eitaa logo
ՏᗴᗷᗩՏTIᑎ🇮🇷
16.5هزار دنبال‌کننده
2.3هزار عکس
1.1هزار ویدیو
20 فایل
حقیقت تلخ‌تر از گلوله‌س."⚖ ما اینجا درباره همه چی حرف میزنیم "تو سباستین، گاهی حرف حساب مث گلوله می‌خوره وسط قلبت... بدون هشدار." اما تهش یه چیز قشنگه: امید به یه روز بهتر🌅🕊 -کپی؟ نکن دورت بگردم خدمات؟ @tab_sb @MHTN84 در خدمتم #MINAB168🎒💔
مشاهده در ایتا
دانلود
‌ به سطلی هایی که الان عموی جدیدشون شده رئیس جمهور هند بگید هند تازه بعد ۷سال و در زمان جنگ،اعلام کرده از ایران،نه ببخشید از(جمهوری اسلامی)نفت میخره:) @sebastin🇮🇷
ՏᗴᗷᗩՏTIᑎ🇮🇷
‌ به سطلی هایی که الان عموی جدیدشون شده رئیس جمهور هند بگید هند تازه بعد ۷سال و در زمان جنگ،اعلام ک
من که میدونم آخرم فقط میمونه عموی سوباسا عموی سوباسا هم که مفت و مجانی عموی کسی نمیشه @sebastin🇮🇷
بستگی به موادش داره مثلا اگه شیشه بکشی قالیباف میشه عموی رضا پهلوی @sebastin🇮🇷
با اعلام آتش‌بس در لبنان که انتظار می‌رود فردا صورت گیرد و آزادسازی پول های مسدود شده ایران، مذاکرات در اسلام‌آباد اکنون می‌تواند طبق ۱۰ بند ایران آغاز شود. @sebastin🇮🇷
ՏᗴᗷᗩՏTIᑎ🇮🇷
تو خیابونید دیگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بچه هااااا تو خیابونید دیگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
3.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مود ایران وقتی که پولای بلوکه شده ازاد بشه: @sebastin🇮🇷
1.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
انتظاری که پاکستان از مذاکرات ایران و آمریکا داره: 😂😂😂😂😂 @sebastin🇮🇷
‌ ایران شرط کرده آمریکا ۶ میلیارد دلار از سرمایه های بلوکه شده ما رو آزاد کنه تا قبول کنیم بریم مذاکره ، سر شروطی که خودمون گذاشتیم! _هیچی دیگه همین بود! طنزشم توش نهفته س ، اینا توان نظامی ما و خودِ ما رو نابود کردن، رژیم رو هم عوض کردن، الان دارن به جمهوری اسلامی که نابود شده و توان نظامی نداره و یه رژیم دیگه سر کارشه ، باج میدن بیاد مذاکره، خنده دار نیست؟ اسم خودشم گذاشته ابرقدرت @sebastin🇮🇷
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
۱_کسی مثل ما مگه قرار نبود با کسی مثل یزید بیعت نکنه؟ چرا داریم آتش بس میکنیم؟ ۲_ما اینهمه شهید دادیم لبنان زیر آتیشه ما داریم خیانت میکنیم به خون شهدای لبنان جواب هاتون در ویس بالا!!! @sebastin🇮🇷
ممبرا لطف کردن در اجتماع انقلابیون در ورزشگاه به یاد ما بودن😂💙 @sebastin🇮🇷
هدایت شده از ՏᗴᗷᗩՏTIᑎ🇮🇷
بخونیم💔 @sebastin🇮🇷
هدایت شده از KHAMENEI.IR
📢 هر روز بخوانیم 🔹 امروز؛ صفحه شصت و دو قرآن کریم سوره مبارکه آل عمران ✏️ توصیه مهم حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: هر روز حتماً قرآن بخوانید حتّی روزی نیم صفحه، روزی یک صفحه بخوانید، امّا ترک نشود. در دنیای اسلام هیچ کس نباید پیدا بشود که یک روز بر او بگذرد و آیاتی از قرآن را تلاوت نکند. 💻 Farsi.Khamenei.ir