📍قصاص قاتلین ، چیزیه که مولوی عبدالحمید تا این اواخر پیگیر آن بوده است .
عجیب است که امروز قانون را زیر سوال برده و طرفدار قمه کشان شده است
#محرمانه کانال حرفهایها
http://eitaa.com/joinchat/361299968Ca15e2013ea
محرمانه را به دیگران هم معرفی کنید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 آمار عجیب مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال: سالانه ۵ هزار میلیارد تومان خرج تیمهای فوتبال میشود
#تحریم_فوتبال
#فوتبالیست_بی_شرف
#حق_کارگرکارخانجات_برفوتبالیست_حرام_است
@StrategicNews_ir
6.84M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ماجرای اعتراض ساده چند فوتبالیست که ۶۰۰ هزار کشته، میلیون ها آواره و میلیاردها خسارت به جای گذاشت.
این کلیپ را حتما ببینید و
برای دیگران هم بفرستید.
#فاخته_431
14.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 محلۀ خزانۀ تهران، سال ۱۳۴۵
⭕️ در هر اتاقی پانزده بچه زندگی میکردند و برای گرمکردن خودشان سگها را بغل میگرفتند!!
⭕️ حتی در این محلۀ پایتخت، آب لولهکشی وجود نداشت و زنان ظرف و لباسهایشان را در جوب میشستند.
⭕️ در این محلۀ ۲۷هزار نفری فقط دو مدرسه وجود داشت و بچهها پنج نفری روی یک نیمکت مینشستند.
⭕️ این وضعیت پایتخت در حالی بود که کشور درگیر جنگ و تحریم نبود و ایران سال ۱۳۴۵ تنها ۲۵ میلیون جمعیت داشت!
#پهلوی_بدون_روتوش
💢وضعیت بی حجابی چقدر عجیب است؟!
🔹برخی با اشاره به بروز رفتارهای ضد دینی مانند حمله به برخی از ارزشها و نماد های مذهبی همچون چادر و اصل حجاب شرعی، ساده انگارانه تصور می کنند، ستیز با احکام اسلامی خصوصا حجاب شرعی در ایران حاصل تجربه حکومت دینی است.
🔺احتمالا تاریخ نخوانده اند تا بدانند، در همان بدو انقلاب و در آن فضای شور انقلابی و دینی جامعه، شاهد تظاهرات چند ده هزار نفری علیه حکم قصاص و حجاب بودیم.
🔺 اوج این اعتراضات را در 17 اسفند 57 شاهدیم. روز جهانی زن. یعنی فقط 25 روز بعد پیروزی انقلاب اسلامی. یک روز بعد از سخنان تاریخی امام در ارتباط با لزوم وجود حجاب شرعی در ادارات و سازمانها و وزارتخانه ها. راهپیمایی حدودا 15 هزارنفری علیه حجاب که چند روزی به طول انجامید و موجبات درگیری و زد و خورد و مباحثه های مختلف میدانی را برای مردم فراهم آورد. فیلم های منتشر شده از تجمعات آن روزها یکی از اسناد جذاب و ماندگار تاریخ انقلاب است. خصوصا تجمعاتی که در دانشگاه تهران شکل گرفت.
🔹واقعیت این است که دین ستیزی در بخشی از جامعه ایران، ریشه در سیاست های فرهنگی حکومت رضاخان و سپس پهلوی دوم دارد. فضای اجتماعی بعد از انقلاب اسلامی هم فقط مدتی آن را به محاق خاموشی برد.امروز فقط زمینه بروز دوباره این دیدگاه، آن هم در مقیاس بسیار کوچکتری، توسط اقلیتی که از اول انقلاب همیشه وجود داشتن فراهم شده است. فلذا نباید پدیده رخ داده فعلی را امری عجیب و خارق العاده دانست و نباید متحیرانه به آن نگاه کند. #علی_ریاحی_پور