eitaa logo
محتوای ثامن پیربکران
119 دنبال‌کننده
11.3هزار عکس
9.7هزار ویدیو
872 فایل
این کانال مخصوص جهادگران تبیین است
مشاهده در ایتا
دانلود
✅ عکس‌نوشته 10 وظیفه مهم جوان مومن انقلابی در 💥 اَللّهُــــمَّ_عَجـِّــل_لِوَلیِّــــکَ_الفَـــــرَج🎋 @samen_pirbakran
نشست بصیرتی مداحان شهرستان‌فلاورجان https://basijnews.ir/fa/news/9343883
تحلیل‌های راهبردی دربارۀ انتخاباتِ ریاستِ جمهوری-10 منطق و زبانِ نیروهای انقلابی در انتخابات مهدی جمشیدی [1]. «اصول‌گرایی»، سخنِ سوخته و فکرِ متلاشی‌شده است. بنابراین، بلندکردنِ این تابلو و نشستن در زیرِ آن، نه‌فقط حاصلی ندارد، بلکه ما را گرفتارِ هزینه‌های برخاسته از بدعملی‌ها و ندانم‌کاری‌های بسیاری از چهره‌های آن می‌کند. حتّی طرح‌هایی همچون «نواصول‌گرایی» نیز نمی‌تواند گرهی از کارِ فروبستۀ اصول‌گرایی بگشاید و سرنوشتِ متفاوتی را برای آن رقم بزند. باید فارغ از تقسیم‌بندی‌ها و مرزبندی‌های سیاسی و غیرواقعیِ موجود، در پیِ استقرارِ «دولتِ جوانِ حزب‌اللهی» بود. پس دولتِ جوانِ حزب‌اللهی، فقط مشتمل بر «چهره‌ها»ی تازه و جوان نیست، بلکه «خط‌ّکشی‌ها» و «قلمرو‌ها»ی تازه‌ای را نیز به عرصه می‌آورد. [2]. نیروهای انقلابیِ جوان، نباید «مدافعِ وضعِ موجود» باشند، بلکه باید موضعِ «منتقدانه/ تحوّل‌خواهانه/ تجدیدنظرطلبانه» داشته باشند. جریانِ غیرانقلابی به‌دنبالِ آن است که با وجودِ حضورِ چندین‌ساله در قدرتِ سیاسی، همچنان به‌عنوانِ «طلبکار/ مدّعی/ اپوزیسیون»، سخن بگوید و انقلاب و ارزش‌های انقلابی و نیروهای انقلابی را به «چالش» بکشند و آنها را در موضعِ «دفاعی» قرار دهد. «محافظه‌کاری/ مصلحت‌اندیشی/ سکوت»، توازنِ قوا را به‌نفعِ جریانِ غیرانقلابی، تغییر داده است و ما برای این‌که وضع را دگرگون سازیم، چاره‌ای جز «تهاجم/ حمله/ تقابل» و «شفافیّت/ صراحت/ وضوح» نداریم. [3]. ازآنجاکه ازیک‌سو، بخش‌هایی از جامعه، ظرفیّتِ لازم برای شنیدنِ «گفتارهای فرهنگیِ سلبی/ نفیی/ حذفی» را ندارند و چندان نمی‌توان این بخش‌ از فکر و خطّ فرهنگیِ انقلاب را بیان کرد، وازسوی‌دیگر، نباید از موضعِ انقلابی عقب نشست و با ارزش‌ها، برخوردِ گزینشی داشت، باید «تقسیم‌کار» صورت گیرد، به‌طوری‌که «نیروهای رسمیِ» جریانِ انقلابی، «حرف‌های فرهنگیِ جمالی/ رجائی/ انفتاحی» بزنند، و پاره‌ای از «نیروهای غیررسمیِ» این جریان، حرف‌های «فرهنگیِ جلالی/ خوفی/ انسدادی». دراین‌صورت، میانِ دو محدودیّتِ یاد شده، جمع برقرار خواهد شد. [4]. تمرکزِ اصلی و عمده، باید بر روی «گفتارهای فرهنگیِ ایجابی/ اثباتی/ گشاینده» باشد، تا با توجّه به زمینۀ اجتماعیِ نامساعد و تخریب‌شده، امکانِ کامیابی و جذب، کاهش نیابد. این قبیل گفتارهای فرهنگی، عبارتند از: [الف]. ما خواهانِ «تولیدِ فرهنگیِ بومی و وطنی» هستیم؛ نمی‌خواهیم مصرف‌کنندۀ فرآورده‌های فرهنگیِ غربی باشیم؛ می‌توانیم به تکیه بر ذخایر و داشته‌های فرهنگیِ خویش، «خطّ تولیدِ محصولات ِفرهنگیِ فاخر و غنی» را راه‌اندازی کنیم و به‌این‌ترتیب، در برابرِ سیلِ مخرّب ورودِ محصولاتِ فرهنگیِ آمریکایی، مقاومت کنیم؛ «انگیزه و استعدادِ جوانِ ایرانی» را باید بیش‌ازپیش، به‌کار گرفت تا اتّفاقِ فرهنگِ بزرگی رخ دهد و این ممکن نیست جز از طریق، «ابداع و نوآوری و خلّاقیّتِ فرهنگیِ درونی و داخلی». [ب]. دولت باید در فرهنگ، مداخله کند، به‌این‌معنی که باید از «گروه‌های فرهنگیِ خودجوش و مردمی» که در پیِ انجامِ کارِ فرهنگی هستند، حمایتِ جدّی نماید؛ دولت باید هم «فرصت‌های فرهنگیِ» ثابت و قابل‌اعتنا برای فعّالیّتِ فرهنگی ایجاد کند و هم با سیاست‌های هدایتی و حمایتی، این ظرفیّت‌های نهفته و معلّق را بالفعل و عملیّاتی کند. [ج]. بنا به تصریحِ رهبرِ انقلاب، دسترسی به محتوای پیام‌رسان‌های ایرانی، به‌دلیلِ این‌که «حریمِ خصوصیِ کاربران» به‌شمار می‌آید، حرامِ شرعی است. [5]. ازآنجاکه «دولتِ اعتدال‌گرا» در طولِ هشت سالِ گذشته، نظریۀ مقاومت را «محقّق» و «عینی» نکرده و همچنان چشمِ امید به روندِ مذاکره با غرب داشته است، نمی‌توان توقع داشت که جوانان، گزینۀ مقاومت را «به‌آسانی» بپذیرند. ازاین‌رو: [الف]. باید از طریقِ «ابطال و انهدامِ گزینه‌های رقیب و معارض»، یعنی «جنگ» و «مذاکره» و «تجدیدِ ساختارِ نظامِ سیاسی»، «زندگیِ آرام»، نظریۀ مقاومت را اثبات کرد. [ب]. باید به مصداق‌ها و نمونه‌های موفّقِ نظریۀ مقاومت در سال‌های اخیر اشاره کرد، از جمله «تجربۀ ساختِ موشکِ نقطه‌زن»، «تجربۀ دستیابی به انرژیِ هسته‌ای»، «تجربۀ مهارِ داعش در سوریه و عراق»، «تجربۀ گروه‌های جهادی در کمک به مردمِ سیل‌زده»، «تجربۀ انهدامِ پهبادِ آمریکایی»، «تجربۀ توقفِ نفت‌کشِ انگلیسی» و ... . [6]. یکی از روایت‌های «ملایم» و «جذاب» از نظریۀ مقامت، «زندگیِ شرافتمندانه» است؛ که هم «زندگی» است و هم با «سازش» و «مذاکره»، تفاوت دارد. البتّه نباید به‌گونه‌ای سخن گفته شود که «شرافت»، جایگزینِ «آرامش» انگاشته شود، بلکه باید گفت، حتّی «آرامشِ حقیقی و پایدار» نیز از همین مسیر، فراهم خواهد شد.
AUD-20210523-WA0020.opus
2.29M
انتخاب رئیس جمهور (۱- مسول اجرای اصل سوم قانون اساسی سخنران: حامد سبزی پور (کارشناس مسائل سیاسی)
🇮🇷🌸 🍀 ❌ اطلاعیه❌ 🎥 پخش زندهٔ نشست سیاسی در پیام رسان روبیکا ✅ سخنران: سردار جوانی "معاون محترم سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی " 🍃🌻🍃 💫 موضوع: بررسی و تحلیل انتخابات ۱۴۰۰ ⏰ امروز- یکشنبه- ۲ خرداد ماه ۱۴۰۰- ساعت ۱۹ 💠 آدرس ورود به جلسه:👇👇👇 🆔 http://rubika.ir/fajrafarinan 🆔 http://rubika.ir/nasrafars 🍀 🇮🇷🌸
14.89M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔆 پاسخ به سه شبهه در مورد حقوق زنان که توسط استاد اذغدی به زیبایی پاسخ داده شده👌 📽 حتما این ویدئو را ببینید 1️⃣ چرا دیه مرد ۲برابر دیه زنه⁉️ 2️⃣ چرا ارث مرد دو برابر زنه⁉️ 3️⃣ چرا حق حضانت فقط برای مرده⁉️ 🍃🌹🍃 ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ @samen_pirbakran
🔴نمی‌گذارم بچه‌هایم اینستاگرام داشته باشند 👤 نیکول کیدمن: نمیگذارم بچه‌هایم اینستاگرام داشته باشند 💢نیکول کیدمن (بازیگر مطرح سینمای جهان) گفته من اجازه نمیدهم دخترانم وارد اینستاگرام شوند و حتی برای آنها گوشی نخریده‌ام! چون نمی‌توانم چک و کنترلشان کنم و برای من مسئولیت سنگینی دارد؛ این نه تنها مشکل من، بلکه مشکل همه‌ پدر و مادرها است. @samen_pirbakran
⚠️چقدر زیباست روی تابلویی بنویسیم : جاده لغزنده است...❗️ دشمنان مشغول کارند...❗️ با احتیاط برانید....❗️ سبقت ممنوع...⛔️ ✅✅دیر رسیدن به پست و مقام بهتر از هرگز نرسیدن به«امام" است❗ ❌❌حداکثر سرعت، بیشتر از سرعت ولی فقیه نباشد. 💯💯اگر پشتیبان "ولایت فقیه" نیستید، لااقل کمربند "دشمن" را هم نبندید⛔️ دور زدن اسلام و اعتقادات ممنوع⛔ 💯💯با دنده لج حرکت نکنید و با وضو وارد شوید، این جاده متعلق به خون شهداست... @samen_pirbakran
گرامیداشت سوم خرداد ،سالروز آزادسازی خرمشهر https://basijnews.ir/fa/news/9344453