اون برلین بود روت سس قرمز ریختن.
ایران بود یه سری داستانهای متفاوت اتفاق میافتاد و یچیزایی روت میریختیم که... حالا زشته بعداً بهت توضیح میدیم 🌚😂
@sebastin🇮🇷
یهجوری فاز گرفته که چگوارا الان از تو قبر بلند میشه میگه داداش حالا کوتاه بیا تو هم، یه سس بود.
@sebastin🇮🇷
این کار رو کردن که بگن خیلی خودشو اذیت نکنه بره پشت شیشه ضد گلوله
ته سو قصد به این یارو سس ریختنه
@sebastin🇮🇷
گلزارفر مسخرهت نمیکنم اینجا
میترسم خدا قهرش بگیره بچهم مثل تو عقب مانده بشه.
@sebastin🇮🇷
پس یادداشت کنیم:
اونی که رو شازده سس بریزه تروریسته ولی اونی که از پشت بوم روی مامور امنیتی قانونی یه کشور بلوک پرت کنه و باعث کشته شدن مامور بشه یه معترضه که واسه حقوق اولیه زندگیش اعتراض کرده
_اتاق66
@sebastin🇮🇷
من که خودم بلد نیستم،
اما دیدم که مامان بزرگم آب گوجه رو میجوشونه و کمی سرکه و ادویه جات بهش اضافه میکنه و اینا.
باز دقیق ازش سوال میکنم میگم خدمتتون.
@sebastin🇮🇷
چقدر تأکید کردیم در جای خنک و دور از آفتاب نگهداری شود؟
روابط عمومی کارخانه سس خرسی
@sebastin🇮🇷
هدایت شده از غرب آسیا
🔴فعالیت گسترده پدافند هوایی غرب تهران
https://eitaa.com/westanews