ՏᗴᗷᗩՏTIᑎ🇮🇷
آقای سردار موسوی اقدام بفرما لطفا😁 @sebastin🇮🇷
سپاه هنوز ازینا درست نکرده؟!
لطفا به سفارشات مشتریا سریعتر رسیدگی کنین
@sebastin🇮🇷
خرابههای حیفا پساز اصابت موشک ایرانی
@sebastin🇮🇷
🔴روابط عمومی سپاه از اجرای موج ۹۷ و انهدام محل تجمع فرماندهان و افسران تروریست آمریکایی در کویت خبر داد.
@sebastin🇮🇷
رضا پهلوی در پی حمله به پل B1 نوشت:
به بزرگترین پل خاورمیانه نیاز نداریم، بجاش بزرگترین باشگاه یوگا خاورمیانه رو میسازیم.
@sebastin🇮🇷
ՏᗴᗷᗩՏTIᑎ🇮🇷
تو خیابونید دیگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تو خیابونید دیگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
16.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سوزش شبکه منوتو از حضور حماسی مردم در میادین:
🔺کاری کنید خیابانها را رها کنند؛ اینها ولکنِ میادین و خیابانها نیستند! داریم دیوانه میشویم.
🔺تو رو خدا به «نتانیاهوی بزرگوار» بگویید ما را از دست اینها نجات بدهد؛ داریم روانی میشویم! اگر میخواهد زیرساختها را بزند، بزند، فقط اینها را بمباران کند.
🔺چرا اسرائیلیها بمیرند؟ باید این مردم بمیرند!
@sebastin🇮🇷
🇺🇸🇮🇷 ترامپ خطاب به وال استریت ژورنال درباره ایران:
اگر آنها از این مرحله عبور نکنند... آنها تمام نیروگاهها و تمام نیروگاههای دیگر را در کل کشور از دست خواهند داد.
اگر تا سهشنبه شب کاری نکنند، هیچ نیروگاهی نخواهند داشت و هیچ پلی هم پابرجا نخواهد ماند.
اگر خوش شانس باشند، بازسازی آن کشور 20 سال طول خواهد کشید. اگر کشوری داشته باشند.
@sebastin🇮🇷