.
- حاجی دیشب حمله کردنا !
+ نه قبول نیست باید تهرانو بزنه تا نقض آتش بس بشه...
.
سید ابراهیم | S.EBRAHIM 🇮🇷
💔💔
رُبَّ اَخٍ لَم تلده امک
چه بسا برادری که مادرت اورا نزاده است...
.
*امروز قسمتم شد
رفتم بهشت زهرا زیارت شهدا
و اما #قطعه۴۲...💔
وقتی وارد قطعه شدم
صدای مادری میومد
که داشت بلند بلند
سر مزار عزیز پسرش گریه میکرد ؛
صورتشو گذاشته بود روی خاک
تمام آرزو هاش زیر خاک بود
دیگه دنیا براش معنی نداشت
قلبم داشت از جا در میومد
پدری که با کمر شکسته
روی خاک ها نشسته
داره عکس پسر شهیدش رو نوازش میکنه
سرتونو درد نمیارم
خلاصه که با رفتن به قطعه ۴۲
جواب خیلی از سوال هاتون رو میگیرید
یه بار هم شده برید
کربلای قطعه ۴۲...🖤*
.
19.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فراموش نمیکنیم!
@sedkhareji✔️
سید ابراهیم | S.EBRAHIM 🇮🇷
ناچاری از این فاصله هایی که زیاد است
دلگیرم از این مردن تدریجی کم کم...(:
.
در فضل علی
بس بود این نکته که باید
اثبات کند شیعه که
این مرد ، خدا نیست♥️
.
⚫️ عذرخواهی صدا و سیما بابت پخش ناقص بخشی از پیام مکتوب رهبر انقلاب
🔹صدا وسیما: در تصویرگذاری پیام مکتوب رهبر معظم انقلاب به مناسبت عید غدیر خم و سی و هفتمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) که در بخشهای خبری ۲۰:۳۰ و ۲۱ پنجشنبه پخش شد متاسفانه در هنگام اصلاح تصویر دو جمله از متن پیام به صورت سهوی حذف شده بود، که پس از اصلاح این اشتباه، امروز جمعه محتوای کامل این پیام در بخش خبری ۱۴ پخش و در فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما هم بارگذاری شد.
.