🔴 عراقچی: در مذاکرات ۶۰ روزه چند حالت رخ میدهد
🔸۱. تمدید مهلت مذاکرات در صورت خوبپیشرفتن مذاکرات.
🔸۲. نرسیدن به توافق، بهعلت بیفایدهبودن مذاکره.
🔹بستگی به شرایط آن موقع تصمیم میگیریم که اگر نتیجه نگیریم چه خواهد شد.
🔴 عراقچی: شورایعالی امنیت ملی اشراف کامل بر مذاکرات دارد و در مورد بندبند آن بحث میکند و تصمیم نهایی را میگیرد.
🔴 عراقچی: یادداشت #تفاهم کمتر از ۲ صفحه است و کلمهبهکلمهٔ آن بارها بالاپایین شده و وزارت خارجه با نهایت دقت تمام موارد خواسته شده را اجرا کرده است.
🔴 عراقچی: فکر میکنم نتیجهٔ تفاهم برای منافع ملی ایران خوب باشد و دستاوردهای میدانی را تثبیت کند.
🔴 عراقچی: علت جنگ این بود که ما در مذاکرات از منافع ملیمان کوتاه نیامدیم و مقاومت کردیم
🔹دشمن آنچه که در جنگ بهدست نیاورده را در مذاکره بهدست نخواهد آورد.
🔴 عراقچی: یکی از مقامات آمریکایی بهتازگی گفته که ما تازه فهمیدیم که ایرانیها با بقیه فرق دارند.
🔴 عراقچی: تفاهم در صورت نهاییشدن بهصورت #دیجیتالی و از راه دور امضا خواهد شد و سپس اعلام میشود.
🚩 یا لثارات الخامنه ای 🚩
✍ سلمان ایرانی
💥#ناگفته ها
#محرمانه ها و
#پیش_بینی ها را،
در کانالِ #سلمان_ایرانی
دنبال بفرمائید👇
@salmann313
🆔 ادمین پذیرش تبلیغات
@f_aaha
1.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💢پاسخ هولناک عراقچی به یک پرسش مهم
♦️مجری: نسبت متن توافق با بیانیه آتشبس شورای عالی امنیت ملی چیست؟
♦️عراقچی: پیششرطها در زمان خودش محقق شد که آتشبس ادامه پیدا کرد!
✍این پاسخ عراقچی در حالی است که شخص او در وزارت خارجه بارها به نقض آتشبس اشاره کرده است.
4.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✋
عراقچی: هیچ یک از اموال مسدود شدهی ایران، طبق یادداشت تفاهم نمیتواند مسدود بماند
🔹در صورت اجرایی شدن استفاده از اموال ایران برای پرداخت به کشورهای دیگر، با آن برخورد میکنیم.
🚩 یا لثارات الخامنه ای 🚩
✍ سلمان ایرانی
💥#ناگفته ها
#محرمانه ها و
#پیش_بینی ها را،
در کانالِ #سلمان_ایرانی
دنبال بفرمائید👇
@salmann313
🆔 ادمین پذیرش تبلیغات
@f_aaha
🔹یک منبع آگاه در استانداری هرمزگان:
در قشم و سیریک اصابتی صورت نگرفته است.
🔹عدهای از صیادان بندر سیریک از اصابت پرتابه به دو قایق صیادی چراغی در آبهای لارک خبر میدهند
🔹فرمانداری سیریک این موضوع را تایید نکرده و میگوید: تا این لحظه گزارشی مبنی بر هدف قرار گرفتهشدن دو قایق صیادان سیریکی در آبهای لارک دریافت نشده است.
🚨پ.ن : فرمانداری ها و استانداری ها این چند شب همه چی رو تکذیب کردن که مبادا کسی فکر کنه آتش بس نقض شده