eitaa logo
ՏᗴᗷᗩՏTIᑎ🇮🇷
16.5هزار دنبال‌کننده
2.3هزار عکس
1.1هزار ویدیو
20 فایل
حقیقت تلخ‌تر از گلوله‌س."⚖ ما اینجا درباره همه چی حرف میزنیم "تو سباستین، گاهی حرف حساب مث گلوله می‌خوره وسط قلبت... بدون هشدار." اما تهش یه چیز قشنگه: امید به یه روز بهتر🌅🕊 -کپی؟ نکن دورت بگردم خدمات؟ @tab_sb @MHTN84 در خدمتم #MINAB168🎒💔
مشاهده در ایتا
دانلود
یک عدد سلفی با جنازه ی جنگنده ی آمریکایی چیه؟! همونم نداریم. @sebastin🇮🇷
‌ واقعا ترامپ شکست ناپذیره هرچی شکستش میدیم نمی پذیره 😂 @sebastin🇮🇷
ՏᗴᗷᗩՏTIᑎ🇮🇷
آقای سردار موسوی اقدام بفرما لطفا😁 @sebastin🇮🇷
سپاه هنوز ازینا درست نکرده؟! لطفا به سفارشات مشتریا سریعتر رسیدگی کنین @sebastin🇮🇷
قوی‌ترین تحلیل تاریخ جنگ تا به الان: @sebastin🇮🇷
‌ 🔴روابط عمومی سپاه از اجرای موج ۹۷ و انهدام محل تجمع فرماندهان و افسران تروریست آمریکایی در کویت خبر داد. @sebastin🇮🇷
رضا پهلوی در پی حمله به پل B1 نوشت: به بزرگترین پل خاورمیانه نیاز نداریم، بجاش بزرگترین باشگاه یوگا خاورمیانه رو می‌سازیم. @sebastin🇮🇷
ՏᗴᗷᗩՏTIᑎ🇮🇷
تو خیابونید دیگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تو خیابونید دیگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
16.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سوزش شبکه من‌وتو از حضور حماسی مردم در میادین: 🔺کاری کنید خیابان‌ها را رها کنند؛ این‌ها ول‌کنِ میادین و خیابان‌ها نیستند! داریم دیوانه می‌شویم. 🔺تو رو خدا به «نتانیاهوی بزرگوار» بگویید ما را از دست این‌ها نجات بدهد؛ داریم روانی می‌شویم! اگر می‌خواهد زیرساخت‌ها را بزند، بزند، فقط این‌ها را بمباران کند. 🔺چرا اسرائیلی‌ها بمیرند؟ باید این مردم بمیرند! @sebastin🇮🇷
‌ 🇺🇸🇮🇷 ترامپ خطاب به وال استریت ژورنال درباره ایران: اگر آنها از این مرحله عبور نکنند... آنها تمام نیروگاه‌ها و تمام نیروگاه‌های دیگر را در کل کشور از دست خواهند داد. اگر تا سه‌شنبه شب کاری نکنند، هیچ نیروگاهی نخواهند داشت و هیچ پلی هم پابرجا نخواهد ماند. اگر خوش شانس باشند، بازسازی آن کشور 20 سال طول خواهد کشید. اگر کشوری داشته باشند. @sebastin🇮🇷