سید ابراهیم | S.EBRAHIM 🇮🇷
⚫️ عذرخواهی صدا و سیما بابت پخش ناقص بخشی از پیام مکتوب رهبر انقلاب 🔹صدا وسیما: در تصویرگذاری پیام
.
*سخنان و بیانات رهبری رو
مستقیم و بدون هیچ واسطه ای
«تاکید میکنم بدون هیچ واسطه ای
از خود رسانه ایشون دنبال کنید»
🆔@rahbar_enghelab_ir
تقطیع بیانات رهبر
توسط رسانه ای مثل صدا و سیما
اینو نشون میده که باید دقتمونو بیشتر کنیم
واو به واو بیانات رو بخونیم و عمل کنیم
رهبری رو بین منافقان داخلی تنها نزاریم*
.
.
به عنوان کسی که در حد سر سوزن از ساختار رسانه های بزرگ مثل صدا و سیما میدونم
باید بگم یه رسانه بزرگ انقدر ساختارش داغون و دَرپیت نیست که یهو چند جمله مهم رهبری رو نخونن
قطعا و یقینا عمد تو کار بوده
مثل روز برام روشنه
سید ابراهیم | S.EBRAHIM 🇮🇷
یجوری توییت میزنن انگار ما سه بار وسط مذاکره به آمریکا حمله کردیم...
کاش نمیومدیم توی این بن بست
کاش بین مردم بودیم
کاش توی کوچه پس کوچه ها میجنگیدیم
کاش شهید میشدیم که همه شاهد باشن
سرباز خمینی مرد شهادته
نه تسلیم
محرم امسال یه روضه رو بیشتر از قبل درک میکنیم. اونجایی که میگه:
لشکر بنی امیه هلهله کردن...
.
*فکر نکنید توافق خواهد شد
و همه چیز تمام!...
فراموش نکنید
طرفِ مقابل ما آمریکاست
خودتان را برای جنگ گسترده تر آماده کنید
ما عاشورا در پیش داریم