپو جلبک اسپیرولینا؛معجزه رویش مجدد مو
🍃 درمان ریزش مو از ریشه
🍃 تقویت فولیکولها
🍃 افزایش ضخامت تار موها
📲 تو هم میتونی اولین تجربهت رو همین امروز شروع کنی...دیگه نیازی به کاشت مو نیست‼️
https://landing.creditsw.ir/Ah6oQ
https://landing.creditsw.ir/Ah6oQ
. 👼🏻 ۶۰ روز + اقدام = بارداری 👼🏻
▣⃢💞⃟ میدونی چرا هرچی قرص و آمپول خوردی
یا هر چقدر ivf ,iui انجام دادی بچه دار نشدی؟!
▣⃢💞⃟ چون یه کار قبلش باید انجام میدادی👌
ولی تو بهش توجهی نکردی !😱
▣⃢💞⃟ بیا کمکت کنم هر روشی که امتحان میکنی بهت نتیجه بده ! 🥳
🔰تنها کانالی که فوت و فن بارداری رو رایگان بهت یاد میده !😳 پس سریع عضو کانالشون شو تا پاک نکردم✅😎
https://eitaa.com/joinchat/3348693504C7bdec1aef4
زود بزن رو پیوستن چون فقط تا ۲۴ ساعت میتونی مشاوره رایگان بگیری😱‼️