eitaa logo
سرباز۵۷(حسن فاضل)
1.1هزار دنبال‌کننده
1.4هزار عکس
2هزار ویدیو
9 فایل
@mosafer88888 در خدمتم
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از رهگذر | وحید تقوی
جریانی با نشان دادن یک تکه از سرود طالع باکویی برای فلسطین با دروغ سعی دارند او را تبدیل به قهرمان روزهای سخت شیعیان آذربایجان بکنند و عوامل اجرایی در داخل کشور را برای همراهی با حرکات مدیریت درباری شیعیان آذربایجان ناخواسته همراه بگرداند. اولاً این کلیپ در آذربایجان ضبط و پخش نشده بلکه به تازگی قبل دعوت به ایران در ‎ پردازش و آماده شده و این اقدام در ترکیه نیاز به ‎ خاصی ندارد بلکه دولت اردوغان مانع این نوع اقدامات ظاهری نمی‌شود. دوما جریان معلوم الحال با آب و تاب و تبلیغات گسترده سعی دارد این کلیپ به دروغ به عنوان کار ‎ و شجاعانه ‎ در آذربایجان قلمداد کند در حالی که حتی متن سروده به زبان آذری نیست بلکه به ‎ خوانده شده است. عضو شوید👇👇 https://eitaa.com/joinchat/1912930501C08436d7d55
سیدطالع خانوادتا صدای خوبی دارند و بهشون میگن موذن زاده های باکو! سه برادرند و هرسه مداحند. ولی دوتاشون بیشتر می خونند. سیدطالع و برادرش ، حتی توی باکو عروسی های مذهبی ها هم میرن و مداحی میکنند با همراه موسیقی و دست زدن و ... متأسفانه تحلیل آقاوحید تقوی تا حدود زیادی درسته و ایشون کلیپهایی همراه زنان خواننده ولی با پوشش اسلامی، تولید میکنه. هیچ انتقادی از طرف ایشون به دستگیری علما و شیعیان تا حالا مشاهده نشده. علیه اسراییل هم چیزی نخونده بود بجز کلیپی که اخیرا بیرون داده و میگن با اومدنش به ایران مرتبطه.
اوضاع باکو شدیدا امنیتیه توی این اوضاع هر فعال اسلامی که آزادی عمل داره، مطمئنا اسلامش خطر برای علی اف نداره. کسی که با اسلام قرائت اهل بیت پیش میره، نمیتونه آزادی عمل داشته باشه!!!
5.59M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
نـقــل مـکـاشــفه ای جـالـب از آیــت الله بهجت در رابطه با رسیدن خیرات به اموات از زبان آیت الله منفرد (ازشاگردان شاخـص آیت الله بهجت (رحمت الله علیه)
تورو خدا از انتخابات بکشیم بیرون... الان مسائل مهمتر هست. بیانات آقارو دنبال کنیم. _غزه _کمک به دولت _جبهه حسینی، جبهه یزیدی (فقط همین دوقطبی داریم) _نرخ رشد جمعیت
💢 آیا نهم ربیع روز خلیفه دوم است؟ "این متن بدنبال دفاع از نیست؛ بلکه هدف رفع یک داستان تخیلی در بین است" ✅تاریخِ قتل عُمَر بن خطاب به دست ابولولو : طبق منابع تاریخی شیعه و سنی ، عمر بن الخطاب ( خلیفه دوم ) در بیست وششم ذی الحجه ترور شد و بعد از حدود سه روز درگذشت. بنابراین وی در آخر ذیحجه یا اول محرم درگذشته است. این مطلب را همه‌ ی مورخان اعم از شیعه و سنی در آثار خود آورده اند. بنابراین اقلیت قلیلی که در نهم ربیع الاول مراسم عمرکشان ( عید الزهرا یا فرحة الزهراء ) برگزار می کنند اساسا حدود هفتاد روز تأخیر می کنند و کارشان حتی اگر توجیه شرعی و عقلی دشته باشد ، دستکم از نظر تاریخی دچار اشکال است. ✅برای اطمینان می توانید به منابع تاریخی زیر مراجعه فرمایید که همگی آخر ذی الحجه را به عنوان تاریخ قتل عُمَر بیان کرده اند: ✅منابع تاریخی یا متمایل به تشیع : ۱. تاریخ ‏الیعقوبى ، یعقوبی، ج‏۲ ، ص۱۵۹ ، قرن سوم ، مولف آن شیعه است. همچنین تاریخ ‏یعقوبى/ ترجمه فارسی آیتی ، ج‏۲ ، ص۴۹ ۲. التنبیه ‏و الإشراف ، مسعودی ، ص۲۵۰ ، قرن چهارم ، مؤلف آن شیعه یا متمایل به تشیع است ۳. مروج ‏الذهب ، مسعودی ، ج‏۲ ص۳۰۴ و ص۳۲۱ ، قرن چهارم ، مولف آن شیعه یا متمایل به تشیع است. ۴. الفتوح ، ابن اعثم کوفی ، ج‏۲ ، ص۳۲۳ ، قرن چهارم ، مولف متمایل به تشیع است. ۵. مَسارّ الشیعه ، ص42 ، مؤلف: شیخ مفید (ره) پیشوای بزرگ شیعیان در اوایل قرن پنجم که خوشبختانه نسخه خطی اصلی این کتاب با دستخط مؤلف موجود است. در این کتاب نیز مرگ عمر در ذیحجه ذکر شده است. می دانیم که شیخ مفید(ره) از نظر عظمت علمی و تقوایی در حد عالی هستند تا جایی که برخی بر این باورند که به دریافت توقیع ( نامه ) از امام عصر (عج) مشرف شده اند. ✅برخی دیگر از تاریخی: ۶. الإمامة و السیاسة ، مولف ناشناس، ج‏۱ ص۳۹ ، قرن سوم ، مذهب مولف: نامعلوم ۷. المعارف ، ابن قتیبه، ص ۱۸۳ ، قرن سوم ، مذهب مولف: سنی ۸. أنساب‏ الأشراف، بلاذری، ج‏۱۰، ص۴۱۷ ، قرن: سوم ، مذهبِ مولف: سنی ۹. الطبقات‏ الکبرى، محمد بن سعد، ج‏۳ ، ص:۲۵۸ ، قرن سوم ، مذهب مولف: سنی ۱۰. تاریخ ‏الطبری، طبری، ج‏۴، ص:۱۹۱ ، قرن چهارم ، مذهب مولف: سنی ✅بد نیست بدانیم که قدیم ما شیعیان درباره اینکه « عمر در ذیحجه کشته شده » اتفاق نظر داشته اند و حتی مرحوم علامه مجلسی(ره) نیز به این موضوع اعتراف کرده است 📚بحارالانوار، ج‏۳۱، ص ۱۱۸ ✅البته مجلسی(ره) خود سعی کرده به هر قیمت شده ربیع الاول را تایید کند!! بعید نیست ایشان که در عصر صفوی می زیست از سوی حکومت یا جو جامعه تحت فشار بوده اند و از این رو به روایتی که از نظر سندی ضعیف است و از نظر متن نیز با مسلمات تاریخی و روایی در تعارض است استناد کرده اند! روایتی که مجلسی به آن استناد کرده از طریق دو راوی مجهول الهویه به احمد بن اسحاق قمی(ره) منسوب شده که سند و متن آن بسیارِ ضیعف است. ✅کفعمی از ابن ادریس حلی (صاحب کتاب السرائر) نقل کرده که درباره تاریخ نهم ربیع گفته است: " مَنْ زَعَمَ أَنَّ عُمَرَ قُتِلَ فِیهِ فَقَدْ أَخْطَأَ بِإِجْمَاعِ أَهْلِ التَّوَارِیخِ وَ السِّیَرِ " ترجمه: « هر کس بپندارد عمر در نهم ربیع کشته شده به اجماع صاحبان کتب تاریخ و سیره در اشتباه است». سپس خود کفعمی تاریخ ذیحجه را صحیح دانسته می افزاید: « الإجماعُ حاصلٌ مِن الشیعةِ و أهلِ السنّةِ على ذلک» یعنی «شیعه و سنی بر این موضوع اتفاق نظر دارند» 📚کفعمی، مصباح الکفعمی = جنة الأمان الواقیة ، ص: 511 و مجلسی، بحارالانوار، ج‏۳۱، ص ۱۱۹