eitaa logo
محرمانه
141.9هزار دنبال‌کننده
49.6هزار عکس
30.9هزار ویدیو
90 فایل
مجموعه رسانه‌ای «محرمانه» ویژه حرفه‌ای‌‌ها آیدی در پیام‌رسان‌ گپ، روبیکا، آی‌گپ، تلگرام، بله، هورسا، آپارات @secret_file تبلیغات کانال👇 http://eitaa.com/joinchat/656146463C00fe549c86
مشاهده در ایتا
دانلود
حمید سپیدنام معروف به مستر تیستر این تپه 💩 همزمان با روز شهادت رهبری جسارت کرد و چند استوری توهین آمیز  گذاشت که از بازنشر آن معذوریم. او که بدلیل فرار مالیاتی چند سالی است ساکن دبی شده و سالهاست علیرغم بی هنری میلیاردها تومان در ایران درآمدزایی کرده و حتی چتر حمایت دولتی را هم داشته است. بگذریم که درخصوص نحوه درآمدزایی  اش حرف های زیادی توسط رستوران‌ها و مالکان برندهای مواد غذایی در فَضای مجازی متداول شده است هنوز نیز کارهای فنی محتویات تولیدی او از داخل ایران صورت می گیرد و تبلیغات از داخل ایران دارد. پدرش قدرت سپیدنام استاد بازنشسته کامپیوتر دانشگاه فردوسی ساکن مشهد و برادرش نوید سپیدنام نیز تیستر غذا در مشهد است در روزهای اخیر هم در حمایت از سران امارات که حمله مدرسه میناب و تهاجم به شهرهای جنوبی ایران از مبدا آن صورت گرفته محتوای حمایتی و ضد ایرانی تولید کرده است. اموال او و تمام پول‌های بادآورده ای که در این سالها بدست آورده باید به قید دوفوریتی توسط مقام قضایی مصادره و صرف آسیب دیدگان جنگ شود./مکشوفات 💥 اخبار فوری و جنگ http://eitaa.com/joinchat/361299968Ca15e2013ea محرمانه را به دیگران هم معرفی کنید
تولید نفت ایران به بالاترین حد خود در تمام طول ۴۶ سال گذشته رسید... 💥 اخبار فوری و جنگ http://eitaa.com/joinchat/361299968Ca15e2013ea محرمانه را به دیگران هم معرفی کنید
پایگاه‌های تروریست‌های آمریکایی در منطقه پشت سر هم و پیاپی هدف قرار می‌گیرند اجازه بازسازی چیزی به آنها داده نمی‌شود. در طول یک ساعت گذشته چندین بار حملات مختلف پهپادی به پایگاه تروریست‌های آمریکایی در کشورهای حوزه خلیج فارس انجام شده است. 💥 اخبار فوری و جنگ http://eitaa.com/joinchat/361299968Ca15e2013ea محرمانه را به دیگران هم معرفی کنید
🔴 منابع عربی: صداهای انفجار در پایگاه آمریکا در عربستان درحال شنیده‌شدن است. 💥 اخبار فوری و جنگ http://eitaa.com/joinchat/361299968Ca15e2013ea محرمانه را به دیگران هم معرفی کنید
⚫️ نباید در زمین سازمان سانسور رژیم بازی کرد؛ انتشار هدفمند برخی تصاویر اصابت‌ها ▪️دیدم که خیلی از کانال‌ها محل اصابت بمب‌های موشک بارانی در بنی براک را به صورت گسترده پوشش داده بودند. این یعنی شما به صورت رسمی در زمین سازمان سانسور رژیم دارید فعالیت می‌کنید. از یک یا دو محل اصابت بیش از 50 عکس و ویدئو بیرون داده‌اند در حالی که از محل اصابت‌های اصلی و مهم چیزی را منتشر نمی‌کنند. من در مورد این مسائل خیلی محتاط هستم. هر وقت چیزی بود که قابل درک باشد آن وقت می‌شود آن را منتشر کرد، این هم برای اولین بار نیست که چنین کاری می‌کنند. ▪️به عنوان مثال، موشکی که در عراد اصابت کرد و آن‌ها خیلی تلاش کردند تا با برجسته کردن اصابت در دیمونا آن را لاپوشانی کنند و حتی یک تصویر هم از زخمی‌ها!! و کشته‌های این حمله منتشر نکردند به این دلیل بود که رژیم خلبان‌های فعال در پایگاه نواتیم را در عراد مستقر کرده بود. تلفات را هم لاپوشانی کرد. تعداد کشته‌ها و زخمی‌ها در عراد بسیار زیاد بود و ما از چند روز پیش توسط عوامل خودمان در آن منطقه، رفت و آمد و محل اسکان اصلی خلبان‌های رژیم را تحت نظر داشتیم. ▪️موشک هم دقیقا به نقطه‌ای خورد که تمام ساختمان‌های آن منطقه را پوشش ترکش و موج بدهد. پس از این حمله، تعداد پروازهای هواگردهای رژیم از پایگاه نواتیم و هتساریم خیلی کم شد و ان‌شاءالله با زدن دیگر مقرهایی که خلبان‌های رژیم در آن در پوشش مناطق مسکونی مخفی شده‌اند، ریشه این تروریست‌های یهود را خواهیم کند. در مورد خود دیمونا نیز پیش از این نوشتم که شاهد یک عملیات حساب‌شده تاکتیکی فوق‌العاده بودیم. بعدها که سانسور برداشته شد، شما نتایج را خواهید شنید. ▪️ده‌ها متخصص صنایع هسته‌ای و پژوهشگر رژیم به هلاکت رسیدند. عراد و نواتیم به شدت توسط سامانه‌های پدافندی تاد و پیکان ۳ محافظت می‌شدند اما در هنگام اصابت حتی متوجه هم نشدند و صرفاً دو شلیک از فلاخن داوود صورت گرفت که برای موشک هایپرسونیک فتاح یعنی کلوخ. صهیونیست‌ها با این توهم که با چنین پوشش پدافندی اجازه اصابت حتی یک تیر موشک را به این منطقه نخواهند داد و این دو نقطه به دلیل کوچک بودن و حساس بودن هدف قرار نخواهند گرفت، رو دست بدی خوردند. ▪️اینکه سازمان انرژی اتمی رژیم بلافاصله از ایران خواست تا به قول خودش «خویشتن‌داری کند!» (سطح پوفیوزی و پدرسوختگی را می‌بینید؟) نشان می‌داد که ضربه بسیار اساسی بوده؛ هیچ تصویری از انهدام مرکز تحقیقات هسته‌ای رژیم که در فاصله ۱۵ کیلومتری دیمونا قرار دارد، منتشر نشد. شما حتی تصویری از زخمی‌ها (می‌دانید که یهود اجازه مردن در این جنگ را ندارند، فقط زخمی می‌شوند در حالی که روزانه بین ۵۰ تا ۷۰ کشته می‌دهند) هم مشاهده نکردید. خلاصه اینکه، خیلی به خروجی سازمان سانسور رژیم اعتماد نکنید، حادثه در نقطه دیگری رقم می‌خورد. 💥 اخبار فوری و جنگ http://eitaa.com/joinchat/361299968Ca15e2013ea محرمانه را به دیگران هم معرفی کنید
11M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
رفتارهای فاشیستی سلطنت طلبان صدای مخالفین مشهور جمهوری اسلامی را هم دَرآورده است. 💥 اخبار فوری و جنگ http://eitaa.com/joinchat/361299968Ca15e2013ea محرمانه را به دیگران هم معرفی کنید
⭕️ چرا ائتلاف اسرائیلی/آمریکایی دروغ مذاکره با ایران را ساخت؟ آلون میزراحی دیروز، وقتی خبر (جعلی) مذاکرات بین ایران و آمریکا منتشر شد، یک بی‌قراری عجیب وجودم را گرفت. هرچند می‌دانستم خبر جعلی است و کانال‌های رسمی ایران صراحتاً آن را تکذیب کردند، اما همین شک و تردید کافی بود که کمی مرا آشفته کند. آیا ممکن است ایران به دنبال راهی تحقیرآمیز برای پایان دادن به این ماجرا باشد؟ چند دقیقه بعد متوجه شدم این احساس را از کجا می‌شناسم: دقیقاً همان حسی بود که بعد از «توافق آتش‌بس جعلی» در غزه داشتم. آنها با فریب و دروغ، آتش مقاومت و شورش در سراسر جهان را خاموش کردند. این همان ترفند است. آنها دقیقاً همان کاری را که با غزه کردند، حالا با ایران می‌خواهند انجام دهند: غرق کردن آن در شک و confusion، به‌گونه‌ای که ایرانی‌ها را درگیر کند. هدفشان این است که ایرانی‌ها احساس کنند رهبری‌شان به آنها خیانت کرده، به این امید که این حس باعث بی‌ثباتی در کشور شود. نظر من درباره این دروغ «مذاکره» چنین است: اسرائیل و آمریکا گم شده‌اند. دیگر نمی‌توانند پیش بروند. تجهیزات، مهمات و نیروی انسانی‌شان در حال تمام شدن است، در حالی که ایران تازه‌نفس و پر انرژی به نظر می‌رسد، انگار تازه از خواب زیبایی بیدار شده. ایده جدیدی هم ندارند: ائتلاف بین‌المللی شکل نمی‌گیرد، دستکاری قیمت سهام و انرژی دیگر مثل قبل کارساز نیست، و آمریکایی‌ها هر روز بیشتر از عروسک خیمه‌شب‌بازی صهیونیست در کاخ سفید عصبانی می‌شوند. اما یک چیز هست که هرگز تمام نمی‌شود: دروغ و فریب. به همین دلیل یک دروغ جدید ساختند تا با عملیات روانی (psyop) جنگی را ببرند که از نظر نظامی هیچ شانسی برای پیروزی ندارد. این دروغ جدید قرار است برای مصرف‌کنندگان آمریکایی صبر تازه‌ای بخرد («می‌بینید؟ ما داشتیم مذاکره می‌کردیم!»). آنها دروغ می‌گویند، جعل می‌کنند، رسانه‌ها و سیاستمداران دست‌نشانده را وادار به دروغگویی می‌کنند، به این امید که در حلقه رهبری ایران ایجاد سوءظن و آشفتگی کنند، مردم ایران را علیه دولت‌شان بشورانند، و به بازار این توهم را بفروشند که اوضاع آرام و تحت کنترل است. این یک استراتژی بلندمدت نیست (دقیقاً مثل «هیئت صلح» ترامپ که هرگز قرار نبود باشد). آنها هیچ چشم‌انداز بلندمدتی برای هیچ‌چیز ندارند. از یک دروغ به دروغ بعدی زندگی می‌کنند. هفته آینده نوبت امید به تصرف معجزه‌آسای جزایر ایرانی خواهد شد. وقتی این هم با فاجعه شکست بخورد، چیز جدیدی می‌سازند. تا اینکه ایران جنگ را کاملاً و قاطعانه ببرد و همه‌شان را از غرب آسیا بیرون کند. در دنیای جدید، دروغ‌هایشان دیگر این قدرت را نخواهد داشت. و این آخرین دروغ، همراه با موج تازه‌ای از سانسور در شبکه‌های اجتماعی است. این احمق‌ها هیچ‌وقت درس نمی‌گیرند. 💥 اخبار فوری و جنگ http://eitaa.com/joinchat/361299968Ca15e2013ea محرمانه را به دیگران هم معرفی کنید
♦️لحظاتی پیش وزارت دفاع عربستان از مورد هدف قرار گرفته شدن شرق این کشور با ۵ پهپاد خبر داد 💥 اخبار فوری و جنگ http://eitaa.com/joinchat/361299968Ca15e2013ea محرمانه را به دیگران هم معرفی کنید
🔴نامه‌ی خاله شادونه به معلمان ایران: وطن را برای فرزندانمان تعریف کنید 🔹ملیکا زارعی مجری تلویزیون و بازیگر از معلمان و آموزگاران درخواست کرد در این روزهای سخت که هیاهوی جریان‌های ضدانسانی و وطن‌فروش گوش فلک را کر کرده نگذارند فرزندان ایران به الگوهای جعلی دل ببندند، این مدعیان دیگر جایی در شناسنامه‌ی فرهنگی ما ندارند. 💥 اخبار فوری و جنگ http://eitaa.com/joinchat/361299968Ca15e2013ea محرمانه را به دیگران هم معرفی کنید
1.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پیام رهبر شهید انقلاب به ملت ایران : از ابهت دشمن نترسید! 💥 اخبار فوری و جنگ http://eitaa.com/joinchat/361299968Ca15e2013ea محرمانه را به دیگران هم معرفی کنید
محرمانه
پیام رهبر شهید انقلاب به ملت ایران : از ابهت دشمن نترسید! 💥 اخبار فوری و #محرمانه جنگ http://eitaa
. نتیجه جنگ طبق سنت تخلف ناپذیر الهـی، هـر جنگـی که از سـوی دشـمنان آغاز شـود و مسـلمانان با اسـتقامت در میـدان باشـند، قطعـا بـه پیـروزی جبهـه حق منجر میشـود. وَلَوْ قَاتَلَكُمُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَوَلَّوُا الْأَدْبَارَ ثُمَّ لَا يَجِدُونَ وَلِيًّا وَلَا نَصِيرًا ﺍﮔﺮ ﻛﺎﻓﺮﺍﻥ ﺑﺎ ﺷﻤﺎ ﺑﺠﻨﮕﻨﺪ ﺣﺘﻤﺎً ﭘﺸﺖ ﻛﻨﺎﻥ ﻣﻰ ﮔﺮﻳﺰﻧﺪ، ﺁﻥ ﮔﺎﻩ ﺳﺮﭘﺮﺳﺖ ﻭ ﻳﺎﻭﺭﻱ [ ﻛﻪ ﺍﺯ ﺁﻧﺎﻥ ﺩﻓﺎﻉ ﻛﻨﺪ ]ﻧﻤﻰ ﻳﺎﺑﻨﺪ . فتح:22ّ سُنَّةَ اللَّهِ الَّتِي قَدْ خَلَتْ مِن قَبْلُ وَلَن تَجِدَ لِسُنَّةِ اللَّهِ تَبْدِيلًا ﺧﺪﺍ ﺭﻭﺷﻲ ﺛﺎﺑﺖ ﻭ ﻗﻄﻌﻲ ﻣﻘﺮّﺭ ﻛﺮﺩﻩ ﺍﺳﺖ ﻛﻪ ﺍﺯ ﭘﻴﺶ [ ﺑﺮ ﭘﻴﺮﻭﺯﻱ ﻣﺆﻣﻨﺎﻥ ﻭ ﺷﻜﺴﺖ ﻛﺎﻓﺮﺍﻥ ] ﺟﺎﺭﻱ ﺑﻮﺩﻩ ﺍﺳﺖ ، ﻭ ﻫﺮﮔﺰ ﺑﺮﺍﻱ ﺭﻭﺵ ﺧﺪﺍ ﺗﻐﻴﻴﺮ ﻭ ﺗﺒﺪﻳﻠﻲ ﻧﺨﻮﺍﻫﻲ ﻳﺎﻓﺖ .(٢٣) رهبر شهید بارها به این سنت الهی اشاره کردهاند 💥 اخبار فوری و جنگ http://eitaa.com/joinchat/361299968Ca15e2013ea محرمانه را به دیگران هم معرفی کنید
از اون جملاتی که باید با آب طلا نوشت👏 ‌ ایران ۴۷ سال زیر تحریم‌های جهان جون سالم به در برد، جهان بعد از ۲۳ روز زیر تحریم ایران بودن داره از هم میپاشه 💥 اخبار فوری و جنگ http://eitaa.com/joinchat/361299968Ca15e2013ea محرمانه را به دیگران هم معرفی کنید