eitaa logo
سلمان ایرانی
14.1هزار دنبال‌کننده
7.7هزار عکس
7.3هزار ویدیو
31 فایل
سلمان فارسی https://eitaa.com/salmann313 🆔 ادمین و پذیرش تبلیغات @f_aaha
مشاهده در ایتا
دانلود
✅ آقای عراقچی به صراحت به رقیق سازی اورانیوم غنی شده موجود در کشور اشاره کرد رقیق سازی اورانیوم به نظر شما اگر معناش تن دادن به ذلت و تحقیر ایران و ایرانی نیست، پس چیه🧐.. ✍ سلمان ایرانی 💥 ها ها و ها را، در کانالِ دنبال بفرمائید👇 @salmann313 @salmann313 🆔 پذیرش تبلیغات @f_aaha
چهار کلمه حرف حساب یک مخاطب فهیم و بصیر سلام صبح بخیر من اگر کاره‌ای بودم میدونید چکار میکردم؟ میگفتم هر چی شما میگی درست برید هر توافقی خواستید امضا کنید اما: اگر همه تحریمها رفع نشد اگر اموال بلوکه شده آزاد نشد اگر حق ایران بر تنگه رسما اعلام نشد اگر سربازان امریکایی از منطقه خارج نشدن اگر غرامت نگرفتید اگر مجدد به ما حمله شد اگر به تعهدات عمل کردید و مجدد آمریکا زیر تعهدات خودش زد اموالتون رو مصادره میکنم و همتون هم میرید حبس ابد باور کنید همینهایی که مدعی این توافق هستن، خیلی نرم عقب میکشن و میگن نه مطمئن نیستیم. در مورد برجام و FATF هم همینو میگفتن آخرش چی شد؟ وقتی کسی برای تصمیمات غلط خودش هزینه ای پرداخت نمیکنه و از کیسه این ملت خرج میکنه و هیچ وقت پاسخگو نخواهد بود قطعا براش اهمیتی پیدا نمیکنه بشه یا نشه. مگر سکه ها رو برای برجام پس دادن؟ مگر مدال افتخار رو پس دادن؟ چی شد آخرش؟ گفتن فرانچسکو کرد حالا فرانچسکو کیه کسی نمیدونه. آخرش گفتن ببخشید ندیدم و نخونده امضا کردم و الان هم شخص ظریف استاد دانشگاه هست و پشت همه این اتفاقات حضور داره. هر وقت گفتیم‌محاکمه ظریف و روحانی چی شد؟ گفتن هیسسسس وفاق به هم‌میخوره. معاهده پاریس رو اجرا کردن و پدر تولید رو دراوردن چی شد؟ کرسنت و خسارتش به کجا رسید؟ و بسیاری خسارت دیگه... البته مزاح کردم اگر کاره ای بودم با نظام همراهی میکردم با نفوذم مردم رو تشویق میکردم به مقاومت بیشتر و مانع مذاکره با شیطان بزرگ‌میشدم و جا مینداختم که مردم فایده نداره. قبلا کردیم، نشد نکنید نمیشه. فایده نداره
هدایت شده از شیاطین سرخ 🔥🔥
مستند «برنامه شیطان»، جامع‌ترین مستند یهود و صهیونیسم‌شناسی .✡️ برنامه شیطان 1⃣ سریال مستند با موضوع «بررسی حرکت نظام‌مند جبههٔ باطل با محوریت صهیونیسم جهانی و مبانی پروتکل‌های دانشوران صهیون» تهیه شده است. 2⃣ این سریال با نگاهی کلان و استراتژیک به جریان و اصیل‌ترین ایادی حزب‌الشیطان یعنی -جهانی، بندهای کلیدی را بررسی می‌کند؛ پروتکل‌هایی که حاکی از یک برنامهٔ مرموز و شیطانی برای جهان است. 3⃣ بررسی صریح و بی‌پرده از این جریان منسجم شیطانی به‌منظور عمیق‌تر و نیز تنوع عناوین و موضوعات، همراه با رویکرد قرآنی و غلبهٔ جریان حق و نابودی جبههٔ باطل از دیگر خصوصیات این مستند است. 4⃣ مستند «برنامه شیطان» را در ۵٠ قسمت، به همراهان خود، 🔥در کانال شیاطین سرخ تقدیم می‌كند.👇👇👇 👌👌حتما حتما ببینید و پیگیر همه قسمتها در کانال باشید و برای دیگران بفرستید 👇👇👇 . 🔥شیاطین سرخ @shaiatinsorkh313 @shaiatinsorkh313 🆔 پذیرش تبلیغات @f_aaha صهیونیسم جهانی= شیاطین سرخ همراهی با ما = افزایش آگاهی 📣 به نیت ظهور، نشرِ مطالب، صدقه جاریه می باشد.
♨️ سی‌ان‌ان، با استناد به پنج منبع آشنا با اطلاعات آمریکا، گزارش می‌دهد که ایران عمداً تونل‌ها را خراب کرده و ورودی‌ها را با مین‌ها تله‌گذاری کرده است تا ذخیره اورانیوم غنی‌شده خود را محافظت کند. این کار خارج کردن اورانیوم از محل آن را بسیار دشوارتر و زمان‌برتر می‌کند. 🚩 یا لثارات الخامنه ای 🚩 ✍ سلمان ایرانی 💥 ها ها و ها را، در کانالِ دنبال بفرمائید👇 @salmann313 🆔 ادمین پذیرش تبلیغات @f_aaha
نکته قابل تاملی که گویای ساده انگاری مذاکره کنندگان ماست! درحالی که ترامپ به اذعان رسانه‌های غربی در تماس‌های مکرر با نتانیاهو، وی را از ریز جزئیات مذاکره با ایران مطلع کرده است، عراقچی در گفتگوی شبکه خبر، دلیل عدم انتشار مفاد تفاهم‌نامه بین ایران و آمریکا را کارشکنی احتمالی اسرائیل در توافق عنوان کرد. 🚩 یا لثارات الخامنه ای 🚩 ✍ سلمان ایرانی 💥 ها ها و ها را، در کانالِ دنبال بفرمائید👇 @salmann313 🆔 ادمین پذیرش تبلیغات @f_aaha
🎯 اشکال فرامتن تفاهم نامه با آمریکا وقتی به هر دلیل( مجاز یا نامجاز) از «متن یادداشت تفاهم» سخن گفته نمی شود و متن های موجود تکذیب می شود، رد و ابرام ها فقط شکاف و اختلاف داخلی می سازد که بی خطر نیست. پس بنای خود را روی مفاد منتشره نمی نهم؛ اما ❓آیا نقایص فقط در صورت اطلاع از مفاد، قابل کشف و طرح است؟! ❗️تفاهم نامه یک فرامتن عیان و علنی دارد که از قضا بزرگترین اشکال، به همان است: ⬅️ تفاهم (حتی با بُرد) درون نظم آمریکایی منطقه انجام می شود که آمریکا هم «طرف مذاکره» است هم «ناظم نظم منطقه»! اِشکال به «مفاد نادیده» نیست! به «مطلق مذاکره با آمریکا» نیست! به «امتیازهای داده شده» نیست! به مشروعیت بخشی به تعارض دو نقش آمریکاست: نقش طرف مذاکره/ نقش ناظم منطقه! اقلا از جنگ با افغانستان و عراق به این سو برای همه ثابت شده آمریکا، ناظم بلامنازع این منطقه است. در اموری که ذاتا به او مربوط نیست «به خاطر منافع اش» دخالت می کند و برای تحمیل خواست خود،«جنگ»(جنگ کویت)، «اشغال»(افغانستان و عراق)، «تحریم» و «تجاوز» و «آشوب داخلی»( ایران) راه می اندازد. این یک «تعارض جدی» است! آمریکا بعنوان «طرف مذاکره» باید چیزهایی را بپذیرد که به عنوان «ناظم منطقه»، اقل آنها را هم نباید بپذیرد! به بیان دیگر، ما پس از پیروزی در «جنگ بقا» و شکست دادن آمریکا در اهداف براندازی و فروپاشی و تجزیه و... دنبال «عدم تکرار تجاوز» و شکستن سیکلِ جنگ_مذاکره_جنگ بودیم. این «کف» بدون یک «سقف» محقق شدنی نیست. آن سقف، اخراج آمریکا اقلا از پایگاه های نظامی منطقه است. طرح اداره تنگه هرمز هم اهرمی برای تحقق این بود. ✓ ماه های اخیر بنده کوچکترین هم به تکرار گفته ام: • همه «پایان بندی جنگ»، الزاماً دیپلماتیک نیست! • «دیپلماسی» هم فقط مذاکره نیست! • «مذاکره» هم فقط با آمریکا نیست! ✓ برای آن «نظمِ کمتر آمریکایی» می شد این «امکان های تازه» را بنا نهاد: • بی اثر یا کم اثر کردن مانع اصلی( محاصره دریایی) با «عملیات نظامی» یا «دیپلماسی اقتصادی زمینی» با همسایگان! • مذاکره «با کشورهای منطقه» برای بستن پایگاه های آمریکا در قبال بهرمندی از تنگه هرمز و تضمین امنیت (مذاکراتی با میانجی اسلامی یا چین و روسیه). • و... ✓ این امکان های تازه: • اولاً درون نظم آمریکایی نبود و شروع رفتن به سمت نظم غیر آمریکایی می شد. • ثانیاً سهم آمریکا بعنوان طرف مذاکره را در حد تحریم های آمریکایی و مانند آن می کاست که ستاندنی تر از ده شرط بود! اما تفاهم نامه جدید _مفادش هرچه باشد_ درون نظم آمریکایی جلو رفت و صورت بندی شد! همه پایان بندی را به مذاکره آن هم با آمریکا ( ناظم/ طرف) گره زد! حتی مذاکره با قطر و... درباره آزاد سازی دارایی ها،«سناریویی موازی» درون همان نظم است؛ نه از سنخی که شمرده شد و برای به هم زدن نظم آمریکایی. این گونه تعهدات عربی درون آن نظم آمریکایی نه فقط «ضمانت کافی» ندارد و تا «سطح اخراج نظامی آمریکا» بُرد ندارد؛ بلکه فقط لیست اهداف نظامی ما علیه آمریکا در تجاوز محتمل بعد را می کاهد! ☆ از نخبگان و گویندگان می خواهم اگر اصل این توجه را درست می دانند جای نقد و ابرام مفاد تفاهم که مورد تکذیب مسئولین است در این موقف بیشتر تبیین کنند. ✍ محسن قنبریان ۱۴۰۵/۳/۲۳
7.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺جنایتی خارج از محل اسکان تیم؛ 🔹جزئیات جدید منتشرشده از جنازه نزدیک اردوی تیم ملی 🔹بامداد امروز خبر کشف جسدی در صندوق عقب یک خودرو در نزدیکی محل اردوی تیم ملی ایران در تیخوانا، خبرساز شد. 🔹طبق گزارش رسانه‌ها، دادستانی مکزیک با تأیید این خبر اعلام کرد که یک گشت امنیتی به این خودرو برخورد کرده و پس از بازرسی آن، جسدی در صندوق عقب خودرو که در یک کیسه سیاه پیچیده شده بود، پیدا شد. 🔹گزارش‌ها حاکی از آن است طبق کالبدشکافی، قتل 5 روز پیش رخ داده و محل اصلی جنایت جای دیگری بوده و تنها جسد به این منطقه منتقل شده است. کاروان تیم ملی ایران روز یکشنبه وارد تیخوانا شده بود و حالا طبق این گزارش‌ها این قتل روز یک یا دو روز پس از اسکان تیم ملی رخ داده است.
🚩 یا لثارات الخامنه ای 🚩 ✍ سلمان ایرانی 💥 ها ها و ها را، در کانالِ دنبال بفرمائید👇 @salmann313 🆔 ادمین پذیرش تبلیغات @f_aaha
‌ ♨️ باراک راوید خبرنگار آکسیوس: 🔹نتانیاهو امیدوار بود که جنگ منجر به تغییر رژیم در ایران شود، اما رقبایش اکنون او را متهم می‌کنند که با پذیرفتن شرایط آمریکا، اسرائیل را به «دولت دست‌نشانده» تبدیل کرده است. ‌ ✍ دولت دست‌نشانده یا پادگان امریکا در غرب آسیا یا هرچیز دیگری! بزودی شاهد ترکیدن آن حباب خیالی خواهیم بود که به اسم تفاهم و توافق و دشمنی اسرائیل با مذاکره به خورد افکارعمومی میدهند. کاش مسئولین ما بجای سکوت و توضیح ندادن واقعیت جنگ،شفاف میگفتند ماهم در حال تجهیز جنگ بعدی هستیم و نیاز به بازسازی داریم نه اینکه اینگونه افکارعمومی را با روایت‌های آکسیوس و رویترز و العربیه و الحدث،‌تنها بگذارند و یک تفاهم خیالی را به اسم روایت پیروزی تحویل مردم بدهند. ‌ شبکه‌های صهیونیستی و پروژه‌بگیران توئیتری داخلی به موازات حامیان مشاوران صوتی، با توهین و تخریب منتقدین وضعیت مذاکرات، در حال سلاخی افکارعمومی هستند. هر سئوال منطقی تنها انگ زدن یا توهین بهمراه دارد که؛ ‌ شما جنگ طلبید یا برجام مُرد. یا نباید جزئیات را بگوییم چون اسرائیل میفهمد و مذاکرات را خراب میکند. ‌ این حباب خیالی بزودی میترکد آقایان
📷 ‌در همین لحظاتی که ‌عراقچی گفت «پیش‌شرط‌ها در زمان خودش محقق شده که آتش‌بس ادامه پیدا کرده»؛ اسرائیل در حال بمباران ‌لبنان است 🇮🇷تحلیل سیاسی و جنگ نرم @tahlile_siasi @tahlile_siasi
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥 همه میدانند و تحلیل گران نیز اجماع و اذعان دارند که تیک تیک ساعت برای آغاز مجدد جنگ شروع شده و هر دو طرف در این ایام به دنبال تجهیز خودشون هستند تفاهم نامه هم دوامی نخواهد آورد و برای هر دو طرف حکم زمان خریدن دارد به جنگ جهانی سوم خوش آمدید 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥 🚩 یا لثارات الخامنه ای 🚩 ✍ سلمان ایرانی 💥 ها ها و ها را، در کانالِ دنبال بفرمائید👇 @salmann313 🆔 ادمین پذیرش تبلیغات @f_aaha