eitaa logo
🕋 سدرةالمنتهی 🕋
3.3هزار دنبال‌کننده
18.6هزار عکس
19هزار ویدیو
206 فایل
مجری سفرهای زیارتی: #حج_عمره_عتبات_عالیات_عراق_سوریه #زیرنظرحج_و_زیارت کدشرکت :٥٧٥٣٠ ثبت: ٥٥٤٦٦٨ تأسیس: ١٣٩٨ 📳تلفن: ٠٩١٩٩١٨٩٤٧٢ ٠٩١٠٠٠١١٩٧٨ ٠٢١٧٧١٥١٦٥٩ 🔴تهران_سی متری نیروی هوایی نبش خ هشتم-خ۷/۲۵روبروی بوستان پیروزی مسجد بقية الله الاعظم طبقه٤
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴 روایتی از امیرالمؤمنین علیه السلام درباره برخی از زنان آخرالزمان 🔰اصبغ بن نباته به نقل از امیر المؤمنین علیه السلام: « يَظْهَرُ فِي آخِرِ اَلزَّمَانِ وَ اِقْتِرَابِ اَلسَّاعَةِ وَ هُوَ شَرُّ اَلْأَزْمِنَةِ نِسْوَةٌ كَاشِفَاتٌ عَارِيَاتٌ مُتَبَرِّجَاتٌ مِنَ اَلدِّينِ دَاخِلاَتٌ فِي اَلْفِتَنِ مَائِلاَتٌ إِلَى اَلشَّهَوَاتِ مُسْرِعَاتٌ إِلَى اَللَّذَّاتِ مُسْتَحِلاَّتٌ لِلْمُحَرَّمَاتِ فِي جَهَنَّمَ خَالِدَاتٌ » من لا يحضره الفقيه،ج۳،ص۳۹۰ در آخرالزمان و نزدیک شدن زمان موعود (قیامت یا حضرت مهدی علیه‌السلام) که بدترین زمانهاست (چون جهان از ظلم و ستم پر شود) ظاهر می‌شوند و عریان بیرون آمده می‌کنند، از دین می‌شوند (به احکام دین توجهی ندارند) در (آشوبها یا محافل عیش و شهوت) داخل می‌شوند و[به] روی می‌آورند و به جوئی ها شتابانند، های الهی را حلال می‌کنند و در همیشه خواهند ماند. ( ترجمه؛ برگرفته از کتاب دانشنامه امام علی علیه اسلام، ج1، ص915) ↙️↙️↙️ ─┅═ೋ❅🕋❅ೋ═┅─ 🌸🕋👉@Sedrah👈🕋🌸 ─┅═ೋ❅🕋❅ೋ═┅─ 🌸💐🌸
بروشور احکام فطریه، مصلی2.pdf
545.1K
احکام فطریه طبق نظر چهار مرجع تقلید (امام، رهبری، مکارم و سیستانی) قابل چاپ در یک برگه پشت و رو برای عموم مردم کانال گلبرگی از احکام در سروش و ایتا
همه فکر می‌کنند چون گرفتارند به خدا نمی‌رسند؛ اما چون به خدا نمی‌رسند گرفتارند! -حاج‌میرزااسماعیل‌دولابی🌱
4_5821057394897062638.mp3
2.56M
یَا عَظِیمَ رَجَائِی،ای امید بزرگ من...
۲-برنامه علامت فصل دوم.mp3
26.05M
⭕️ برنامه علامت جلسه دوم: علی(ع) و روان جمعی کوفه حجت الاسلام قنبریان/ شبکه دو/ ۲۰فروردین۱۴۰۲ • روحیه جمعی کوفه: اقتدارگرایی با تم مذهب! • منشأ این روحیه، شهر دست ساز بودن کوفه برای فتوحات اسلامی است. • بسیج ناشوندگی کوفه در دوره امیرالمومنین بخاطر سیاستهای متضاد دو دولت قبل: - سخت گیری، الزام و دیکته خلیفه دوم - تساهل و اباحه خلیفه سوم ⬅️ به تعبیر حضرت: مردم هر یک امام خود شدند! ✔️ راه حل حضرت امیر(ع) • رعایت تراز: امام سائق است نه قائد! • مدارای فعال و رفق با عامه مردمش: - درجایی که وظیفه گردن مردم نیست ⬅️ نفی اکراه - در احکام الهی که گردن آنهاست ⬅️ استیفای حقوق + تمام رفق (نه احکام را بخواهد اما حقوقشان را نپردازد) • با دشمن و باغیان و آنان که حد گردنشان بود، مقتدر بود؛ حتی اگر از دوستان باشد! • اصلاح این روحیه جمعی زمانبر بود و علی(ع) با فاسد کردن خود (کشتن و زهر چشم گرفتن) نمی خواست آنها را اصلاح کند. * توضیح و تکمیل ارائه در ضمن گفتگو و پرسشها صورت می گیرد از جمله: - فرق روش امیرالمومنین با روش استالینی و روش لیبرال؟ - فرق مربی بودن حاکم اسلامی با حکومت پدرسالار؟! - در دَوَران بقاء نظام باتعطیل "احکام" یا تعطیل "ارزشها" چه باید کرد؟! 📺 مشاهده فیلم کامل برنامه ↙️↙️↙️ ─┅═ೋ❅🕋❅ೋ═┅─ 🌸🕋👉@Sedrah👈🕋🌸 ─┅═ೋ❅🕋❅ೋ═┅─ 🌸💐🌸
36.68M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️ برنامه علامت قسمت ارائه جلسه دوم: علی(ع) و روان جمعی کوفه حجت الاسلام قنبریان/ شبکه دو/ ۲۰فروردین۱۴۰۲ • روحیه جمعی کوفه: اقتدارگرایی با تم مذهب! • منشأ این روحیه، شهر دست ساز بودن کوفه برای فتوحات اسلامی است. • بسیج ناشوندگی کوفه در دوره امیرالمومنین بخاطر سیاستهای متضاد دو دولت قبل: - سخت گیری، الزام و دیکته خلیفه دوم - تساهل و اباحه خلیفه سوم ⬅️ به تعبیر حضرت: مردم هر یک امام خود شدند! ✔️ راه حل حضرت امیر(ع) • رعایت تراز: امام سائق است نه قائد! • مدارای فعال و رفق با عامه مردمش: - درجایی که وظیفه گردن مردم نیست ⬅️ نفی اکراه - در احکام الهی که گردن آنهاست ⬅️ استیفای حقوق + تمام رفق (نه احکام را بخواهد اما حقوقشان را نپردازد) • با دشمن و باغیان و آنان که حد گردنشان بود، مقتدر بود؛ حتی اگر از دوستان باشد! • اصلاح این روحیه جمعی زمانبر بود و علی(ع) با فاسد کردن خود (کشتن و زهر چشم گرفتن) نمی خواست آنها را اصلاح کند. * توضیح و تکمیل ارائه در ضمن گفتگو و پرسشها صورت می گیرد از جمله: - فرق روش امیرالمومنین با روش استالینی و روش لیبرال؟ - فرق مربی بودن حاکم اسلامی با حکومت پدرسالار؟! - در دَوَران بقاء نظام باتعطیل "احکام" یا تعطیل "ارزشها" چه باید کرد؟! 📺 مشاهده فیلم کامل برنامه 🎵 صوت کامل برنامه ↙️↙️↙️ ─┅═ೋ❅🕋❅ೋ═┅─ 🌸🕋👉@Sedrah👈🕋🌸 ─┅═ೋ❅🕋❅ೋ═┅─ 🌸💐🌸
📎 پیوست قسمت دوم برنامه علامت فصل: کوفه؛ نقطه، سرخط! • حکمرانی اسلامی و علوی در تغییر دادن فرهنگ عمومی یا راهبری مردم به سمت آرمانهای اسلامی، مبتنی بر نظریه ای درباره مردم و نسبتشان با والی و ولیّ است. همین نظریه، روشهای استالینی را از یک سو و روشهای لیبرالی را از سوی دیگر باطل می کند. قرائتی از این نظریه را در این ارائه رهبر انقلاب در اولین کنگره بین المللی نهج البلاغه بخوانید: https://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=23349 ↙️↙️↙️ ─┅═ೋ❅🕋❅ೋ═┅─ 🌸🕋👉@Sedrah👈🕋🌸 ─┅═ೋ❅🕋❅ೋ═┅─ 🌸💐🌸
32M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥"عدالت" همه جا "مساوات" نیست ، اما در مواردی برابربا "مساوات" است. 🔰قسمت اول × برنامه تلوزیونی «علامت» 💠کوفه؛ نقطه، سرخط! 💬گفتگو با حجت الاسلام قنبریان 🕙هرشب ساعت ۲۲ | تکرار هرروز ساعت ۱۴:۰۵ 🔸شبکه دو سیما ↙️↙️↙️ ─┅═ೋ❅🕋❅ೋ═┅─ 🌸🕋👉@Sedrah👈🕋🌸 ─┅═ೋ❅🕋❅ೋ═┅─ 🌸💐🌸
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا