⭕️ ماجرای #دانشگاه_شریف در روز گذشته از نگاه یک دانشجوی حاضر در دانشگاه
پینوشت: روز گذشته تصاویری پخش شد از اینکه سلف دانشگاه بسته بود و دانشجویانی داشتند با خشونت تمام به درب سلف لگد میزدند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
در حاشیه تدفین فردی که رسانههای خارج از ایران او را کشته اغتشاشات در اراک معرفی کردند
صفیر انقلاب در ایتا
http://eitaa.com/safirenghelab
🔻آیا «دیکتاتور» اینگونه است؟!
🖋 مهدی جمشیدی
۱. بسیار اندک بودند، امّا میخواستند «وانمود» کنند که فراونند. میخواستند «گروهکهای مجازی» را به «لشکرهای خیابانی» تبدیل کنند. بااینحال، نتوانستند «مردم» را با خود همراه کنند. تصوّر میکردند که «جامعۀ ایران»، چونان «انبار کاه»، فقط محتاج یک «جرقۀ کوچک» است تا شعلهور شود. نهفقط «جرقه»، بلکه «آتشها» برافروختند امّا جامعه نخروشید و با آنها همصدا و همداستان نشد. این اقلیّت محض و مطلق، نعرههای بلند سر دادند، امّا جامعه به راهی رفت و اینان به راهی دیگر. «اقلیّت مطلق» بودند و «اقلیّت مطلق» ماندند. هرچه که دستوپا زدند و هوچیگری و روایتسازی و بازیپردازی کردند، نشد که نشد. و چون ناکام ماندند، در پی جبران برآمدند؛ با «آتش» و «خون» و «دروغ» و «فریب» در خیاباهای فضای مجازی و خیابانهای ایران. و تلختر و سوزانندهتر از همه، روایتهای دروغین بود. و از این جمله، متهمساختن آیتالله خامنهای به «دیکتاتوری».
۲. آیتالله خامنهای چه کرده است که چنین اتهامی را بر او روا داشتند؟! او در هیچ انتخاباتی دخالت نکرده است و همچون یک شهروند عادی، «یک رأی» به صندوق انداخته و سپس نظارهگر کنشگریِ آزادانۀ مردم بوده است. او رأی مردم را «محترم» دانسته است و در منطق حکمرانی، «دخالت مستقیم و جدّی» داده است. او همواره به «مشارکت حداکثریِ مردم در انتخابات»، توصیه کرده است و نتیجه را فرع بر حضور دانسته است. حتّی آنگاه که «گزینههای زاویهدار با او» به قدرت رسیدهاند، منطق مردمسالاری را کنار ننهاده و انتخابات را «ابطال» نکرده است. او در برابر این گزینهها، «کارشکنی» و «سنگاندازی» نکرده و جهتگیریهای شخصیاش را مبنای تعاملاتش قرار نداده است. همۀ تعاملات او بر اساس «اخلاق» و در چهارچوب «قانون» بوده است. آیا «دیکتاتور» اینگونه است؟!
۳. آیتالله خامنهای در وظایف قوا و نهادها دخالت نکرده و از مدیران و کارگزاران، «مترسک بیعمل» و «عروسکهای خیمهشببازی» نساخته است. او به جای «قانون»، به «خود» ارجاع نداده است و در دورۀ حاکمیّت، نظرش جایگزین قانون نشده است. او سلیقه و پسند خود را بر قانون ترجیح نداده است. هرچه که توانسته، کمتروکمتر مداخله کرده و حضور داشته است تا جریان امور، بهصورت طبیعی و در امتداد قانون پیش برود. او نه آشکارا و نه پنهانی، هیچ امری را از «مدار قانون»، خارج نکرده و «بدعت» نساخته است. حکومت ایران در چهارچوب قانون پیش میرود نه خواستههای شخص او. حضور و قدرت و عظمت او، کمترین سایهای بر سرِ قانون نیفکنده است. آیا «دیکتاتور» اینگونه است؟!
۴. آیتالله خامنهای، بسیار بر «فرهنگ» و «سبک زندگی» اصرار میورزد، امّا در پی «تحمیل» و «تحکّم» نبوده است. با اینکه «حاکم» و «در قدرت» است، امّا به زبان «زور» و «اجبار» سخن نگفته و «امر» و «فرمان» صادر نکرده است، بلکه همچون یک «عالِم دینی»، دردها و نگرانیهای فرهنگیاش را شفاف و صمیمانه بازگفته و «استدلال» کرده است. آری، «استدلال»! او برای اصلاح سبک زندگی، «بخشنامههای فاشیستی» صادر نکرده و از «موضع بالا» به جامعه نگاه نکرده است. او همواره خود را «از جامعه» و «در کنار جامعه»، انگاشته است. او «از مردم» بوده است نه «بر مردم». او «تربیت» و «فهم» و «اخلاق» و «گفتگو» و «تبیین» و «گفتمانسازی» را کنار نزده و «تحکّم» و «تحمیل» و «زور» و «خشونت» و «تعدّی» و «جبر» را حاکم نکرده است. زبان او، «زبان استدلال» بوده است؛ همچون تمام گذشتۀ فکریاش. «آیتالله خامنهایِ نظام جمهوری اسلامی»، همان «حجتالاسلام خامنهایِ طرح کلّیِ اندیشۀ اسلامی در قرآن» است؛ با همان حوصلۀ گفتگویی و اهتمام تبیینی و منطق تبلیغی. پس از پنجاه سال، و با وجود صدرنشینی در قدرت سیاسی، حالوهوای او دگرگون نشده است. آیا «دیکتاتور» اینگونه است؟!
۵. عدّهای از یک «اعتراض جزئی»، شعار ساختارشکنانۀ «مرگ بر دیکتاتور» ساختند و در خیابان، حرمت او را شکستند و حریمش را درنوردیدند، امّا او هیچ واکنشی نشان نداد. نهفقط توپ و تانک به خیابان نیاورد و چوبۀ دار برپا نکرد، بلکه گفت حساب «هیجانزدگانِ بازیخورده» را از «غرضورزانِ بازیساز» جدا کنید و همه را به یک چوب نرانید. او هیچ سخنی در دفاع از خود نگفت و زبان به انتقاد نگشود. او مرز میان «منتقد» و «معارض» را شعار «مرگ بر دیکتاتور» ندانست و خویش را محور و مبنای حقّ معرفی نکرد. آیا «دیکتاتور» اینگونه است؟!
۶. نه، او «دیکتاتور» نیست، او «مقتدرِ مظلوم» است. و مگر حاجقاسم سلیمانی در وصیّتنامهاش، آیتالله خامنهای را «مظلوم» نخواند؟! چه خوندلها که نخورده است در این سالها، و چه دردها و رنجها که پنهان نساخته است در عمق سینهاش ... . از چشمانِ قلمم، اشک میچکد و از حنجرهاش، فریاد برمیآید.
#جهاد_تبیین
#ثامن
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
این طرف میزم ماییم💪😎
#لبیک_یا_خامنه_ای
hejab 2.pdf
7.99M
پاسخ به ۶۰سوال دانش آموزان سراسر کشور در مورد حجاب
/ تصمیم جدی مسئولان برای برخورد با هنجارشکنی وآشوب در دانشگاه ها
🔹شنیده ها حکایت از آن دارد یک تصمیم جدی برای برخورد با دانشجونماهای اغتشاشگر که این روزها محیط علمی دانشگاه ها را میدان آشوب و هنجارشکنی کرده اند در حال اتخاذ است.
🔹گفته میشود در صورت جمعبندی و توافق نهایی مسئولان ،عناصر برهم زننده نظم و امنیت و هنجارهای اخلاقی و دینی در دانشگاه ها در یک ماه گذشته بین ۱۰ تا ۱۵ سال از کشور ممنوع الخروج میشوند و صدور مدارک تحصیلی برای آنها نیز ملغی خواهد شد.
🔹بررسی کارشناسی این طرح به لحاظ حقوقی در یک نهاد نظارتی به پایان رسیده است و احتمالا در روزهای آینده به مراجع قانونی ابلاغ خواهد شد .
🔹گفتنی است دستگاه های امنیتی بصورت نامحسوس رصد کاملی از تحرکات عناصر آشوبگر و هنجارشکن در محیط های علمی داشته اند و همه افراد دخیل در آشوبها شناسایی شده اند.
➖ ➖ ➖ ➖ ➖ ➖
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺اعتراف لیدر آشوبها به ساماندهی جوانان برای اغتشاش
اغتشاشگرانی که در هفتههای اخیر عامل ساماندهی و ایجاد آشوب و اغتشاش در اراک بودند، توسط نهادهای امنیتی و اطلاعاتی استان مرکزی شناسایی و دستگیر شدند.
#لبیک_یا_خامنه_ای
#حجاب #ایران
۱-"در گروهکهای تروریست کردی خصوصاً در کومله و دمکرات روابط دختر و پسر نوجوان در مقر این گروهکها آن هم بدون هیچگونه ممانعت و عدم پایبندی به موازین شرعی خود نشان از ترویج فحشا میان اعضای آنها میباشد.
2- مخالفت باحجاب دختران و آزادی روابط دختران با پسرها و نفی عقاید اسلامی نشانهای از بیبندوباری و فحشا میباشد.
3- از مهمترین راهکارهای کومله،دمکرات و پژاک برای فریب نوجوان و جوانان شعار آزادی جنسی در این گروهکها میباشد و کثرت حضور جوانان و نوجوانان خود مصداق این گفته میباشد
-4 بااهمیت جلوه نشان دادن جایگاه زن و اعتبار دهی به مقام و منزلت زن بدون استثنا و یا شعار تساوی حقوق زن با مرد، زنان را به بردگان جنسی تبدیل میکنند! دختران زیادی را از کانون خانواده جدا کرده سپس با عنوان محافظان سران انتخاب کرده روابط نامشروعی را بر قرار میکنند.
5- تعداد فرمانده هان دختر در این گروهکها بیشتر از فرمانده هان پسر در گروهک میباشد ، تا با این عمل به راحتی بتوانند از دخترها سوءاستفاده جنسی نمایند.
6- خودکشی دختران جوان در گروهکهای کردی نشان از اوج بیبندوباری و فحشا در این گروهکها میباشد،نمونه اسامی دخترانی که به خاطر تجاوز جنسی خودکشی کردهاند : مریم صادقی مشهور به یلدا که گزارش آن در بولتن نیوز در آن زمان منتشر شده بود،لیلا،صدیقه، از پژاکی ها هم:دوله نودیده (کد زیلان)، شیرین آمود (کد آیتن)، رحیمه یاشار (کد ریحان)، سحر فیلیز (کد سوزدار)، هدیه زنگین (کد بریوان)، سونگول سالمان (کد روزرین)، فاتما بایسال (کد ژیندا)، امینه عثمان (کد آهین ) و … .
7- اعترافات برخی از اعضاء جدا شده از این گروهکها در خصوص بیبندوباری و فحشا در این گروهکها به عنوان مثال اعضای رهبری این گروهکها در کومله و دمکرات نظیر رشید شکررزاقی، رحمان نجات،کریم احمدی،یونس مولودپور و... که با دهها نفر از زنان این گروهکها که از آزار و اذیت سران این گروهکها و دیگر مسئولین تشکیلاتی این گروهکها به ستوه آمده و فرار کرده بودند،
بهرهکشی جنسی از زنان در گروههای تروریستی، پدیدهای زاییده از ماهیت و روابط تشکیلاتی این گروهها است.میتوان گفت که بهرهکشی جنسی از زنان، جزء لاینفک گروههای تروریستی ضد اجتماعی که نیروهایشان را به زندگی مخفی، زیرزمینی و ضد خانوادگی ترغیب میکنند میباشد.به طور مثال در فرقه پژاک،ازدواج ممنوع اما داشتن روابط نامشروع مخفی، امری رایج است. پ.ک.ک و پژاک ادعا میکنند که اعضای آنان نباید ازدواج کنند و یکی از شعارهای اصلی این فرقه توجه خاص به حقوق زنان و احترام به آن میباشد، اما در عمل چنین نیست.
عثمان اوجالان ۶۰ ساله، برادر رهبر پ.ک.ک دو بار ازدواج کرد آن هم با دو دختر جوان ۳/۱ سنش (یکی ۲۱ ساله اهل منطقه قطور خوی و دیگری ۲۲ ساله اهل آکره کردستان). البته بدون این که روال متداول جامعه را طی کند. سرکرده پژاک حاجی احمدی،نیز با یک دختر آلمانی ازدواج کرده است. او مقیم آلمان است و در جایی گرم و نرم ادعای مبارزه برای کرد را دارد درحالیکه اعضای سیه روز و ساده هم حق ازدواج ندارند، از سوء تغذیه رنج می برند و حق بازگشت هم ندارند. مردم کرد در ترکیه و عراق زندگی اقتصادی سختی را میگذرانند، اما روزنامه "ملیت”، نوشت که عثمان اوجالان ۵/۲ کیلو طلا به زن جدیدش داد و هزینه ازدواجش نیز ۵۲ هزار دلار بوده است.کریم احمدی و رحمان نجات از اعضای کمیته رهبری گروهک تروریستی کومله با دهها نفر از زنان متأهل این گروهک رابطه نامشروع داشته و تحت تعقیب کشورهای اروپایی هم هستند چون به زور به تعدادی از زنان خارجی هم تجاوز کرده بودند...
حال خودتان قضاوت کنید آیا کومله،دمکرات،پژاک و دیگر گروهکهای کرد ضد انقلاب مروج فساد،فحشاء و فقر هستند یا خیر؟
🚨 برای انهدام یک تمدن سه چیز لازم است:
1⃣ خانواده
2⃣ نظام آموزشی
3⃣ الگوها
⭕️ برای اولی منزلت #زن را باید شکست، دومی منزلت #معلم، برای سومی منزلت #بزرگان و اسطوره ها
🔰 #جبران_خلیل_جبران
✍