9.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
میدهم از دور سلامی به شما
به امیدی که جوابی ز شما میآید
#شب_زیارتی
27.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
روضه آب و گریه نان هر شب اهل دل است
دور از این روضهها، بیآب و بینان میشوم
به لطف خدا و نگاه شما در ایام فاطمیه دوم ۳۷ روضه نیابتی در مدینه منوره برگزار شد.
از همگی قبول باشه انشاءالله.
منتظر اطلاعیه برگزاری روضههای نیابتی در بقیه اماکن مقدس باشین.
#خونه_سدره
#روضه_نیابتی
ای طبیب دل بیمار جهان، العجل
دردمندان تو را حسرت درمان، العجل
امروز بیشتر برای سلامتی و فرج
امام زمان (عجلاللهتعالیفرجهالشریف)
صلوات بفرستیم.
در بزرگواری و ولایت پذیری حضرت امالبنین (سلاماللهعلیها) همین نکته کافی است که پس از شنیدن خبر شهادت فرزندش؛ جویای سلامتی سیدالشهدا (علیهالسلام) شد و این جمله را تکرار میکرد که فرزندانم و هر آنچه زیر آسمان کبود است به فدای حسین (ع).
حجتالاسلام والمسلمین شیخ حسین انصاریان
#تقویم_خونه
مادریهایت برای بچههای فاطمه،
در کنار علقمه یک روز جبران میشود...
برای برگزاری مجالستون در روز وفات حضرت امالبنین (سلاماللهعلیها)، از امروز میتونین هماهنگیها رو با ما انجام بدین.
در پیامرسانهای ایتا، تلگرام، بله: @Sedreh_admin
شماره تماس: 09196210631
باید که در این همهمهها تاب بگیریم
تصویر شب علقمه را قاب بگیریم
ای کاش که در روز قیامت لب کوثر
از مادر سقای حرم آب بگیریم
از حضرت امالبنین (سلاماللهعلیها) بیشتر بدونیم.
ثمره زندگی مشترک امالبنین (سلاماللهعلیها) با حضرت علی (علیهالسلام)، چهار پسر بود که به دلیل داشتن همین پسران، او را امالبنین، یعنی مادر پسران میخواندند.
نام فرزندان ایشان به ترتیب عبارتند از:
قمر بنی هاشم حضرت ابوالفضل العباس (ع)، عبدالله، جعفر و عثمان.
فرزندان ایشان همگی در کربلا به شهادت رسیدند.
#تقویم_خونه
فقط اونجا که حامد عسکری میگه:
دورتان بگردم خانم که مزارتان مثل خیمه شیر پسرتان ابوفاضل در خیمهگاه اول بقیع است. یک جورهایی انگار نگاهبان بقیعید! تنها؛ ایستاده در غبار؛ با شولایی از حماسه و تغزل؛ بیچتر و چراغ بر منارهای به ارتفاع تاریخ...
#تقویم_خونه
7.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مادریهایت برای بچههای فاطمه،
در کنار علقمه یک روز جبران میشود...
وفات حضرت امالبنین (سلاماللهعلیها) رو به همه اهالی خونه سبز تسلیت میگیم.🖤
#تقویم_خونه
از حضرت امالبنین (سلاماللهعلیها) بیشتر بدونیم.
فاطمه کلابیه، بعد از گذشت مدتی از زندگی مشترک با امیرالمومنین (علیهالسلام)، به ایشان پیشنهاد کرد که به جای «فاطمه»، که اسم قبلی و اصلی وی بوده، او را امالبنین صدا زند تا فرزندان حضرت زهرا (سلاماللهعلیها) از ذکر نام اصلی او توسط پدرشان، به یاد مادر خویش، فاطمه زهرا (س) نیفتند و در نتیجه، خاطرات گذشته، در ذهن آنها تداعی نگردد و رنج بیمادری آنها را آزار ندهد.
#تقویم_خونه
امالبنین که باشی؛
زیباترین سرمشق را
برای تاریخ مینویسی....
أَوْلادی وَ مَـنْ تـَحْـتَ الــْخَـضْـراء
کُلُّهُمْ فِداءٌ لِأَبی عَبْدِاللهِ الْحُسَیْن
فرزندانم و هر چه زیر آسمـان کبود است،
فدای حسین (ع).
#تقویم_خونه