امروز چهارشنبه ۱۹ فروردین ساعت 10:45 دقیقه مخازن پالایشگاه لاوان و اسکله مرکزی رو جنگنده های متخاصم مورد هدف قرار دادند.
@sebastin🇮🇷
ՏᗴᗷᗩՏTIᑎ🇮🇷
امروز چهارشنبه ۱۹ فروردین ساعت 10:45 دقیقه مخازن پالایشگاه لاوان و اسکله مرکزی رو جنگنده های متخاصم
میگن حمله به لاوان کار امارات بوده ولی همهشونم میگن تایید نشدهس...
این چه آتش بسیه که هنوز دو طرف دارن حمله میکنن؟
ملت رو مسخره خودتون کردید بخدا
@sebastin🇮🇷
جدی جدی یک عده نفهمیدن چهل روز با یازده تا کشور جنگیدیم، یک سانت خاک ندادیم و خار و خفیفیشون کردیم، جدی یک عده نمیفهمن که مردم دنیا متوجه ایران و ایرانی ها شدن، جدی یک عده نفهمیدن که تصویری که پنجاه ساله داره غرب از ایران نشون میده شکسته شد، جدی یک عده نمیفهمن که ایران تنها کشوری بوده که تونسته مقابل ارتش یک جهان، نه فقط به صورت پدافندی بلکه به صورت آفندی بایسته....
[آقای سایه]
@sebastin🇮🇷
💢🇮🇷 *نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به کشتیهای نزدیک به تنگه هرمز هشدار داد که برای عبور باید از نیروهای دریایی سپاه مجوز دریافت کنند و طبق ضبطی که به واشنگتن پست ارائه شده، از طریق رادیو اعلام کردند هر کشتی که بدون مجوز تلاش به عبور کند «تخریب خواهد شد*».
@sebastin🇮🇷
بقیه رو نمیدونم ولی دستاورد من از این جنگ این بود که تونستم بدون هیچ هزینه ای یه شناخت خوبی از میزان حماقت و رذالت آدمای اطرافم پیدا کنم.
@sebastin🇮🇷
564K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚨🚨المیادین: اسرائیل در حال قتلعام مردم لبنان است
@sebastin🇮🇷
🚨🚨المیادین: جنگندههای رژیم صهیونیستی یک مراسم تشییع در بقاع را بمباران کردند.
@sebastin🇮🇷