3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚨🚨خبرفوری
بالاخره راز دماغ گندهی پهلوی توسط دکترا کشف شد
@sebastin🇮🇷
بچهها این روزا هرکس بهتون گفت فلان چیزو فامیل سپاهیمون گفته باور نکنید، اکثرا قصدشون نشر اکاذیبه. باور کنید، فامیل سپاهیمون گفته.
@sebastin🇮🇷
پس یادمون باشه، رفتن کودکان به ایست بازرسی جنایته ولی کشتنشون نه.😂😂💔
@sebastin🇮🇷
حتی جنگنده های آمریکایی و صهیونی
هر روز میان تهران و بر میگردن
و هنوز این رضا پهلویه که نتونسته برگرده.
@sebastin🇮🇷
هدایت شده از ՏᗴᗷᗩՏTIᑎ🇮🇷
26M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بیا دیگه آقا....
دیگه بیچاره شدیم آقا....
#وعده_صادق #مرگ_بر_امریکا #فتح_خیبر #سید_علی_خامنه_ای
@sebastin🇮🇷
ՏᗴᗷᗩՏTIᑎ🇮🇷
📢 هر روز #یک_صفحه_قرآن بخوانیم 🔹 صفحه پنجاه و دو قرآن کریم، سوره مبارکه آل عمران با صدای عبدالباسط
خوندن این یک صفحه قرآن و دعای فرج با صوتش حتی ۳ دقیقه هم ازتون وقت نمیگیره ❤️
لطف کنید بخونید
یه بخشی از اطلاعات موساد از طریق نفوذ و جاسوسهاست! در این حد که تو سایتها تبلیغات میدن واسه همکاری!
به هیچ عنوان حتی واسه کنجکاوی روی این بنرها کلیک نکنید! ضمن اینکه جرم همکاری و ارسال فیلم و عکس به اینترنشنال و بیبیسی و امثالهم هم خیلی بالاست...
همه جای دنیا هم همینه همکاری با سرویسهای خارجی جرمه! فکر نکنید فقط ما اینطوری هستیم!
@sebastin🇮🇷
12.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
از کجای کلیپ خیلی لذت بردم؟
اون جایی که حتی اسم ناموس ایرانی رو پشت بلندگو نگفت و حیا کرد..!
@sebastin🇮🇷
ՏᗴᗷᗩՏTIᑎ🇮🇷
وقتی برم خواستگاری: + دختر خانوم که اهل کارهای خطرناک نیستن؟ من آرامش زندگیم خیلی برام مهمه پدر عر
وقتی برم خواستگاری:
+ دختر خانوم که اهل کارهای خطرناک نیستن؟ من آرامش زندگیم خیلی برام مهمه
پدر عروس:نه بابا، فقط عادی ترین کاری که میکنه²
@sebastin🇮🇷
ՏᗴᗷᗩՏTIᑎ🇮🇷
اگر میخواید بدونید قالیباف چه طوری داره کار رسانهای میکنه ، این توییتش توی دو روز بیش از ۱۴ میلیون
♦️واکنش قالیباف به کنار کشیدن رژیم صهیونیستی از مشارکت در عملیات زمینی با آمریکا
🔹شبکهٔ ۱۲ رژیم صهیونیستی در خبری اعلام کرد که سربازان اسرائیلی در هیچ گونه عملیات زمینی با آمریکا مشارکت نخواهند کرد.
🔹رئیس مجلس با اشتراک گذاشتن ویدیویی که در آن یک سرباز آمریکایی بر سر فرماندهان خود فریاد میزد که «ما نمیخواهیم برای اسراییل بمیریم». به این خبر واکنش نشان داد و به مخاطبان آمریکایی هشدار داد که سیاست «اول اسرائیل» در دولت آمریکا در حال اجراست
@sebastin🇮🇷
4.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تا همین چند وقت پیش عکس از طبیعت و زیباییهای شهرهای ایران میذاشتن مینوشتن «سوئیس نیست، شمالِ خودمونه.»
الان باید اینارو دست به دست کنیم بنویسیم «غزه نیست، ایرانِ خودمونه.»
#مرگ_بر_اسرائیل
#فتح_خیبر #مرگ_بر_امریکا
@sebastin🇮🇷