حقیقتا هیچ انرژی واسه نجات دوستیمون یا رابطمون ندارم پس اگه میخوای بری برو.
@saveme222
𝙎𝙖𝙫𝙚 𝙢𝙚..
تقدیر من این بود که در بند ِ تو باشم ؛ دیوانهی دیوانهی لبخند تو باشم .
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا