آمریکایی ها یک بارهم اینجا حمله کردند به طبس
خودشان را نجس کردند،برگشتند رفتند!
(سیدعلی حسینی خامنه ای)
@sebastin🇮🇷
ՏᗴᗷᗩՏTIᑎ🇮🇷
آمریکایی ها یک بارهم اینجا حمله کردند به طبس خودشان را نجس کردند،برگشتند رفتند! (سیدعلی حسینی خامن
آره خمینی و خامنه ای رفتن، درست
ولی خدا که عوض نشده.
@sebastin🇮🇷
ՏᗴᗷᗩՏTIᑎ🇮🇷
آمریکایی ها یک بارهم اینجا حمله کردند به طبس خودشان را نجس کردند،برگشتند رفتند! (سیدعلی حسینی خامن
نمیدونستن پشت هر مرد لر، یه شیرزنی از جنس بی بی مریم توی خونه دست به دعا شده
روی تیر برنو حساب کرده بودن ولی خدای مردم رو حساب نکرده بودن.
@sebastin🇮🇷
خبر کوتاه بود و موثق
بسم الله الرحمن الرحیم
خدای خامنه ای زنده است.
وَ مَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ العَزِيزِ الحَكِيمِ.
@sebastin🇮🇷
هدایت شده از ՏᗴᗷᗩՏTIᑎ🇮🇷
424.7K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سردار سلامی این روز هارو میگفت😂😂
@sebastin🇮🇷
باید بروید خدا را ترور کنید
متاسفم اما به تورات نوشته اند خدا نمیمیرد...
@sebastin🇮🇷
5.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اگر ایران پیروز بشه چی میشه ؟
یه تحلیل خیلی خوب ببینید
#ازتبیین_تا_قیام
@sebastin🇮🇷
ՏᗴᗷᗩՏTIᑎ🇮🇷
یادتونه یه زمانی میگفتیم «پرچم دشمن شرت ماست✌🏻😂» اینجا همونجاست @sebastin🇮🇷
جکسون فکر کرده ما شوخی میکنیم وقتی میگیم : پرچم دشمن شورت ماست.
@sebastin🇮🇷
به قول قدیمیا
یارو تو تاریکی لنگه دمپاییش گم شد
کل لباساشو سوزوند که با نورش دمپاییو پیدا کنه…
@sebastin🇮🇷