کوکو سیبزَمَنی و تربچه
هشدار حشرهای، برای حنا و هرکسی که مشکلی باهاش داره (نوح هم همینطور)
آلو سیاه ریشهایه گیاهش، اینشکلیه که ممکنه چندین متر یه ریشهی دراز و ظریف داشته باشه، و مثلا تو یه مترش پنجتا جوونهی آلو سیاه کوچولو کوچولو بیاد بالا. یعنی لازم نیست آدم کار خاصی بکنه، یکی که بزرگ شه دیگه خودکار ریشه دراز میکنه مییییره تا دور دستها بهت آلو سیاه میده :))) نتونستم عکس بگیرم خیلی ناز بود
از توت سیگاری اگه بهصورت طبیعی خودش باشه و خب اصطلاحشو یادم نیست، میشه استفاده کرد که دونهش رو بکاری توت جدید سبز شه، ولی اگه پیوندی چیزی زده باشی دیگه کاریش نمیشه کرد.
ولی توت سیاه در هر حالت میشه کاشتش و ازش حاصل جدید برداشت کرد، ریشهش هم نسبت به آلو سیاه خیلی عمقیتر و محکمتره. هرچی بیل میزنی بازم یه ریشهای داخل زمین هست، یه ریشهی اصلی هم داره که اون خیلی محکمه. ولی با وجود این چیزا وقتی پیوندش بزنی یا بکاریش و یکم هوا که بهتر شه، کلی توت سیاه اینور اونور قابل مشاهده خواهد بود :>
-اطلاعات روزانه¹
هدایت شده از [دیـمــا]
https://eitaa.com/95849338/2409
عذرمیخوام. منتظورتون از توت سیگاریِ طبیعی توتیه که در رحم یک توت ِ مادرِ سیگاری به وجود اومده یا خودش بعد یه مدت دچار اعتیاد شده؟