eitaa logo
ՏᗴᗷᗩՏTIᑎ🇮🇷
16.4هزار دنبال‌کننده
2.4هزار عکس
1.2هزار ویدیو
20 فایل
حقیقت تلخ‌تر از گلوله‌س."⚖ ما اینجا درباره همه چی حرف میزنیم "تو سباستین، گاهی حرف حساب مث گلوله می‌خوره وسط قلبت... بدون هشدار." اما تهش یه چیز قشنگه: امید به یه روز بهتر🌅🕊 -کپی؟ نکن دورت بگردم خدمات؟ @tab_sb @MHTN84 در خدمتم #MINAB168🎒💔
مشاهده در ایتا
دانلود
حکم جهاد؟ رهبر گفت حضورتون از چهل روز قبل در خیابان پررنگ تر باشه!!!
ՏᗴᗷᗩՏTIᑎ🇮🇷
حکم جهاد؟ رهبر گفت حضورتون از چهل روز قبل در خیابان پررنگ تر باشه!!!
❌️تاکید رهبر انقلاب بر استمرار حضور مردم در صحنه/رهبر انقلاب: نباید با اعلام بناء بر مذاکرات با دشمن تصور شود که حضور در خیابانها لازم نیست. بلکه اگر بر فرض، ضرورتاً نوبت دوره سکوت صحنه نبرد نظامی رسیده باشد، وظیفه آحاد مردمی که امکان حضور در میادین و محلات و مساجد را دارا هستند، سنگین تر از قبل به نظر میرسد. @sebastin🇮🇷
ՏᗴᗷᗩՏTIᑎ🇮🇷
حکم جهاد؟ رهبر گفت حضورتون از چهل روز قبل در خیابان پررنگ تر باشه!!!
خب ما بیاییم تو خیابون که مسئولین به حرفمون گوش نمی‌دن؟ آقا جواب داد که : مسلّماً فریادهای شما در میادین، در نتیجه مذاکرات مؤثر است؛ همچنان که عدد شگفت آور و رو به افزایش میلیونی پویش جانفدا برای ایران، هــم از عناصرتأثیرگذار در این عرصه اســت. @sebastin🇮🇷
بچه‌هامون قبلا کوله پشتی‌های بزرگ‌تر از خودشون برمیداشتن، بعد از میناب، پرچم. @sebastin🇮🇷
‌ غمگینم مثل اون سطلی ای که گفت حداقلش دیگه تو خیابون با پرچم نمیان ولی الان فهمید جمعیت قراره تو این دو هفته دو برابر شه. @sebastin🇮🇷
رهبر انقلاب: این را همه باید بدانند که ما حتما متجاوزین تبهکاری که کشور ما را موردحمله قرار دادند رها نمی‌کنیم @sebastin🇮🇷
‌ پیامبر اسلام صلی‌الله علیه و آله و سلم به امیرالمومنین علیه‌السلام فرمود به هنگامی که بقیه افراد دنبال مستحباتن تو به دنبال انجام واجبات باش. مذاکره و موافق بودن یا نبودن آن مستحبات است و حضور در خیابان واجب. @sebastin🇮🇷
‌‌ آقا یه طوری پیام داد کسی نتونه به سمت خودش بکشه از مذاکره یه چیز سرسری گفت(صرفا مجوز) از خواسته هامون که قاطع بود بندها رو گفت(شروط مذاکره) از مجازات و رها نکردن هم گفت(ادامه جنگ احتمالا) از لبنان هم چیز زیادی گفته نشد نامحرمات @sebastin🇮🇷
یه سوال خیلی مهم دارم ازتون
ՏᗴᗷᗩՏTIᑎ🇮🇷
از هر روز دیگه ای مهم تره تو خیابونید دیگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تو خیابونید دیگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هدایت شده از ՏᗴᗷᗩՏTIᑎ🇮🇷
بخونیم💔 @sebastin🇮🇷